1. leht 1-st

E46 kütusesüsteem

Postitatud: 01.04.2015 10:35 23
Postitas Krismar
Mure E46 mittekäivitumisega.

Eellooks on see, et auto hakkas sõidu ajal jõnksutama/vahele jätma. Ise arvan, et kütusefilter umbes.
Kuna seda kõige lihtsam vahetada ei ole, siis otsustasin natukene kontrollida.

Kui pihustite tagasivoolust kütust ei tule, kas see tähendab siis, et ka kütuselatt ei saa kütust?

Küsimus just tagasivoolu kohta, sest kütuse pealejooks latti asub täpselt sisselaske all ja sinna veidi keeruline ligi pääseda.

Kontrollisin ka seda, et kütusepump teeb häält.
Välistada vist ei saa ka seda, et viga siiski kütusepumbas?
Kuna kütusepump on neil ka ju probleemne, vähemalt E36-tel.

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 01.04.2015 12:22 10
Postitas arnis
Kas tegemist on elektriautoga? Kui ei, siis kes tont peab teadma, millega tegemist on?

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 01.04.2015 15:09 51
Postitas Krismar
Tegemist E46 M43TU19B 318i 1998 aasta.

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 02.04.2015 07:58 05
Postitas patrik
Mõõda kütusesurve ära?
Vastav koht on lati peal olemas ju

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 02.04.2015 17:00 26
Postitas Krismar
patrik kirjutas:Mõõda kütusesurve ära?
Vastav koht on lati peal olemas ju
Leidsin koha üles, sinna võib panna ka tavalise rehvirõhu manomeetri? Näit peab olema ca 3 bari?

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 02.04.2015 17:22 41
Postitas ttsys
M43 murekoht on üldiselt ka süütepoolist tulev misfire. See on 4-ne ühes tükis. Arvutiga muidugi hõlpsam vaadata, mis toimub ja mida ei toimu.

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 02.04.2015 19:05 42
Postitas Krismar
Kuno_T kirjutas:
Krismar kirjutas:
patrik kirjutas:Mõõda kütusesurve ära?
Vastav koht on lati peal olemas ju
Leidsin koha üles, sinna võib panna ka tavalise rehvirõhu manomeetri? Näit peab olema ca 3 bari?
Isegi, kui tühikäigul rõhku näitab, ei tähenda, et piisav rõhk oleks sõites. Et seda tagada, peab pumbal ka lisaks rõhule olema piisav tootlikkus. Ehk antud rõhu, 3 bar, all peab tagasivool olema ca 1 l /min. Pumbal on 2 parameetrit!
Nii väga hea ja loogiline, et pumbal kaks parameetrit, tootlikkus ja rõhk. Aga mu küsimus kuidas seda rõhku mõõta jääb ikka õhku, kiire google näitas, et on olemas spets kütuserõhu manomeetrid. Kas mul on ka sellist vaja või saan ma hakkama rehvirõhu manomeetriga?
Lisaks, kui kütuselati pealt see mõõtmisotsik lahti keerata, kas sealt peaks ka kütust välja ajama või mitte?

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 09.04.2015 15:46 15
Postitas Krismar
Autol pump ja filter vahetatud endiselt ei käivitu. Tundub, et peab auto kusagile diagnostikasse lohistama.
Kütus latis olemas ja kütusetorustik sai ka suruõhuga puhastatud.

Peale pumba vahetust käivitus umbes minutiks ja suri seejärel välja.

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 13.04.2015 16:00 31
Postitas Krismar
Pumbaga kõik korras.
Panin autole diagnostika seadme taha ja see näitas viga, et 1, 2 ja 4 silindris sädeme viga. Pärast vea kustutamist mure kadus ja auto sõidab ilusasti.

Mida ma tegema peaks, et see viga enam ei korduks, kas oleks vaja vahetada siis see süütepoolide moodul?

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 13.04.2015 16:02 52
Postitas ttsys
Jah süütepool. See kordub nagunii peagi uuesti nii, et hakka tegutsema.

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 13.04.2015 18:33 03
Postitas ttsys
:shock:
Küünlad on välba teema. Imelik sellist asja isegi mainida.

Re: E46 kütusesüsteem

Postitatud: 13.04.2015 18:56 09
Postitas ttsys
Ei vaidle vastu. Pigem imestus sellel teemal, et peab üldse selgitama, et küünlaid vahetatakse välba kohaselt ehk mitte siis, kui süsteem juba ühel-või-teisel-kombel hambaid näitab.