Enda masinal vahetasin ka just septembris jubinaid.
Siin hea õpetus, kuidas teha. Palju abistavaid pilte ja juttu
http://www.pelicanparts.com/BMW/techart ... shings.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
Mina kõiki uusi jubinaid ei võtnud. Ei pidanud vajalikuks.
Sellelt pildilt siin:
http://cdn4.pelicanparts.com/BMW/techar ... /pic15.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Võtsin jupid nr: 1, 4, 5, 8, 9, 10
Ja vahetasin need ära.
Jubin nr 1 võib olla teistsugune. Tema sees peab olema "švamm" nr 3.
Kui seda pole või on kulunud (kadunud), siis käigukang on ka suht "Lödi".
Endal oli ka käigukang, mitte küll viltu/kõver.
Aga tundus, et ripuks nagu traadi otsas, selline "vedel" ja ebameeldiv oli.
Peale nende osade vahetust on tunne teine. Tugevam ja kindlam.
Sõita ei ole proovida saanud veel, kuna alles putitan muid asju mootoris.
Et asjad kätte saada, tuleb ära võtta summuti (esimene pool), siis kuumaplekk, siis kardaan.
Lasta kinnitusest lahti käigukast ja õrnal lasta ta allapoole. Siis pääseb kergemini ligi.
Võibolla saab kardaani maha võtmata tehtud, aga ma võtsin ära, kuna vahetasin ära ka kardaani kummipuhvri ja kesklaagri koos kinnitusega. Siis panin ka uue kardaani otsa selle puhvri või mis iganes ta on, see mis tsentris teda seal hoiab. Samuti vahetatud käigukasti tagumine simmer ja käigulülitus hoova tihend, see pisike.
Et enam ei peaks sinna alla ronima.
Samuti panin uue tagurdustule lüliti. Kuna maksab kopikaid.
Kõike seda on mugav teha tõstukil või kanalis. Endal pole kummatki.
Tõstsin auto garaazis üles pukkidele ja sain tehtud. Selili auto all, ca 30 cm ruumi põrandast autopõhjani ja saab küll.
Jubinad võtsin UMist. Kuna keegi ei paku neid mujal.
Tasub võtta ära käigukangi kate ja see kumm nr 6 juures.
Äkki kang ise kõver või miski seal deformeerunud/murdunud. Kõike sealt august ei näe, aga midagi ikka.
Kui on veel küssasi, küsi.
Hetkel ei meenu rohkem, mida kirja panna.