1. leht 1-st
jama e36 kupeega m50b25
Postitatud: 30.04.2006 21:40 45
Postitas domain
tuli nüüd autole sellinne jama külge et sõites vahepeal nagu auto teeb jõnksatusi ja tahhomeetri seier hüppab põhja, kuigi põõrded ei muutu. ja aina tihedamini asi kordub. jätab nagu sama mulje et auto ei saaks kütet peale vms. äkki kellelgi on miskit sarnast juhtunud ja oskab aidata kust viga leida.
Postitatud: 01.05.2006 08:39 30
Postitas truumu
Vända andur
Bemmi originaaltester(MoDic) peaks vea ära näitama
Patrik või Priitv8 saavad aidata
Postitatud: 01.05.2006 12:00 39
Postitas toom
Kuna selline teema tehtud, siis räägiks enda värgi ka ära. Hommikul mootorit soojaks saades teeb auto jõnksu ja tahhokas hüppab korraks kõrgemale ja enamikul juhtudel ei tööta siis ökonomeeter peale seda. Korraks süüde välja keerata, siis töötab jälle. Autoks siis 318 is
Postitatud: 01.05.2006 14:43 06
Postitas domain
ahjaa mul kah vahest käivitamisel tahhokas hüppab edasi tagasi ja peksab segast. et siis tunnused vända andur? huvitav kus see täpsemalt kah asub?
Postitatud: 01.05.2006 14:58 29
Postitas toom
Vända andur, ehk RPM sensor asub rihmaseibi juures.
Postitatud: 01.05.2006 15:15 22
Postitas domain
realoem.com nagu ei näita et rpm sensor kuskil olemas oleks.
Postitatud: 01.05.2006 21:02 05
Postitas truumu
domain kirjutas:realoem.com nagu ei näita et rpm sensor kuskil olemas oleks.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=10
det nr.9
Postitatud: 01.05.2006 22:58 55
Postitas domain
nüüd siis lakkas mingi silinder töötamast. mootor puterdab jne. ja kui julgemini gaasi tallata siis töötab väikstemate puterdamistega. jätab vahetevahel vahele (jõnksutab). ühesõnaga mida rohkem on mootoril põõrdeid seda paremini töötab. sai ka küünlad täna üle vaadatud ja need olid mingi julma katlakivi moodi asjaga kaetud. ja suht mustad ja tahmased!
Postitatud: 02.05.2006 07:16 01
Postitas truumu
Klapisääre tihendid tekitavad sellist kihti küünaldele(põlenud õli)
Aga üldiselt oleks Sul diagnostikasse asja...
Postitatud: 02.05.2006 20:15 37
Postitas domain
mul lähebki liiter õli tuhandele. tahtsin just silindrites kompressioonid ära mõõta aga kahjuks sõber oli selle kella ära kaotanud. ma lihtsalt ei tea hetkel kas on asi õlirõngastes või klapisäärtes. aga kui sa väidad et klapisääred siis tuleb ruttu otsida mees kes need ära suudaks vahetada. naised saunas räägivad et nende vahetuseks tuleb kaan maha võtta?
Postitatud: 02.05.2006 23:11 52
Postitas hollow
nii... sain mina siis esmspäeval omale uue mootori peale... ja jama samasugune, et hommikul puterdab.... kyynlad samuti selle "katakivi" all aga ilusad valged/beeikad
olen ka päevläbi kogu selle asjaga jamanud.... tagant suiceb nagu vana elukas.... nüüd olen jõunud järeldusele, et kas kolvirõngad või klapisääre tihendid.... truumu väitis ka päeval, et klapisääred.... rommi arvas samuti... nuh enne kui midagi vahetama hakkan lasen silindri surved ära mõõta truumul...
siiani kes aga mõistliku hinnaga teeks klapisääretihendite vahetuse pole leidnud.... kell palu kah... valdek ei vasta telefonile ja ega teisedki ei taha vastata.
igatahes sain niipalju targemaks, et suruõhk lastakse silindrisse kyynla august ja siis võetakse klpivedrud ära.... sedasi pidada saama vahetada klapisääre tihendeid ilma, et plokikaant maha peaks võtma.
Postitatud: 03.05.2006 09:41 47
Postitas meph
See on juba samasugune günekoloogia nagu klappide soveldamine läbi summuti eksju.

Postitatud: 03.05.2006 13:45 40
Postitas domain
mul näiteks ei suitse tagant
Postitatud: 03.05.2006 16:17 56
Postitas xX320Xx
Sul suitseb eest w?
Postitatud: 03.05.2006 16:22 42
Postitas domain
ei suitse kuskilt. aga õli kaob. oleks vaja leida mees kes ütleb milles viga. kui ma mõõdan kompressione siis ei anna ju see kah täpseid tulemusi. ma ei tea ju kas viga rõngastes kui äkki ajavad hoopis klapid läbi?
Postitatud: 03.05.2006 16:27 42
Postitas truumu
xX320Xx kirjutas:Sul suitseb eest w?
Aga nali naljaks, kui klapikambri kaane tihend lekib, on kapotialune suitsu täis...
Postitatud: 03.05.2006 18:59 59
Postitas hollow
nii... minu suicemised kadusid tänahommikul ära.... ainult niiplju suices, et see õli mis mootori peale valati see tuli salongi sisse fooritaga seistes ja siis istusin autos nagu aurusaunas.... käisin siis mootori pesus... kik ok.... kui järsku uuesti mootor õline... vaatasin tihendeid.... sealt ei lekkinud... ja siis järsku avastasin, et klpikambri kaane sees oli 1,5x0,5cm suurune "ava" mis ei oleks tohtinud seal mitte olla.... nüüd sai siis klapikambrikaas ka mära vahetatud ja auto lõpetas imekombel suicemise

:):)
Postitatud: 03.05.2006 21:25 10
Postitas meph
Mul ka ei suitsenud, aga õli kadus samuti. Üldiselt mõistlik kaas maha võtta ja üle nillida. Endal olid siis näiteks klapijuhtpuksid ära kulunud. Pluss igast muud kola ka lisaks.
Postitatud: 03.05.2006 21:34 55
Postitas domain
kui kaanele teha nn kap remont siis palju kogu see nali ka maksma läheb? jupid ja tööraha?