Kõige suurem puudus on vast püsika puudumine.
Kui maanteel üle 10km otsasid ei tee, siis elab üle.
Rooste puudumine antud autol tegelikult enam
hinnale juurde ei anna. Jah, seest on viisakas.
Kuid E36 kere on ajalukku jäämas. Ei ole see ka kõige ohutum
auto tänapäeval, olenemata sellest, kas oled rallitaja või
ettevaatlik, mõlemal juhul tahaks terveks jääda.
Kui pole plaanis palju sõitma hakata (üle 15 000 aastas), siis
esimeseks autoks manuaal ja väike bensumootor on tiptop
Kui veidi rohkem sõitja ja küttekulu on väga tähtis, siis manuaal
ja vana hea TDS (105kW).
Vaata selliseid:
http://www.auto24.ee/used/1504602" onclick="window.open(this.href);return false;
Kõige suurem probleem vast ABSi mitte töötamine, vaja andur vahetada.
Andur ise ei ole väga probleem 15€ kasutatud leiab ikka, kuid vana
välja saamine võib 10 tundi röövida. Konditsioneeri puudumist kartma ei
pea. Eestis seda tegelikutl vaja vast 10-20 päeva aastas, pealegi lisab kulu.
Pane tähele, talveks istmesoojendused on tore värk
Kui tahad praktilist autot, siis
http://www.auto24.ee/used/1902172" onclick="window.open(this.href);return false;
Olemas juba kõik vajalik esimeseks autoks
Kindlasti proovi leida mõni targem kes oskab BMW üle vaadata, arvutiga näiteks.
Veojõukontrolli proovi peale ja maha võtta, peab töötama!
2.0 on hea selles mõttes, et sellega on raske hoorata ja tavaliselt seda polegi tehtud.
Küttekulu saab heaks ainult hella jalaga, maanteel alla 7 ei taha tulla.
E39 eelis on ka see, et diagnostikat saavad väga paljud teha ja odavalt.
Küsi kindlasti VIN koodi/reg märki enne kui üldse autot vaatama lähed, netis saab kogu
ajaloo ja kohtutäiturid ja kindlustuslaksud ja läbisõidud ja tehase varustus...