Mure E36-ga
Mure E36-ga
Sai siis suht äsja soetatud ja esimesed jamad ka käes. Nimelt hakkas siis ühel õhtupoolikul sooja mootoriga, fooriall peatudes, tahomeetri nõel äkkiliselt hüppama. Algul langes nõel töötaval autol peaaegu nulli, sekund hiljem viskas hetkeks 5000 peale ja kohe tagasi alla ja jällegi hetk hiljem juba viskas punasesse. Niimoodi kuskil 30 sekunit jamas, kuni viskas jälle nulli ja auto suri välja. Käima enam kohe ei läinud, seisis umbes minuti ja läks käiates jälle käima, lasi sõita kuni järgmise foorini ja hakkas jälle sama jama pihta, tõmbles seal ja kui tuli liikuma hakata, kadus autol jõud pöörded kukkusid alla ning suri välja. Sõiduajal ei ole nagu midagi, aga just peatudes hakkab jama pihta. Järgmisel hommikul ei tahtnud enam kuidagi käima ka minna, kuid pikka käiamisega sain ta lõpuks ikkagi tööle.
Kuna ei jaga sellest autost suurt veel midagi, ei oska ka ise kuskilt viga otsida. Üks selle autoga natuke paremini kursis olev tuttav arvas, et kas vänvõlli või nukkvõlli või siis mõlema andurid jamavad.
Mida arvate teie ja kas on kellelgi veel sellist jama olnud ja kuidas sellest lahti saaks?
Auto siis E36 320i -92
Ette tänades Weix!
Kuna ei jaga sellest autost suurt veel midagi, ei oska ka ise kuskilt viga otsida. Üks selle autoga natuke paremini kursis olev tuttav arvas, et kas vänvõlli või nukkvõlli või siis mõlema andurid jamavad.
Mida arvate teie ja kas on kellelgi veel sellist jama olnud ja kuidas sellest lahti saaks?
Auto siis E36 320i -92
Ette tänades Weix!
Pöörete kõikumis teemasi siin oioi kui palju. Kasuta otsingut ja leiad ka kindlasti oma küsimusele kiirelt vastuse. Peamine pöörete hüpitaja on enamasti väsinud lambda andur. Kui sa ei ole veel käinud diagnostikas siis siin foorumis on kasutaja Truumu kes just BMW diagnostikaga tegeleb ja sealt läbi käies saaksid kõik oma vead ja head teada 

Lambda ei pane iialgi mootorit täisamplituudil hüppama ega välja surema, veel vähem takistab ta külmkäivitust. Mul endal oli sarnane kogemus nt. õhulugejaga. Aga see kartis just kuuma, külmalt toimis kõik kõige paremini ja diagnostikas ei näidanud ta ka kunagi midagi.
Aga vända- ja nukaandurite probleeme peaks diagnostikas nägema küll.
Aga vända- ja nukaandurite probleeme peaks diagnostikas nägema küll.
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
Niisiis hommseks diagnosti, vaatab mis saab
Täna oli ka üks kurb naljakas juhtum, kus hakkas jälle fooriall peatudes jamama ja pöördeid pilduma. Kõrval reas seisvale taksistile, jäi aga vist mulje, et ma tahan hirmsat moodi temaga kiirendada ja nii ta sealt foorialt minema pühkis nii et seesituvatel vanatädidel silmad pahupidi
Mina aga jäin kurvalt ootama kuni auto jällegi välja sures
Küsin enese rahustuseks, et ehk teab keegi umbkaudseltki palju need võlli andurid maksta võivad?

Täna oli ka üks kurb naljakas juhtum, kus hakkas jälle fooriall peatudes jamama ja pöördeid pilduma. Kõrval reas seisvale taksistile, jäi aga vist mulje, et ma tahan hirmsat moodi temaga kiirendada ja nii ta sealt foorialt minema pühkis nii et seesituvatel vanatädidel silmad pahupidi


Küsin enese rahustuseks, et ehk teab keegi umbkaudseltki palju need võlli andurid maksta võivad?
Sõltub, kas on Boschi (kuni 09/92) või Siemensi (alates 09/92) pritsung:Weix kirjutas:Küsin enese rahustuseks, et ehk teab keegi umbkaudseltki palju need võlli andurid maksta võivad?
Kood: Vali kõik
VO kood nimetus kogus laos ühikuhind ühikuhind + KM
12141726066 V.ANDUR 2 E 1072.12 1265.1 (Bosch)
12141730027 V.ANDUR 2 E 1689.79 1993.96 (Siemens)
12141726590 TRANSMITTER 0 D 1126.6 1329.38 (Bosch)
12141730028 N.ANDUR 2 E 1590.37 1876.63 (Siemens)
Priit
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!
540iX 240kW/450Nm, aga ikka pooled silindrid puudu!