1. leht 1-st
E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 17.05.2013 18:57 55
Postitas kaisakaisa2013
Juba 5 kuud olen jännanud süttiva-kustuva mootoritulega. Käisin siis ühes nö kiidetud taevani diagnostikute juures. Öeldi veaks esimene lambda andur. Okei...Lasin selle siis vahetada ja maksin papi käe peale, et saaks auto ikka hästi korda. Sain vist nädalakese sõita - mootori tuli läheb jälle põlema, läksin siis tagasi sinna kohta ja ütlevad, et tagumine lambda... Okei - vahetasin siis selle ka ära - rahakott läks veelgi tühjemaks.
Möödus siis äkki pool kuud... Mootori tuli jälle põleb... Okei, lähen siis kustutama, öeldakse, et mitteaktiivsed vead.. Kustutati ära, sain vist päeva sõita, mootori tuli jälle põleb...
Otsustasin seekord, et ei lasegi ära kustutada, kuna raha oli kõik juba ära pandud remondi alla... Sõitsin siis umbes pool kuud ja kustus ise ära. Nii on veel juhtunud 2 korda - läheb ise põlema ja kustub ära.
Nüüd siis põleb ta mul ikkagi ja läksin siis uuesti diagnostikasse, öeldi, et katalüsaator on omadega mäel(arvutis ise nägin teksti umbes sellisena: catalysator work too low)... Okei, lõikasin siis kati maha ja korraga vahetasin uuesti esimese lambda, kuna öeldi mingi aeg, et jälle mingit viga annab. Panime siis teise katalüsaatori asemele...Sain päeva sõita. oli isegi uhke tunne, et no nüüd on küll auto korras! Kus sa sellega, mootori tuli jälle põleb. Olgu, uuesti diagnosti ja näitab ikka catalysator work too low. Otsustasime, et lõikame siis selle püti lahti, mis on summuti ja kati vahel, et äkki seal sees on midagi lahti või katki ja see blokeerib heitgaaside väljaminekut. Selgus, et see on korras...Kustutati nüüd mootori tuli jälle ära, aga kui kauaks??? Märgin ära ka selle, et niipea kui mootorituli läheb põlema, kaob niigigi väike minek sellel autol ära... Kui aga tuld ei põle, siis justkui liigub hästi, aga vahel siis ka uimab.
alun andke nõu, sest hetkel on mul viimase kuu aja jooksul see mootori tuli pea igapäev jälle põlema läinud ja siis käin ja kustutan seda koguaeg.
Mu rahakott ei jõua enam neid asju osta ja vahetada ja mul on järjest raskem inimesi usaldada!!!
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 17.05.2013 21:05 13
Postitas Chris_P
kas tuli hakkab põlema peale seda kui oled andud rohkem gaas e. kõrgemad pöörded?
endal oli sarnane seiklus. pakuti ka igast lambdasid ja imeasju.
Lõpuks tuli välja ,et bensupump oli vaikselt suremas.
Lase pumbal rõhk mõõta

Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 11:39 12
Postitas kaisakaisa2013
LilengineBmw kirjutas:kas tuli hakkab põlema peale seda kui oled andud rohkem gaas e. kõrgemad pöörded?
endal oli sarnane seiklus. pakuti ka igast lambdasid ja imeasju.
Lõpuks tuli välja ,et bensupump oli vaikselt suremas.
Lase pumbal rõhk mõõta

