1. leht 1-st
e36 318i 92a temperatuuri kella kõikumine
Postitatud: 27.11.2005 17:10 08
Postitas djarni
Mure järgmine, et armatuuris olev vee temperatuuri näiduk ei näita midagi. Tühikäigul lasen käia, siis tõuseb vahel korraks, kõigub ja langeb järsult alla tagasi. ja sedasi iga ilmaga. Kas viga võib olla temperatuuri anduris, ja kus see asub?
Postitatud: 28.11.2005 06:06 15
Postitas meph
tõenäolisem viga on termostaadis. hoiab suurt ringi kogu aeg lahti ja ei lase veel soojeneda. Kas peale 10-15 minutilist mootori töötamist sooja hakkab puhuma muidu? Kui hakkab, siis võib ka anduris tõesti viga olla.
Postitatud: 28.11.2005 08:22 06
Postitas djarni
meph kirjutas:tõenäolisem viga on termostaadis. hoiab suurt ringi kogu aeg lahti ja ei lase veel soojeneda. Kas peale 10-15 minutilist mootori töötamist sooja hakkab puhuma muidu? Kui hakkab, siis võib ka anduris tõesti viga olla.
Jap mootor läheb ilusti soojax jne. ja vahepeal isegi nagu hakkab seier tõusma, ja siis prantsatab alla tagasi. ühenduse viga vist ei saa olla, sest siis kui on kuskilt katkestus, peaks seieri punase peale viskama, või kuidas?
Postitatud: 28.11.2005 09:11 46
Postitas meph
Hmm... antud andur peaks töötama takistuse pealt. Ehk siis mida vähem takistust, seda soojem. Seega kui juhe on katki, on takistust võrdlemisi palju, seega seier peaks ka nullis püsima.
Ehk siis võiks nagu ka juhtmeviga olla.
Postitatud: 28.11.2005 12:23 42
Postitas djarni
meph kirjutas:Hmm... antud andur peaks töötama takistuse pealt. Ehk siis mida vähem takistust, seda soojem. Seega kui juhe on katki, on takistust võrdlemisi palju, seega seier peaks ka nullis püsima.
Ehk siis võiks nagu ka juhtmeviga olla.
ajaa, ma ajasin sokki. punase peale peaks jah viskama juhul, kui juhe oleks lühises maandusega.

siis on vast kaks tõenäolist varianti. kas juhe või andur. aga kus see andur asub. ise otsisin aga silma ei jäänud.
Postitatud: 28.11.2005 13:36 49
Postitas Aimar
Check
To check the sensor, first check its
resistance when it is
completely cold (typically 2100 to 2900 ohms).
Next, start the engine and warm it up until it
reaches operating temperature. The resistance
should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Note: If restricted access to the coolant
temperature sensor makes it difficult to attach
electrical probes to the terminals, remove the
sensor , and perform the
tests in a container of heated water to simulate
the conditions.
Sensor ise peaks auma termostaadi juures
Postitatud: 28.11.2005 15:02 37
Postitas djarni
Aimar kirjutas:Check
To check the sensor, first check its
resistance when it is
completely cold (typically 2100 to 2900 ohms).
Next, start the engine and warm it up until it
reaches operating temperature. The resistance
should be lower (typically 270 to 400 ohms).
Note: If restricted access to the coolant
temperature sensor makes it difficult to attach
electrical probes to the terminals, remove the
sensor , and perform the
tests in a container of heated water to simulate
the conditions.
Sensor ise peaks auma termostaadi juures
Peaks nagu asuma jah temostaadi juurs, aga võta näpust. ei hakka silma.
Postitatud: 28.11.2005 15:12 21
Postitas Aimar
Mõnel on peidus surveregulaatori all. Kuid konkreetse mootori kohta ei oska öelda.
Postitatud: 04.12.2005 23:50 48
Postitas djarni
Üles leidsin! Mootori küljepeal ploki küljes. aint et nõmeda kohapial. ei pääse eriti ligi, sest pritsung segab.