M47 mootoriga võiks õige hoolduse (regulaarsed õlivahetused, sh. karterituulutusfilter)
puhul olla VÄHEMALT 400 000, suurema kiusamisega vähemalt 300 000.
M57 mootoriga sama teema, aga kiusamisega on võimalik äkki 250 000.
Halva hooldusega poole vähem. Manuaalil TAVALISELT kestab turbo kauem,
võib-olla isegi kolmandiku võrra kauem. Nimelt automaadiga on pöörded tihti üle
4000, manuaaliga nimetatakse 4000 juba kiusamiseks
Ütleme nii, et halvim doonor oleks halva hooldusega 99 aasta 530dA, millel veel
EI ole turbot vahetatud

Aga lõtkude abil on võimalik juba väike diagnoos panna.
Minimaalne lõtk risti teljega on lubatud, kuid >2mm pikiteljeline on halb näitaja.
Auto müümiseks kõlbab, aga 5 aastat ära see ei rebi.
Õiget kilometraaži spidoplokilt otsida ei saa. Vast on usaldusväärsem vaadata interjööri.
Istmete katted, rooli nahk, surevad pikslid, konijäljed laes ütlevad rohkem kui 234123km
Kui enda kompressor ei ole veel turbiinile/korpusele haiget teinud, siis on isegi kaalutav variant
turbot taastada. Kahjuks korralikke spetsialiste on vähe. Keegi võiks foorumis oma kokkupuuteid
jagada, seoses turbokompressori taastamisega. Mina oletaks, et 200 000 on täiesti reaalne