Bensupump sai vahetatud, peale seda, kui veateade oli mingi "fuel supply". Sai pandud originaalpump m6ni kuu tagasi. Viskab end p6lema näiteks maanteel s6ites. Aga otseselt suuremat kütusekulu pole täheldanud. Kui pump läbi oli, oli ka üsna suur kütusekulu. Hetkel välistan selle...
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 15:51 15
Postitas illukas316
Õhulekked sisselaskes keeravad ka segu nõnda palju tuksi, et mootori aju oma kompenseerimisega tekitab sureva lambda moodi sümptomeid. Lihtne kontrollida: osta purk brake cleanerit ja lase kummitorude pihta mootoris, kui pöörded tõusevad, siis sealt võtabki lisaõhku. (NB! brake cleaner on äärmiselt tuleohtlik, mootor võiks siiski külm olla ja suitsetada ka ei maksa.)
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 16:36 19
Postitas kaisakaisa2013
illukas316 kirjutas:Õhulekked sisselaskes keeravad ka segu nõnda palju tuksi, et mootori aju oma kompenseerimisega tekitab sureva lambda moodi sümptomeid. Lihtne kontrollida: osta purk brake cleanerit ja lase kummitorude pihta mootoris, kui pöörded tõusevad, siis sealt võtabki lisaõhku. (NB! brake cleaner on äärmiselt tuleohtlik, mootor võiks siiski külm olla ja suitsetada ka ei maksa.)
Tehtud ja tühjaks lastud juba mitmeid liitreid brake cleanerit, kuna olen õhulekkeid otsinud mitmes erinevas töökojas, et olla ikka kindel. Õhulekkeid kuskil ei ole....
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 16:45 06
Postitas kaisakaisa2013
Vahetatud on ka süüteküünlad, igaksjuhuks ütlen
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 17:24 10
Postitas illukas316
Kui vanad maha võeti, siis millised nad välja nägid? Õlised? Valged? Tahmanud?
kaisakaisa2013 kirjutas:Vahetatud on ka süüteküünlad, igaksjuhuks ütlen
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 17:31 27
Postitas MargusA
millele tahmased viitavad?
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 17:37 00
Postitas illukas316
Rikas segu.
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 18.05.2013 23:52 08
Postitas Heix
Oman minevikust varasemat kogemust täpselt sama autoga....
Ei aita need lambda vahetused ja tegelik viga peitubki katalüsaatoris ja terves summutis,eraldi kati vahetamine üldiselt püsivat tulemust ei anna ja kõige õigem osta uus originaal...Sellega aga selline lugu et pükstest taha välja terve summuti koos katiga ja hind tsipa 400 eur...aga see on lõplik lahendus!
määrav on ka summutipottide enda seisukord...kui potid juba hõredad siis võid neid katte seal vahel vahetada mitmeid,tulemust aga pole...
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 20.05.2013 11:05 22
Postitas karlerik
Omasin sama aastakäigu sama mootoriga autot nii 4-5 aastat. Sama jama oli, diagnostika ütleb, et kõik on korras. Sõitsin mootoritulukesega ca. 6 kuud mille sees oli vähelmalt 3 diagnostikat. Auto käitus uimaselt ja no ükski originaalsoftiga diagnostikaseade vea tuvastamisega hakkama ei saanud. Hakkasin netist asja uurima ja räägiti mitmes teemas õhukulu mõõtjast. Saabus päev, kus üks diagnostik minu soovitusele kontrollis õhukulu mõõtjat- jälle ei andnud veateadet. Sellepeale ühendasime selle lihtsalt lahti- pistik maha. Ja oh imet auto oli oma nooruses tagasi ja peale mõõdiku vahetust toimis auto ideaalselt.
Proovi, jõudu!
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 20.05.2013 19:02 34
Postitas Margo_325
See terve summuti vahetus on küll täielik raha ja aja raiskamine. Kui ongi leke, siis oleks seda ilmselt juba lambdade ja kati vahetusel nähtud ja see peaks olema enne katti või katis, kuna peale teist lambdat on elektroonika seisukohast täiesti suva, kas summuti lekib või ei. Kui summutil veel midagi vahetada tahad, siis kollektori tihendid ainult, kuigi ka nende lekete korral oleks pidanud seda keegi juba nägema/kuulma.
Ise panustaks samuti õhulugeja peale, kuna ta tavaliselt ise veakoodi ei anna, küll aga suudab teised andurid lolliks ajada.
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 23.05.2013 17:13 40
Postitas Maario80
Mul samal mootril ka identne mure ja aitas uus õhulugeja.Seda ei näita diagnostika aparaadid ka!!Annavadki muid veateateid.
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 07.06.2013 11:11 39
Postitas kaisakaisa2013
Maario80 kirjutas:Mul samal mootril ka identne mure ja aitas uus õhulugeja.Seda ei näita diagnostika aparaadid ka!!Annavadki muid veateateid.
Nii, nüüd on asjalood nii, et vahetasin taas tagumise lambda... Praegu pole enam mootorituli põlema läinud. Küll aga vahepeal on tunda, et ükspäev jälle liigub hästi ja teine päev jälle oleks nagu uimasem.
Õhulugejaga oli ka oma nali ükskord juba. Nimelt targad diagnostikud vaatasid auto kapoti alla ja ütlesid, et õhulugeja. Jaa, täpselt - lihtsalt vaatasid ja ütlesid, et õhulugeja. Hiljem muidugi selgus, et bensupump oli hoopis õhtal. Aga targad diagnostikud, kes arvutit ei peagi enam kasutama, ostsid juba originaal õhulugeja ära ja panid külge ka. Nemad siis väitsid, et minek läks paremaks, proovisin ise ka, kuid mina küll midagi aru ei saanud, seetõttu käskisin neil selle lugeja maha võtta ja vana tagasi panna. Sellest nüüd on küll 4-5 kuud möödas, et läbisõit on ka ikka korralik olnud, et ehk võiks ju proovida õhulugejat. Või samas ootaks, millal taas tuli põlema läheb?
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 07.06.2013 11:15 37
Postitas Maario80
Nii palju võin õelda et minul andis ka lambdade vigu jne.Panin õhulugeja uue külge ja kustus poole tunniga ise mootorituli ära.Siis läksin käisin uuesti diagnostis ära ja kustutasin kõik veateated ära ning peale seda enam muresi polnud.
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 07.06.2013 12:00 58
Postitas patrik
ehk ikka pöördud lõpuks spetsialisti juurde ja lased auto korda teha?
huupi juppide vahetamine on ju päris kallis?
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 02.07.2013 18:47 29
Postitas zaliblancer
Küsiks siis kas oled leidnud probleemile lahenduse ?

