1. leht 1-st

E36 differ

Postitatud: 16.02.2006 15:14 54
Postitas Jan01
Küsimus selles, et kas 325 e36-l on kuidagi välisel vaatlusel võimalik kindlaks teha, kas differ on tavaline või lsd, ka juhul kui kettad on kulunud ja blokeering ei tööta?
On ehk seal mõni silt või kiri küljes?

Postitatud: 16.02.2006 17:52 17
Postitas Aaro
otsingusse sõnad plokk, differ, plokkdiffer, LSD vastuseid tuleb robinal

Difri korpuse peal täht "S" :evil:

Postitatud: 18.02.2006 17:57 32
Postitas Jan01
Jajah leidsin selle metallist sildi lõpuks üles difri tagant kinnituspoldi alt ja peale traatharjamist tuli välja "S 315 jne" suht rõõmsaks tegi:)

Postitatud: 18.02.2006 18:16 40
Postitas meph
Kõige lihtsam kindlaks tegemise viis on tagarattad üles tõsta ja keerata. Kui mõlemad rattad samas suunas keerlevad, siis on plokk, kui üks ratas ühtepidi ja teine teistpidi, siis tavaline.

Postitatud: 19.02.2006 15:03 13
Postitas Jan01
Tõstsin mõlemad üles ja samapidi keerlesid, ehk siis on kindlasti LSd.
Kui ühe ratta üles tõstsin, siis vaba käiguga kannatas ühte ratast kahe käega ringi keerata, kui käik sees oli siis ringi ei käinud - et kas siis see ketaste osa on korras või mitte?

Postitatud: 25.02.2006 21:26 46
Postitas Jan01
Üks küsimus veel difri kohapealt, et kas tal mingit õhutust ei ole? Remondiraamatus ja realoem-is nagu ei paista küll ühtegi pulka mis difris rõhuga võitleks?

Postitatud: 26.02.2006 06:15 05
Postitas meph
Difril ei tohiks minu teada küll mingit õhutust olla. Mis rõhuga sa seal üldse võitled? Okei, õli kuumenedes paisub jah, aga mingit rõhku kui sellist, millest oleks vaja lahti saada, seal küll ei ole.

Postitatud: 26.02.2006 09:03 31
Postitas Tanel001
milline differ ISil originaalis on?
92a.

Postitatud: 26.02.2006 09:48 42
Postitas Jan01
Hakkasin ühte simmerit difril vahetama ja järsku tekkis selline mõte, et võibolla õhutus umbes ja sellepärast õli välja pressib, aga võta näpust õhutust polegi...