1. leht 1-st
Papp ja e36
Postitatud: 20.01.2006 17:24 01
Postitas priit20
Mis nipiga saab neerude juurde augu ette papi panna?
Kapoti lahti teen siis sealt kõik kinni, tuleb lahti kakkuda midagi või lihtsalt traadiga papitükk neeru külge panna
Küsin kuna pikem trassisõit ees ning 100km/h ning -25 kraadi pole just tervislik.
Postitatud: 20.01.2006 17:49 05
Postitas tauno666
plastik kate võta ära kapotialt...vist mingi nelja kruviga kinni.Siis saad täpselt papi vastu radikat panna!
Postitatud: 20.01.2006 22:46 08
Postitas hollow
papiu saad panna vastu neere tagantpoolt... ja kindlasti nii... ära pane vastu radika... ja ära pane kõike kinni... jäta paar ribi lahti... mul auto kuumenes yle täna peaaegu... õnneks sattusin peale täpselt siis kui tuli syttis ja jätsin auto seisma ja tegin augu sisse papile
Postitatud: 20.01.2006 23:01 56
Postitas Ziilike
hea soovitus, meil täna tööjuures ühel vennal radikas läks kuna papp oli vastu radikat

ja avasid ei olnud.
Samas tekib küsimus miline on parim lähenemine ? Kas tasub üldse midagi ette panna ? Kui jah siis mis materjli peale papi veel soovitatakse/soovitate ?
Postitatud: 20.01.2006 23:15 29
Postitas hollow
Ziilike kirjutas:hea soovitus, meil täna tööjuures ühel vennal radikas läks kuna papp oli vastu radikat

ja avasid ei olnud.
Samas tekib küsimus miline on parim lähenemine ? Kas tasub üldse midagi ette panna ? Kui jah siis mis materjli peale papi veel soovitatakse/soovitate ?
endal hakkas auto vähemalt sõites soojaks minema tänu sellele papile... aga täielikult kinni katta ei tohi... ma veel moskvichi aegadest tean et tohib aga bmw ei ole mosse
ise soovitaks küll pappi samas võid panna ykskõik mida sinna mis seisab seal ja eest ära ei lähe... kasvõi pleki tyki või linoleumi tyki
kui saad sellise papityki mis läheb sinna neerude vastu aga kummalgi neerul 2 välimist ribi vabaks jäävad siis ma arvan et peaaks hea olema...
Postitatud: 20.01.2006 23:22 57
Postitas Muhv
hollow - oled sa kindel, et sul termostaat läbi ei ole? Ainus kord kui mul e36 325i soojaks ei tahtnud minna oli siis kui termostaat kutu. Seda juhtus 150 000 läbitud kilomeetri juures 2 korda.
Postitatud: 20.01.2006 23:35 55
Postitas Tarvo
kui kõik korras, ei juhtu maanteel ka selle pakasega midagi ja pole seda pappi ka sinna ette vaja toppida.
Postitatud: 21.01.2006 06:29 42
Postitas erik
e36l 120 km/h ei löö ka nii soojaks sise olusid kui e30l see oli, kui nüüd asja ikka mõistusega võtta ja mitte maanteel kahesaja piiril sõita et masin soe oleks tuleks võtta ette mingid mõistlikumad võtted ja otsida viga kusagilt mujalt.
Enda masinal on ka selline sarnane probla, et sise olu ei lähe nii soojaks kui seda e30 oli, vahest ongi nii see loodud, need masinad pole ju identsed.
Ehk siis tõesti termostaat ära väsinud.
Kuid miks siis just e36te selline hälve painab?
Kui raske termostaati sellel üldse vahetada on, ma vist isegi ei tea kus see asub, ehk keegi juhendaks natuke?
Kahe lidrase m52 motoga tegemist siis.
Postitatud: 21.01.2006 08:12 40
Postitas Leon
Hommikust kõigile, olen viimased 2 kuud Põhja-Soomes, väljas -35 ning e36 1992 1,8i ei mingit probleemi, termostaat on vanast omanikust veel peal s.t. kuskil 3a. tagasi vahetatud, ei mingit pappi ette ei ole pannud, hommikul soojendan 5min ning salongis kui saunas aga selle eest jahtub kiiresti maha kui seisma jätad. Sõitmist päevas 40-45 km.
Jõudu kõigile...
