1. leht 1-st

E90 salongi puhur jamab

Postitatud: 14.09.2016 09:48 38
Postitas Andrusser
AC kliima

Kui krutin puhuri põhja siis ei juhtu kohe midagi. Veidi aja pärast hakkab vaikselt koguma kiirust.

Hommikul jahedaga panin +27 kraadi ja auto režiim. Enne oli nii, et mootor pidi soe olema ja siis alles hakkab puhur kõvemini puhuma. Täna oli nii, et hakkas kohe täie rauaga puhuma jahedat õhku.

Eile oli nii, et ventika kiirus oli sätitud kuskil teise astme peale. Siis mingi aja tagant korra pulseerus nagu valjemaks, tundus nagu 1. sekundiks läks puhur max kiiruse peale ja siis jäi vait, pulseerus sedasi paari minutiliste intervallidega. Lõpuks normaliseerus ja hakkas normaalselt tööle.

On kellelgi kogemusi?

Re: E90 salongi puhur jamab

Postitatud: 14.09.2016 12:09 00
Postitas ttsys
Salongi ventika agoonia. Nende eluiga ca 8-10 aastat; diislitel 5-10 aastat. Uut salongi ventikat tahab süsteem sinna saada. Eurotilgutajatele võib kohe ette öelda, et pelgalt harjade vahetus on mõttetu üritus, kui laagreid ei vaheta. Seetõttu uus mootor antud juhul ülekaalukalt põhjendatud.

Re: E90 salongi puhur jamab

Postitatud: 14.09.2016 13:11 58
Postitas Andrusser
Aga miks ac plokk külma mootori korral puhuri põhja krutib? Displei pealt ma ju näen, et kõik pulgad on põhjas. Kui mootor on külm ja temperatuur on valitud näiteks 23 kraadi siis alguses hoiab plokk ventika pöördeid esimese või teises astmes.

Re: E90 salongi puhur jamab

Postitatud: 14.09.2016 13:36 49
Postitas ttsys
Mis sellel automaatikal üle jääb, kui ventikas "kännu taga istub"? ;) Ta peab ju venti intensiivsust kasvatama, et saavutatavat tulemust püüdma hakata ehk suurendama nõudlust kui tootlikus ei muutu / mõõdetav tulemus ei parane.
Loomulikult kunagi ei ole üleliigne liigutus panna arvuti külge ja kõike inspekteerida.