1. leht 1-st
E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 15.06.2015 08:10 13
Postitas martti 333
Tere
Äkki on keegi sama hädaga kokku puutunud.
Mure järgmine, autol lööb põlema vahest mootori tule (oranzi), mis jääb põlema kuni mootori uuesti käivitan ja siis ei pruugi seda näha tükk aega, kuni järgmise korrani. Ka käivitub auto natuke pikemalt ja tundub ka et võimsus on väiksem just mootori tule põlemise ajal ( muidu mitte). Olen käinud ka esinduses ja diagnoosiks pandi paagi pump, kuid kui see vahetati, sama probleem jätkus. Kindlasti olen teel tagasi esindusse ning usun ja loodan, et saan ka sealt lõpuks abi, kuid igaksjuhuks mõtlesin ka siin probleemi mainida. Aasta 2008- , 160 kw, 325i
Ette tänud
Re: E90
Postitatud: 15.06.2015 09:41 32
Postitas ttsys
Keegi ei oska sind siin aidata, sest see tuluke tähendab seda, et sisuliselt toimub väljalaskegaaside vale kontsentratsioon ehk keskkonna reostus, mille taga seisab mootori juhtmoodulis mingi sõlme rike. Neid sõlmi on aga palju, mis sellise rikkega selle MIL tule põlema panevad. Remondis saad teada, mis seda tekitab.
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 15.06.2015 10:54 00
Postitas stagg
Lugesin just hiljuti selle tule täpset tähendust. Ja seal ütleb et mootori võimsus piirataksegi tule põlemise ajal ära. Nii, et see on normaalne protsess, et sul võimsus kadunud. Aga veateate peaks küll diagnostika ära ütlema.
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 15.06.2015 20:57 04
Postitas prelude20
Pihustid- küünlad - süütepoolid on läbi käind selliste sümptomitega ka.
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 16.06.2015 16:49 07
Postitas sarv
Mul on sama mootor (e90 325 n53) ja lõi ka sõiduajal tule põlema ning ekraanile tuli kiri, et mootori võimsus piiratud. Lubas autoga edasi sõita aga käskis kontrolli minna. Peale auto seismajätmist kadus tuli ja edasi käis jälle normaalselt.
Hiljem panin kaabli järgi ja tuli välja, et just sellel kilomeetril kus mootoritule põlema lõi on andnud ohtralt veateateid.
Ma ise arvan, et nukkvõlli andur hakkab otsa saama. sest ühe veakoodi järgi justkui oleks kett üle visanud?
Siit siis küsimus, et kas neid andureid on 2tk. ja äkki oskab keegi tootekoodi ka ütelda?
$SGBD: MSD80 Version: 7.213
$INPA: MSD80 Version: 1.001
===========================================================================================
$DATAID: 004 4CC0I HF0S IGQ3S
=== 15.06.2015 === 20:23:28
DME partnumber: VAR_ECU_SERIAL_ECU
current kilometer reading: 236603 km
___________________________________________________________
comment line 1: 123
comment line 2:
___________________________________________________________
$error locationNr: 12522
$error locationtext: 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt
Error: 1(10) No.: 12522 0x30EA DeNox-Katalysator, verschwefelt
error type: 1 (5070 ) Schwefelbelastung zu hoch
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (48) Fehler verursacht kein Aufleuchten der Warnlampe (MIL)
class : 01; frequency: 24; entry at km: (1.): 234168 km (2.): 234192 km (n.): 234352 km
___________________________________________________________
$error locationNr: 11542
$error locationtext: 0x2D16 Luftmassenmesser, Signal
Error: 2(10) No.: 11542 0x2D16 Luftmassenmesser, Signal
error type: 1 (4241 ) elektrisch
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (48) Fehler verursacht kein Aufleuchten der Warnlampe (MIL)
class : 11; frequency: 4; entry at km: (1.): 235032 km (2.): 235032 km (n.): 235032 km
___________________________________________________________
$error locationNr: 11535
$error locationtext: 0x2D0F Luftmassenmesser, Signal
Error: 3(10) No.: 11535 0x2D0F Luftmassenmesser, Signal
error type: 4 (4928 ) Sammelfehler
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (49) Fehler wuerde das Aufleuchten der Warnlampe (MIL) verursachen
class : C6; frequency: 4; entry at km: (1.): 235032 km (2.): 235032 km (n.): 235032 km
___________________________________________________________
$error locationNr: 12040
