E36 318 probleem
Postitatud: 19.09.2015 18:05 59
1.8 83kw mootor. Hakkas juba aasta tagasi kiirendades aegajalt õrnalt tõrkuma, sellest peale on asi ainult hullemaks muutunud. Nüüd on juba nii, et alles väga pika käiamise peale läheb käima. Kohapeal päris ühtlaselt ei käi, õrnalt gaasi lisada, siis läheb korralikult pöördesse. Järsult gaasi anda, siis kooleb ära.
uued jupid:
bensufilter ja õhufilter
jagaja rootor ja kaan
küünlad
töötava auto pealt olen proovinud:
vändaandur
õhulugeja
aju
bensupump
süütepool
Lisaks on peal 3 uut küünlajuhet.. Neljandal, mis on vana, on küljes impulsiandur. Kui see peaks läbi olema, siis mis selle sümptomid on? Mul on olemas proovimiseks teine impulsianduriga küünlajuhe, aga see on 1. juhtme küljes, mitte 4. küljes. On seal vahet, mis juhtme küljest ta selle impulsi saab, st. kas saab selle asukohta tuimalt muuta?
Lisaõhku ei saa, käisin Stardiabiga üle. Proovisin lahtiühendatud lambda pistikuga käima panna, ei olnud sellest abi.
Jäärajal on masin kõvasti raputamist saanud, ise kahtlustan, et äkki on katalüsaator umbes. Tagumine pütt on suht värske, paar aastat vana. Kuna kati vahetus on võrreldes igasuguste andurite näppimisega suurem ja kallim töö, siis tahaks enne teada, mis variandid seal üleüldse veel saavad katki olla? Ja kas katalüsaatori läbivoolavust on võimalik kuidagi kontrollida?
uued jupid:
bensufilter ja õhufilter
jagaja rootor ja kaan
küünlad
töötava auto pealt olen proovinud:
vändaandur
õhulugeja
aju
bensupump
süütepool
Lisaks on peal 3 uut küünlajuhet.. Neljandal, mis on vana, on küljes impulsiandur. Kui see peaks läbi olema, siis mis selle sümptomid on? Mul on olemas proovimiseks teine impulsianduriga küünlajuhe, aga see on 1. juhtme küljes, mitte 4. küljes. On seal vahet, mis juhtme küljest ta selle impulsi saab, st. kas saab selle asukohta tuimalt muuta?
Lisaõhku ei saa, käisin Stardiabiga üle. Proovisin lahtiühendatud lambda pistikuga käima panna, ei olnud sellest abi.
Jäärajal on masin kõvasti raputamist saanud, ise kahtlustan, et äkki on katalüsaator umbes. Tagumine pütt on suht värske, paar aastat vana. Kuna kati vahetus on võrreldes igasuguste andurite näppimisega suurem ja kallim töö, siis tahaks enne teada, mis variandid seal üleüldse veel saavad katki olla? Ja kas katalüsaatori läbivoolavust on võimalik kuidagi kontrollida?