M47N mootoriga probleem
Postitatud: 18.05.2015 21:15 36
Et probleemist parema ülevaate anda, siis kirjutan mootori ajaloost vähekene pikemalt.
Jaanuar 2015 - turbo ütles üles. Paigaldasin ˇuueˇ kasutatud turbo, õlid (odav Mannol), filtrid, karterituulutuse filtri koos korpusega. Peale vahetust tuli mootoril jõud tagasi, tossamine lõppes ning kõik toimis vägagi korralikult c 2000-3500km.
Aprill 2015. Autol kadus sõites jõud, mõned km hiljem tekkis korraks võõras metalne heli ning auto n.ö poos kinni. Selgus, et paigaldatud turbol lendas võll laiali.
Nüüd siis hakkab anomaalia:
*uus renoveeritud turbo paigaldatud
*sisselase pestud
*väljalase puhastatud ja 2 katalüsaatorit eemaldatud
*õhulugeja ja maf puhastatud
*arvuti vigasi ei näita
*turbol geomeetria/varras gaasi andes liigub
*turbo õlitustoru juurest manomeetriga näitas c.5bar (külm mootor)
*õhuvoolikud gaasi andes tõmbuvad punni
Ometigi uue turboga on täpselt samad vead nagu kinnijooksnud turboga, st üle 1700 pöörde mootor ei lase + musta tahma tuleb.
Mõistus täiesti otsas ja ehk foorumis liigub helgemaid päid. Olen lugenud küll M47 väntvõlli probleemide kohta, a kas ja kui tõenäoline on, et mul turboga samalajal lõpetas töölepingu ka mootor.
Kas kellelgi on sarnaseid probleeme olnud ja oskaks aidata ? Mootorivahetuse või kappremondi jätaks viimaseks õlekõrreks.
Tänud!
Jaanuar 2015 - turbo ütles üles. Paigaldasin ˇuueˇ kasutatud turbo, õlid (odav Mannol), filtrid, karterituulutuse filtri koos korpusega. Peale vahetust tuli mootoril jõud tagasi, tossamine lõppes ning kõik toimis vägagi korralikult c 2000-3500km.
Aprill 2015. Autol kadus sõites jõud, mõned km hiljem tekkis korraks võõras metalne heli ning auto n.ö poos kinni. Selgus, et paigaldatud turbol lendas võll laiali.
Nüüd siis hakkab anomaalia:
*uus renoveeritud turbo paigaldatud
*sisselase pestud
*väljalase puhastatud ja 2 katalüsaatorit eemaldatud
*õhulugeja ja maf puhastatud
*arvuti vigasi ei näita
*turbol geomeetria/varras gaasi andes liigub
*turbo õlitustoru juurest manomeetriga näitas c.5bar (külm mootor)
*õhuvoolikud gaasi andes tõmbuvad punni
Ometigi uue turboga on täpselt samad vead nagu kinnijooksnud turboga, st üle 1700 pöörde mootor ei lase + musta tahma tuleb.
Mõistus täiesti otsas ja ehk foorumis liigub helgemaid päid. Olen lugenud küll M47 väntvõlli probleemide kohta, a kas ja kui tõenäoline on, et mul turboga samalajal lõpetas töölepingu ka mootor.
Kas kellelgi on sarnaseid probleeme olnud ja oskaks aidata ? Mootorivahetuse või kappremondi jätaks viimaseks õlekõrreks.
Tänud!