1. leht 1-st
Näidikute blokis olevate akude täpne tüüp ?
Postitatud: 21.11.2005 23:11 55
Postitas PS
Kuna oilservice ei tahtnud alluda nullimisele, siis läks mõte näidikute juures olevate akude peale. Kui kõik lahti kistud, siis vaatasin otsa kahele lühikesele akule. Ja millest kõhklus hinges, et kohe vahetama ei rutta.
Akud on Sanyo Laser Lithium CR 14250SE ja näevad välja sellised :
http://store.batteryspecialists.com/cr17335se.html .
Enamus seda valdkonda puutuvaid teemasid ( otsitud ja loetud suht palju )käsitlesid 1,2-1,5 V AA NiCad akusid, kuid minul on skeemi küljes 3V Lithium akud. Arvata võib, et neid on 95 aastal vahetatud, sest peal tükitult tindiga 95-12 . Akude üle veel paberriba koodiga 992 647 200.
Ja nüüd lõpuks küsimus -
Kas antud tüüpi akud on õiged selles kohas ?
Akudega tegelevad firmad on vast pädevad neid vahetama sobivat tüüpi akudega kui vastus positiivne on.
Postitatud: 22.11.2005 17:22 48
Postitas raimo_r
minul olid samasugused akud ja vahetasin nad duracelli 3V akude vastu. poes paistis neid kahe jämedusega olevat. mul olid suuremad ja ei tahtnud hästi ära mahtuda aga hakkama sain.
Postitatud: 22.11.2005 17:35 14
Postitas Jaanus_P
Postitatud: 22.11.2005 23:42 37
Postitas Cardo
Kõige lihtsam, mine Tondi tn raudteeülesõidu juures olevasse akupoodi, saad õiged akud ja punktkeevitusega lastakse tallad ka külge.
Postitatud: 24.11.2005 17:02 11
Postitas PS
Minnes poodi müüakse seda, mida küsid. Kahjuks puudub seal info, milliseid akusid BMW kasutab, ehk minu kõhklusi, et 95 aastal on mingisugune aps vahetusel tekkinud ei peletata. Kuna lisainfot ei tekkinud, siis otsustasin vahetada sarnaste vastu. Tegemist pole akudega vaid patareidega, mis peaksid vähemalt 5 aastat voolu andma. Vahetus pole niisama lihtne, vaid vanade akude kättesaamiseks ja uute panekuks tuleb trükkplaat teise küljest lahti joota ja siis uued patareid koos jalgadega asemele tinutada. Töörahaga vähe üle 500 krooni. Saab ka vanad jalad patarei küljest lahti kangutada ja siis uus kinnitada, kuid tekivad jälle tinutamisel teatud problemaatilised kuumamured. Patareisin niisama plaadipeal olles ei saa punktida või ei tahtnud töömees seda ette võtta. Kuna tina käte vahelt maha ei kuku, siis proovin hakkama saada.
Postitatud: 24.11.2005 20:49 37
Postitas raimo_r
kes siis trükkplaati joodab

võtad selle plaadi sealt kellade seest välja ning eemldad service tulede plaadi suurema küljest.
mis seal ikka kahelda on, minul olid samasugused akud.
nojah, kõige mõttekam variant oleks vanad jalad sealt ära murda ning väikse puuriga augud läbi puurida ning uued akud koos jalgadega tagasi joota.
mina sain hakkama aga ilma jootmiseta.
Postitatud: 24.11.2005 21:36 18
Postitas Jaanus_P
minu nägemise järgi on tevalos pakutavatel patareidel jalad juba küljes! miks peab neid jalgu ise üle jootma?
Postitatud: 24.11.2005 21:48 28
Postitas PS
Ega ju väiksemat plaati jootmata suure küljest lahti saa ? Pole jõudnud veel parandamiseni, see homset ootab. Patakatel jalad küljes küll, kuid täpselt sellistega, millel ühes otsas kaheks hargneb, kohapeal pole ja tellides kah aega veeta viitsi. Ega jalgu pataka külge jooda, need teistpoolt plaadi külge vaja saada. Üks võimalus on ka vanadel patareidel jalad küljest kangutada ja uutel viltu murda ja siis sobivas kohas kokku joota, kuumaandmist tuleb vähem. Poes hoiatati, et kui patarei kas või vähimaks ajaks lühisesse satub, siis lähen uut ostma. Kui kellelgi on häid ideid, siis oleks tore neid enne töö alustamist kuulda .
Postitatud: 24.11.2005 23:11 44
Postitas Cardo
keeruliste teemade mehed

, milleks teha lihtsat asja nii keeruliseks ma eiarueimaeisaa, ära kuumaliimi püstolit siis unusta
Postitatud: 25.11.2005 19:54 09
Postitas PS
Et tinutamine keeruline ? Ei saa irooniale päris pihta. Meeldib lihtsalt teha asju võimalikult korralikult. Hetkeseis selline, et sai uued patareid paika joodetud, homme näeb, kas läks korda.