1. leht 1-st

e90 lamda mure?

Postitatud: 05.01.2019 16:22 26
Postitas silvermx31
Tervist
Mure selline, et kui külmalt käima panna ja umbes 3km sõita (vahel ka 100m), siis lööb pardakompuutrile check engine lighti, reduced power põlema. Auto loomulikult ei taha edasi minna ja mulle tundub, et sumpsist tuleb ka teine heli (sihuke tummisem). Kui mootor välja suretada ja uuesti käima panna, on tuled kadunud ja minek taastunud.
Kas see võib olla ülemine lamda, mis näkku paneb ? Diagnosti pole veel teha jõudnud.
Mootoriks 2.0i n43 125kw

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 05.01.2019 23:35 49
Postitas ttsys
Ei.

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 11:17 29
Postitas Volum
Kohvipaksult valvetronic.

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 11:56 17
Postitas silvermx31
Okei, diagnostiga saab 100% teada kas valvetronic paneb vigast või ei?

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 12:26 30
Postitas unicoil
N43 mootor ja valvetronic ??
Alustada arvutitestist ja vastavalt sellele edasi tegutseda. N43 mootoritel on tihti probleeme pihustitega ja eriti külmkäivitusel(pihustid ei pihusta korralikult), pärast kui mootor on soojem, siis enam nii hull ei ole. Kui auto hommikul käivitada, kas siis mootor rapub ka rohkem kui tavaliselt?

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 13:38 32
Postitas silvermx31
unicoil kirjutas:N43 mootor ja valvetronic ??
Alustada arvutitestist ja vastavalt sellele edasi tegutseda. N43 mootoritel on tihti probleeme pihustitega ja eriti külmkäivitusel(pihustid ei pihusta korralikult), pärast kui mootor on soojem, siis enam nii hull ei ole. Kui auto hommikul käivitada, kas siis mootor rapub ka rohkem kui tavaliselt?
Kusjuures ei rappu, kõik toimib ilusti. Täna hommikul jälle tuld põlema ei löönud. Olen aru saanud et kui külmalt hakata nö peenestama, siis lööb suhteliselt kohe tule põlema.
Autol 150 000km läbisõit, ma ei kujuta ette.

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 15:18 12
Postitas unicoil
Alustada arvutitestist ja vastavalt sellele edasi tegutseda.

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 20:43 59
Postitas silvermx31
Jäi mainimata, et mida kõrgemal on pöörded, seda rohkem on salongi mingisigust tiksumist kuulda. Niiet kui 50ga sõita ja 3 käik sees, sis tiksumist väga hästi kuulda. Mis seda tekitab?

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 20:57 12
Postitas ttsys
Kett.

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 06.01.2019 21:19 25
Postitas silvermx31
Diagnost näitas NOX sensori viga.
Kas on lahendusi mida ette võtta?

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 09.01.2019 22:25 18
Postitas Volum
unicoil kirjutas:N43 mootor ja valvetronic ??
Lugesin N43 aga mõttes oli N46. :)

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 10.01.2019 09:09 44
Postitas Jaakk
Mul on N46 mootoriga auto ja olen vahetanud valvetronicu, niiet ka N46-l on see olemas.
Volum kirjutas:
unicoil kirjutas:N43 mootor ja valvetronic ??
Lugesin N43 aga mõttes oli N46. :)

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 10.01.2019 11:34 02
Postitas unicoil
Diagnost näitas NOX sensori viga.
Kas on lahendusi mida ette võtta?
Kas siis peale diagnostikat ei pakutud teile lahendust? Arvutitest(veamälu lugemine ainult) ei ole diagnostika.
NOx anduri vigadega on paljud N43-ed, andur maksab ca 500.- ja enamus inimesi ei soov neid vahetada. NOx anduri viga põhjustab natukene suuremat kütusekulu ja enamasti on lahendus vahetus, on olnud ka juhtmete vigastusi. Teie poolt eelnevalt kirjeldatud vigu ei seostaks selle anduriga.
Mul on N46 mootoriga auto ja olen vahetanud valvetronicu, niiet ka N46-l on see olemas.
N46 on valvetronic N43 pole veel näinud.

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 27.01.2019 14:23 27
Postitas silvermx31
30C1 oli veakood, mis lõi põlema, kui külmast peast peenestama minna. Mootori jõudlus kadunud just selle koodi tõttu.

- 30c1 engine oil pressure control static.
Ideid?

Re: e90 lamda mure?

Postitatud: 20.03.2019 13:03 25
Postitas silvermx31
Sai ära vahetatud mootorikett koos jubinatega, kuid viga oli ikkagi sees.
Vahetasin ära vanos soolenoidi klapi ja viga kadunud. Maksma läks kogu kupatus Um-is ca 1300 eurot.
Abiks kellelegi tulevikus :).