ozzu kirjutas:Tänud kaasa mõtlemast.
Ma olen üsna kindel, et pump töötab.
Kütuse lõhn tuleb ülesse kui pikalt käiata, aga ei luba ka.
Kas oskad ka lollile seletada kuhu see vända anduri juhe ploki alla ära kaob, ei saand esmapilgul aru.
Vända anduri pistik on sisselaske kollektori all.
(omast kogemusest julgen soovitada, et enne selle katsumist võta kolle maha, muidu võib käsi sinna vahele kinni jääda ja ilma polte/mutreid lahti laskmata jäädki sinna vahele käega kinni
Aga omast kogemusest (romukal 3 e36-te puruks sõitnud, 2x1.6i ja 1x 1.8i)
Kui sädet ei ole aga pump lööb siis ei ole vända anduri viga suure tõenäosusega (Vända andur lõikab kõik ära)
samamoodi ka orginaal immo, ka see lõikab nii sädeme kui kütte maha.
Paar asja mida olen avastanud mille puhul kütus on, aga sädet pole :
1. Rooli all on üks relee (musta värvi, mingi main relay vms)
2. Kas piduri tuled põlevad? - just 1.8 oli see, millel jäi kütus jooksma aga sädet ei olnud kui Piduri tule kaitse välja sai võetud

.
3. 1.6 näitel - Mingi sugune 5A infraRot kaitse
4. ise paigaldatud immo
5. Coilpack surnud
6. Õhulugeja (kui säde ja kütus olemas)
7. Õhu lõdvik (Kadus kord sealt see "punn ära" ja jäimegi käima jooksma kuniks otsustasime kõik üle vaadata)
8. Piduri võimendi tihend surnud (see kus see plastik nurk sees on)
Praegu rohkem ei meenu.
Ehk siis, soovitan sul täiesti kindlaks teha kas ikka kindlalt :
1. Kütuse pump lööb? Võta kusagilt pealevool lahti ja lase mootor ringi korra, vaata kas tuleb ikka kindlalt kütust peale.
2. Kas säde on? võta küünlajuhe maha, pane kasvõi mingi muu küünal otsa ja veendu, et säde olemas oleks.