1. leht 1-st

E36 316 Õlituli läheb Põlema.

Postitatud: 21.10.2013 18:48 36
Postitas horizon
Bmw e36 73 kw õlituli läheb põlema kui pöörded langevad kuskil alla 1000, Algas sellest kui õlituli kustus kuskil 5 sekki peale autokäivitamist ja holjem siis läks viga hullemaks. Õlifiltri vahetasin, ja ka anduri. Õlitase on normis? Mis võib veel olla. Kas pump ehk hõredaks jäänud?

Re: E36 316 Õlituli läheb Põlema.

Postitatud: 22.10.2013 18:59 44
Postitas horizon
ei oska keegi midagi pakkuda?

Re: E36 316 Õlituli läheb Põlema.

Postitatud: 22.10.2013 20:18 00
Postitas teet82
Viga võib olla ka "saaledes". Vanematel R4 mootoritel, näiteks M10, oli see suht levinud häda. Tõenäoliselt jooksid õlikanalid tühjaks läbi kulunud saalede ja kanalite uuesti täitmine ja rõhu üles saamine võttis natuke aega. Lõpuks oli muidugi kolin mootoris..
Kui näiteks praeguste külmade ilmadega paned ainult korraks käima, siis peaks paks oli kanalitesse püsima jääma. Siis proovid mingi aja pärast uuesti käivitada ja vaadata, kas tuli kustub kiiremini. Loomulikult võib viga ka mujal olla, ka pumbas, kuskilt see õil tagasi jookseb kui tuli kaua põleb.

Re: E36 316 Õlituli läheb Põlema.

Postitatud: 23.10.2013 18:28 32
Postitas horizon
Ei ole vahet kas kül mootor või soe mootor, kui saaled kulunud oleks siis hakkaksid ehk ka juba häält tegema?.
Ja kui pumpa vahetama hakata kui suur ettevõtmine on? Niiaplju vaatasin alla et roolilatt tuleb ära võtta ja sillatala alla lasta.

Re: E36 316 Õlituli läheb Põlema.

Postitatud: 23.10.2013 21:53 01
Postitas perfectenemy
Väga oleneb...

On olnud mul M40 mis hakkas lihtaslt üks hetk tiksuma ja saale oligi ringi tõmmanud, õlirõhk oli piisavalt palju alles, et õlituli märku ei andnud

Ja ostsin M40 mootoriga auto mis külmalt sõitis hästi ja soojalt õlirõhku enam polnud, kuid häält ei teinud grammigi :)


Kepsusaaledega tegu mõlemal juhul


Õlipumba vahetamiseks tuleb vist ka alumine hammasrihma ratas maha võtta ja otsakaan jne...?
saalede jaoks karteripõhi alt ja varsti alla tagasi... :D