1. leht 1-st

318is 92, sidur libiseb

Postitatud: 31.03.2006 18:50 38
Postitas DJT
Kas kellelgi on kogemust ja teadmist, et mida vahetada, kui sidur libiseb. Ise mõtlesin, et vahetaks ainult ketta ära, aga UM arvati, et tuleb vahetada korv, ketas, survelaager.

Äkki oskab keegi öelda palju see vahetus võiks maksma minna (või tasub töö ise ettevõtta) ja mis on juppide hinnad?

NB! Keegi öskab äkki soovitada, et kus Pärnus tasuks seda tööd tellida?

Postitatud: 31.03.2006 19:19 39
Postitas hollow
kui ketas terve ja pole kuuma saanud, siis võid pääseda ainult katte vahetusega... aga survelaager vahetatakse alati ära kui siduri ketas on juba otsad andnud... see kas korv vahetust vajab, seda näeb siis kui on asi maha võetud

Postitatud: 31.03.2006 19:39 47
Postitas Ceed
kuda aru saab et ketas läbi?

Postitatud: 31.03.2006 20:04 14
Postitas ruut
Ceed kirjutas:kuda aru saab et ketas läbi?
Surud sõidu ajal lapatsi põhja - pöörded tõusevad aga kiirus mitte. Või kohapeal kässar peale -käik sisse -pöördeid. Kui masin hakkab liikuma on kas sidur hea või kässar vilets. Kui välja sureb siis kas andsid vähe gaasi või sidur OK. :)

Postitatud: 31.03.2006 20:21 56
Postitas Ceed
krt mitte ketas vaid korv... Ma ei tea mix ketas kirjutasin. Tahtsin teada kuidas aru saab et korv on läbi kui lahti võtan, siis millest järeldan et korv on läbi?

Postitatud: 31.03.2006 21:21 49
Postitas kiire-lauri
seal on mingid nagad ,nävad välja nagu kahvli harud ja kui need katki siis korv katki.Minu haininal oli igatahes korvil selline häda küljes.

Postitatud: 31.03.2006 21:33 15
Postitas Jan01
Oma 325-l sai just kogu sidur vahetatud seetõttu, et ei lahutanud korralikult. Lahti võttes ei olnud väliselt küll kuidagi võimalik kindlaks teha et korv läbi oleks omadega, aga kuna ketas mis all oli väga palju kulunud ei olnud ja peale korvi vahetust sidur jälle toimima hakkas, siis järelikult just korv omadega õhtal oli.

Postitatud: 31.03.2006 21:41 31
Postitas hollow
korv ei kõlba ka yldjuhul siis kasutada kui ta on kvasti kuuma saanud... seda saad aru sinakast värvist... see ei ole kahea kui ta sedasi on.... muidugi vedrud ja muud asjad peavad terved olema ja mitte välja veninud

Postitatud: 01.04.2006 02:48 51
Postitas meph
Jutt, et survelaager tuleb iga kettavahetusega ära vahetada nüüd küll päris õige ei tundu.

Postitatud: 01.04.2006 08:18 14
Postitas ruut
hollow kirjutas:korv ei kõlba ka yldjuhul siis kasutada kui ta on kvasti kuuma saanud
ja korv saab üldjuhul kõvasti kuuma, kui pikalt libiseva siduriga sõidad

Re: 318is 92, sidur libiseb

Postitatud: 01.04.2006 11:14 58
Postitas AARE540
DJT kirjutas: Äkki oskab keegi öelda palju see vahetus võiks maksma minna (või tasub töö ise ettevõtta) ja mis on juppide hinnad?
Omal 530-l vahetasin eelmisel kevadel siduri- ketas, korv ja laager- sidur ise läks maksma ümmarguselt 3000EEK ja töö läks Maardus Aivari juures mingi 1000, see sisaldas ka natuke muid töid.

Postitatud: 01.04.2006 13:11 02
Postitas hollow
meph kirjutas:Jutt, et survelaager tuleb iga kettavahetusega ära vahetada nüüd küll päris õige ei tundu.
üldjuhul ikka vahetatakse ära ka survelager, sest pärast kui siduri ketas ja korv on korras ja laager otsad annab, siis tuleb ainult laagri pärast kõik lahti kiskuda... see on täpselt sama kui vahetatkse mootoril rihmad ja rullikud, siis vahetatakse ka veepump ära, et mitte sma tööd 2 korda teha

Postitatud: 01.04.2006 18:21 28
Postitas DJT
aga kas keegi teab, et kust soodsalt korrlikud jupid saada ja palju vahetus eest maksta tuleb

mina saan libisemisest aru praegu ainult kiirendustel, kui annan täieg minna, siis libiseb, näiteks vahetades 1 -> 2 käigule, siis enam teisega ei kiirenda vaid tõmbab lihtsalt pöörded põhja. Vaikselt saab edukalt sõita, aga vahetamisest ei pääse nii või naa

Postitatud: 01.04.2006 18:32 05
Postitas AARE540
Ära pikalt vahetusega venita, võid ka hooratta ära rikkuda ja siis enam nii odav see lõbu pole... Juppe küsi näiteks Erkki_V ja Janeki käest.