1. leht 1-st

K: 318TDS

Postitatud: 07.02.2006 16:19 54
Postitas mulk10
kas oskab keegi sellise mootoriga bmw-st midagi rääkida ja millised on selle mootori plussid ja miinused võrreldes 2.5 tds iga.kas keegi on käinud vaatamas seda autot: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud ... 24_ee.html
on teine üsna pikalt juba müügis, piltidel suht normaalne

Postitatud: 07.02.2006 17:16 22
Postitas Ceed
+ väiksem kütusekulu, väga hea öko auto.
- nõrgem mootor, aga rahulikuks sõiduks sellest täiesti piisab.
Mootor kestab nel mõlemal täpselt nii kuda hoiad ja hooldad.

Postitatud: 07.02.2006 19:39 05
Postitas Maiks
Et siis ise valiks ikkagi 2.5tds. Motot pea et sama aint kaks silindrit vähem. Ja kui palju küttekulu pisem on. 5 keskmine? 2.5 saab ka 7-8 litraga suvel ilusti hakkama aga kujutan ette, et minekult on ta ikkagi tüki mõnusam.

Postitatud: 09.02.2006 12:01 32
Postitas diislimees
318 tds-i eelis on see ,et tal on 2 silindrit vähem ja nagu me teame 6 silindristel kipub plokikaas kõveraks minema(325tds).Minek on tunduvalt nõrgem ja varuosasi 318 tds-ile on raskem saada, sest 2.5 tds mootor on levind nii 3-estel kui ka 5-estel mudelitel rohkem.
Olen kuulnud, et 2.5 tds mootorid pidid olema ka töökindlamad(va. plokikaane kergem võimalus kõveraks minna :) )
Segane värk aga loodan ,et saad aru :)

Postitatud: 09.02.2006 12:14 55
Postitas diislimees
Tehase admed on andnud autodele:
318 tds: kiirendus 0-100 14,2 s
lõppkiirus 182 km/h
keskmine 6.5 l/100 km
maanteel 5.2 l/100 km
325tds: kiirendus 0-100 10,4 s
lõppkiirus 214 km/h
keskmine 7.3 l/100 km
maanteel 5.6 l/100km

NB! Aut. kastiga on vähemalt 1l. rohkem

Postitatud: 10.02.2006 09:14 06
Postitas Tauri
ootaks ka mõne omaniku arvamust siis 318TDS kohta!

Siin teemas ärme aja juttu, et 2,5 on suurem ja parem- iga üks saab aru mis on suurema mootori eelised!

Postitatud: 10.02.2006 21:36 44
Postitas alcatel
Olen kuu aega sõitnud sellega, edasi läheb nagu 1,9 tdi audi, mida olen proovinud. Normaalseks sõitmiseks täitsa piisab sellest mootorist ja kui kiirendades õigeaegselt käike vahetada siis läheb edasi täitsa hästi. Mootor on natuke lärmakam kui 2,5 tds aga selle eest on juurdepääs norm. mõne asja vahetamiseks. Minul on touring ja kütust võtab -15 kraadiga 8L sajale, põhiline linnasõit. Õlivardast karteri survet ei saa kontrollida! Seda saab teha ainult siis kui eemaldada õhupuhasti. Praegu on külmadega õige aeg diisel autot osta. See kes julgeb normaalset autot müüa on ka nõus mõne asja peale investeerima kui põhjuseks on väidetav aku või eelsüüte küünlad. Aga üldiselt korraliku auto puhul ei ole tegemist kehva mootoriga. Salongis on piisavalt vaikne ja diislile omast vibratsiooni nagu on omane jaapani autodele ei tunne.

Postitatud: 11.02.2006 09:22 11
Postitas Maiks
Vibra salongis on olematu jah bmw disladel. Äia diisel primeras istudes oli tunne nigu vanas massis :lol: . Väga ebameeldiv kogemus ja peale seda enda tds veel armsamaks sai.