Postitatud: 21.01.2006 11:30 31
Postitas hollow
Muhv kirjutas:hollow - oled sa kindel, et sul termostaat läbi ei ole? Ainus kord kui mul e36 325i soojaks ei tahtnud minna oli siis kui termostaat kutu. Seda juhtus 150 000 läbitud kilomeetri juures 2 korda.
ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti ja jahtub mootor uuesti maha... panin papid ette ja auto läks ilusti soojaks ilma papita ei tõusnud seier eriti yle esimese posti aga kui papid olid ees õnnestus mootor üle kuumendada... peaaegu... aga see tulenes sellest, et papp oli vastu radikat.... võtsin selle ära ja jätsin papi vastu neere tahapoole ja auto läks soojaks ja temp. näidik näitas keskele
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
andsin siis natuke tuuri seal garaasis ja sain temperatuuri nii nagu vaja... liiga hea jahutus arvan mina siiski
Postitatud: 21.01.2006 15:09 04
Postitas ruut
hollow kirjutas:ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
sul ikka termostaat läbi. 65 kraadi juures ei tohiks ükski termostaat veel suurt ringi avada.
Postitatud: 21.01.2006 15:53 43
Postitas hollow
ruut kirjutas:hollow kirjutas:ma kardan, et mul kas on see madala temperatuuriga termostaat... ja ta läheb juba liiga vara lahti
mul oli ka probleem ülevaatusel enne jõule... väljas olid veel pluss kraadid aga mootori temp oli 65 kraadi ja tyyp ütles, et ta ei saa mõõta kui pole 78C
sul ikka termostaat läbi. 65 kraadi juures ei tohiks ükski termostaat veel suurt ringi avada.
ma pole veel uulnud, et termostaat saab otsa lahtises asendis... aga hakkan asja uurima mis on muidu rahva arvamus kas 85 või 92 kraadine termostaat panna?
Postitatud: 21.01.2006 16:00 06
Postitas Muhv
Kui sul hästi läheb siis termostaat jääb just nimelt lahtisesse asendisse rikki minemisel. Vastupidi on suur oht mootor punaseks lasta...
Postitatud: 21.01.2006 16:41 11
Postitas hollow
99% juhtudest ta just lähebki tuksi kinnises asendis paraku
Postitatud: 22.01.2006 00:21 32
Postitas bayerlane
omal termostaat 92 kraadi,soojaks lüheb normaalselt.isegi -30 maanteel oli salong suht soe.keskelt peab ainult augud kinni keerama et ei puhuks säält õhku ja elab talve üle küll
Postitatud: 23.01.2006 08:56 26
Postitas Jarlo
mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
Postitatud: 23.01.2006 11:14 34
Postitas hollow
Jarlo kirjutas:mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???
Postitatud: 23.01.2006 11:31 54
Postitas ravia
hollow kirjutas:
kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???
Loogika loogikaks aga minuomal ka termostaat kutu so lahti.Kõik toimus ühe öö jooksul
Ja papp radika ees ei aita midagi nii et peab päevakese külmetama.
Postitatud: 23.01.2006 12:22 53
Postitas Jarlo
hollow kirjutas:Jarlo kirjutas:mina olen just rohkem kuulnud, et termostaat jääb kinni avatud asendis. Nii on olnud minu kolme auto puhul ja ka paljudel tuttavatel. Kui jääks kinni 99% suletud asendisse, siis peaks 1/3 autosid ringi sõitma ju remonditud plokiga...
kui sa võtad kätte termostaadi ja vaatad kuda ta toimib, siis isegi talupoja loogika ylteb, et termostaat üldjuhul annab saba kinnises asendis kuna vedru hoiab termostaati kinnises asendis ja soojaga annab see vedru järgi (bimetall) aga kuidas saab ta väljas -30 kraadiga seistes järgi anda???
talupoja loogikaga pole siin midagi teha vaid tuleks vaadata pigem fakte ja praktikat. Nagu ma ütlesin, minu kogemused on olnud sellised. Kui sa loed ka termostaadi muredest foorumites, siis näed, et pigem tegu siiski klapi lahti jäämisega.
Postitatud: 23.01.2006 17:15 44
Postitas Ceed
Mul radikas täiesi kinni aga kui sõidan siis temp kukub ikka sinisele ära :S
Mul siis termostaad läbi? Siis on mul järgmine küsimus kust ma sellle leida võin?
Postitatud: 23.01.2006 18:21 22
Postitas toom
Postitatud: 23.01.2006 19:03 31
Postitas Ceed
tänud