Mul kahjuks endal sama isend ja pealekauba sama probleem

ainult et mootorituld ei lähe mul põlema.
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 04.07.2013 18:10 21
Postitas zaliblancer
zaliblancer kirjutas:Küsiks siis kas oled leidnud probleemile lahenduse ?

Mul kahjuks endal sama isend ja pealekauba sama probleem

ainult et mootorituld ei lähe mul põlema.
Vahetasin õhukululugeja, kõik on nüüd nii nagu olema peab

Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 15.01.2014 00:57 20
Postitas erra27
mure samuti selle mootori tulega.enne ostmist pandi alla mingi universaal kat.siis ilmad soojad,tuli ei põlenud,läks külmemaks hakkas põlema.sai käidud diagnostikates,vahetatud õhulugeja,lamda,ikka põleb.Lõpuks um-ist öeldi et kat vale ei lähe piisavalt soojaks selle ajaga mida aju annab.
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 14.03.2014 13:35 17
Postitas kaisakaisa2013
erra27 kirjutas:mure samuti selle mootori tulega.enne ostmist pandi alla mingi universaal kat.siis ilmad soojad,tuli ei põlenud,läks külmemaks hakkas põlema.sai käidud diagnostikates,vahetatud õhulugeja,lamda,ikka põleb.Lõpuks um-ist öeldi et kat vale ei lähe piisavalt soojaks selle ajaga mida aju annab.
Nii, viga siis leitud, seda küll juba ammu, aga pole tükk aega siin käinud.
Ühesõnaga sai vahepeal siis palju mõtetuid lükkeid tehtud. Lõpuks kuulasin enda sisemist häält ja käskisin vahetada esimese ja tagumise lambda uuesti ära. Vahetasin esmalt esmalt esimese lambda ära, panin sinna originaali, kuna kuskil toredas kohas oli alla keeratud universaalne. Siis kõik mingi aeg toimis, kuid näitas ikka viga ja siis vahetasin tagumise lambda ka ära, panin sinna originaali samuti ja peale seda ühtegi tuld põlema pole löönud. Ja kõik toimib ja auto liigub kenasti ja küttekulu ka norm.
Siiani sisestati, et tagumine lambda pole üldse oluline, et see kontrollib katalüsaatori tööd ainult jne. Kuid tarkade meeste kuulamise tõttu sai palju raha enne sisse maetud autosse, küll sai kati ära vahetatud ja pütid maha lõigatud ja tüüpiline oli see, et öeldi, et õhulugeja... Et too ära vahetada ja kõik korras.
Lõpuks kui närv endal mustaks sai, võtsin riski ja vahetasin mõlemad lambdad ära. Sellest nüüd kõvasti aega möödas olnud ja siiani tuli pole enam põlema löönud. Ilmaaegu sai kat ära vahetatud-.-
Naljakas ongi see, et veateade oli katalüsaator läbi omadega, kuid kat oli ise täiesti korralik. Korduvalt sai pandud väga korralikes kohtades arvuti taha ja testitud ja viga, et tagumine lambda vigane ei näidanud.
Re: E46/318/87kw/2000a. No tule taevas appi!
Postitatud: 14.03.2014 13:37 25
Postitas kaisakaisa2013
zaliblancer kirjutas:Küsiks siis kas oled leidnud probleemile lahenduse ?

Mul kahjuks endal sama isend ja pealekauba sama probleem

ainult et mootorituld ei lähe mul põlema.
Kirjutasin oma postituse alla ja nii uskumatu kui ei ole...Käisin ikka väga paljude spetsialistide pool enne kui ise lahenduse leidsin..