1. leht 1-st

E46 Mootor maha.

Postitatud: 22.01.2014 21:40 23
Postitas nobeliisa
Tere
On plaanis lähipäevadel E46'l mootor maha võtta. Enne kui pihtahakkan on mõned küsimused, tahaks seda teha võimalikult väikse vaevaga ja ka õigesti. Kas mõõtori mahavõtmiseks peab lammutama eest ära stanged, radikad ja muu jama(nagu tavaliselt)? Kas mootor tuleb võtta koos käigukastiga(automaat) või saab ka kuidagi lihtsalt need omavahel lahti ühendada? Sellega on muidugi see jama, et pärast jälle raske mootorit tagasi käigukasti otsa saada. Kas konditsioneeri pumba saab võtta niimoodi mootori küljest lahti, et ei peaks gaasi välja laskma? Kas on veel midagi millega pean arvestama?
Suured tänud juba ette!

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 22.01.2014 21:54 57
Postitas jass161
Miks selline töö siis plaanis?

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 22.01.2014 21:59 22
Postitas nobeliisa
Kuskilt tuleb sellist metallipuru, mis sõi juba teise turbi kahe nädalajooksul.

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 23.01.2014 13:25 45
Postitas nobeliisa
Uurisingi filtrit, see oli metallipuru täis. Turbo oli korralik Kuuli taastatud. Tahaks leida põhjuse ikka ülesse, kust see puru tuleb. Oleks narr, kui kolmas turbo ka läheks, see ei ole üldse odav lõbu.

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 23.01.2014 14:10 00
Postitas nobeliisa
Vana turbo oli Kuuli sõnul sama asja pärast katki läinud, väidetavalt oli metallipuru sees olnud. Puru oli selline, mida võttis magnet, ehk raud.

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 23.01.2014 15:01 54
Postitas Tauri_J
Ennem võta jah karteripõhi lahti ja vaata palju seal seda puru on, küll jõuab ka mootori maha võtta kui seda vaja on.

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 23.01.2014 16:57 53
Postitas nobeliisa
Filter oli terve, kuna olin selle just vahetanud, õli oli ka uus. Kui ma küsisin Kuul'ilt kuidas see metall läbi filtri turboni jõudis vastas ta, et iga külmkäivitamisega läheb filtri ülerõhuklapp lahti ja seda eriti siis kui külma mootoriga kohe sõitma hakata. Ma ei osanud vastu vaielda, kui see nii on, siis on selles kerge loogika, et klappi avamisel läheb õli filtrist mööda. Ma arvan, et võtan siis alustuseks karteri maha. Selle autopuhul on see päris nöök, sest tueb ju esisilla tala ära võtta.

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 24.01.2014 09:19 06
Postitas smi
nobeliisa kirjutas: Turbo oli korralik Kuuli taastatud.
Samas võisid riiulilt saada ka kuskil mujal, ilmselt Lätis, taastatud turbo mida Kuul vahendab.

Re: E46 Mootor maha.

Postitatud: 09.02.2014 17:30 07
Postitas nobeliisa
Asjas vahepeal siis niikaugel, et karteri võtsin maha, seal ei olnud väga erilist metallipuru, ainult natukene, palju oli prohksipuru, mis ilmselt tuli turbo puksi kulumisest. Võtsin maha ka selle raami, mille küljes õlipump. Õlipumba võtsin lahti, seal sees olid väiksed kriimud, ehk midagi on sellest läbi käinud Pilt
Ma puhastasin kõik ära ja panin kokku. Proovisin lauapeal sellega õli pumbata, tundus, et liiga kaua läheb aega, enne kui õli üless tuleb ja nii kui seisma jätsin vajus õli alla tagasi. Siis tekkiski küsimus, et kui tihe see pump olema peab, kas see on normaalne, et õli tagasi alla vajub?