$error locationtext: 0x2F08 Ansauglufttemperatursensor, Signal
Error: 4(10) No.: 12040 0x2F08 Ansauglufttemperatursensor, Signal
error type: 1 (4116 ) Kurzschluss nach Plus
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (49) Fehler wuerde das Aufleuchten der Warnlampe (MIL) verursachen
class : C6; frequency: 2; entry at km: (1.): 235032 km (2.): 235032 km (n.): 0 km
___________________________________________________________
$error locationNr: 12145
$error locationtext: 0x2F71 E-Box-Lüfter, Ansteuerung
Error: 6(10) No.: 12145 0x2F71 E-Box-Lüfter, Ansteuerung
error type: 1 (4116 ) Kurzschluss nach Plus
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (48) Fehler verursacht kein Aufleuchten der Warnlampe (MIL)
class : 11; frequency: 1; entry at km: (1.): 235032 km (2.): 0 km (n.): 0 km
___________________________________________________________
$error locationNr: 10916
$error locationtext: 0x2AA4 Einlassnockenwelle, Positionsüberwachung
Error: 7(10) No.: 10916 0x2AA4 Einlassnockenwelle, Positionsüberwachung
error type: 1 (4176 ) Zahnsprung
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (49) Fehler wuerde das Aufleuchten der Warnlampe (MIL) verursachen
class : C8; frequency: 1; entry at km: (1.): 235032 km (2.): 0 km (n.): 0 km
___________________________________________________________
$error locationNr: 10906
$error locationtext: 0x2A9A Kurbelwelle - Einlassnockenwelle, Synchronisation
Error: 8(10) No.: 10906 0x2A9A Kurbelwelle - Einlassnockenwelle, Synchronisation
error type: 1 (4174 ) Signal ungültig für Synchronisation
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (49) Fehler wuerde das Aufleuchten der Warnlampe (MIL) verursachen
class : C8; frequency: 1; entry at km: (1.): 235032 km (2.): 0 km (n.): 0 km
___________________________________________________________
$error locationNr: 10906
$error locationtext: 0x2A9A Kurbelwelle - Einlassnockenwelle, Synchronisation
Error: 9(10) No.: 10906 0x2A9A Kurbelwelle - Einlassnockenwelle, Synchronisation
error type: 1 (4174 ) Signal ungültig für Synchronisation
readines Flag: (16 ) Testbedingungen erfüllt
error status: (32 ) Fehler momentan nicht vorhanden, nicht OBD-entprellt
MIL - Status: (49) Fehler wuerde das Aufleuchten der Warnlampe (MIL) verursachen
class : C8; frequency: 1; entry at km: (1.): 235032 km (2.): 0 km (n.): 0 km
___________________________________________________________
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 18.06.2015 08:12 02
Postitas patrik
Muidugi vaheta nukkvõlliandur ära, varuosamüüjad juba ootavad su raha.
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 18.06.2015 16:06 50
Postitas martti 333
Sain esindusest abi ja lisaks paagipumbale tuli ka vahetad kõrgsurve pump. Tänud kes kaasa mõtlesid!
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 18.06.2015 16:14 09
Postitas sarv
patrik kirjutas:Muidugi vaheta nukkvõlliandur ära, varuosamüüjad juba ootavad su raha.
Aga mis sa välja pakuks siis?
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 18.06.2015 16:17 15
Postitas Tauri_J
sarv kirjutas:patrik kirjutas:Muidugi vaheta nukkvõlliandur ära, varuosamüüjad juba ootavad su raha.
Aga mis sa välja pakuks siis?
Milleks üldse lambist pakkuda???
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 18.06.2015 17:43 47
Postitas sarv
Tauri_J kirjutas:sarv kirjutas:patrik kirjutas:Muidugi vaheta nukkvõlliandur ära, varuosamüüjad juba ootavad su raha.
Aga mis sa välja pakuks siis?
Milleks üldse lambist pakkuda???
No midagi tuleks ette võtta ju?
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 18.06.2015 18:13 27
Postitas Tauri_J
no käi näiteks Patriku juures, hoiad kindlasti raha kokku
Re: E90 mootori tuli põleb
Postitatud: 18.06.2015 18:46 47
Postitas sarv
Tauri_J kirjutas:no käi näiteks Patriku juures, hoiad kindlasti raha kokku
Peab vist minema jah. Puhastasin nii igaks juhuks vanose solenoide, sest väljama foorum rääkis, et need võivad ka sarnast jama tekitada. Peale seda kustutasin veakoodid ära, nii, et ennem vigade tagasitulekut pole vist mõtet minna.