1. leht 1-st

E46 differ

Postitatud: 04.05.2018 21:33 37
Postitas partjok
Tere
Lugu järgmine,
Sõitsin ja järsku käis korralik pauk tagasilla juures, peale mida järgnes selline raud raua vastu vali ragin ja kolin, välise vaatluse juures ei tuvastanud mingit probleemi, sai auto kummagilt poolt tungrauaga üles tõstetud ja ratast ringi ajades oli mõlemalt poolt selline raud raua vastu kolin ja mürin. natukese aja pärast sai sellega natuke veel edasi tagasi sõidetud , mille käigus enam ei ragisenud midagi. Sõitsin siis peale seda veel oma 10km et koju saada ning sõites oli kuulda vaid kerget vilinat tagasilla poolt. Hiljem tõstuki peal uurides oli kuulda differi juures siis mürinat ja vilinat.

Kas annab seda parandada või on targem ja odavam uus differ ? Tuttav bmwdega tegelev mehaanik soovitas sõita nii kaua kuni jupid taga enamvähem ja siis uus asi alla panna. On kellelgi kogemusi ja arvamusi mida teha ja võibolla asi hoopis milleski muus.

Re: E46 differ

Postitatud: 04.05.2018 23:44 33
Postitas karmo
Ma ei ole küll kindel,aga kas e46l saab difri tagumist kaant eemaldada ja sinna sisse vaadata,kui saab,siis oleks mõistlik seda teha....

Re: E46 differ

Postitatud: 05.05.2018 04:37 11
Postitas Z0ne
karmo kirjutas:Ma ei ole küll kindel,aga kas e46l saab difri tagumist kaant eemaldada ja sinna sisse vaadata,kui saab,siis oleks mõistlik seda teha....
Saab ikka.

Eks ta arvatavasti tõmbas mõne laagri kinni, või käis hammaste vahelt midagi läbi. Parandamine läheb kordades kallimaks kui kasutatud differ.

Viska uus differ alla, tundub igati etem mõte kui proovida oma auto valdamis/driftioskusi maanteel kui peaks uuesti läbi käima ja tagarattad lukku tõmbama.