1. leht 1-st

E90 roolivõimu rike

Postitatud: 10.03.2013 14:35 06
Postitas Michaelu
Tervist, otsin siit targemate arvamusi.

Papsi autol, BMW E90, andis mingi kuu aega tagasi roolivõim otsad. Käis paranduses, pandi remonditud võim.
Nüüd hiljuti, oli ta kuskil driftinud vms ja roolivõim lakkas taas töötamast.
Töökojas andi talle enda sõnu põhjuseks mingi metallipuru süsteemis ja lisaks rääkis veel, et driftida sellega pmst ei saagi, sest kui tuure anda ja rooli keerata siis võimu õli keeb üle või midagi sellist.

Ma ei tunne veel automehaanikat nii põhjalikult, et selle kohta midagi öelda.
Arvan lihtsalt, et töökojas aetakse talle mingit häma ja tõmmatakse per*e lohku.

Kas keegi oskab midagi rääkida uuemate BMW'de roolivõimude vastupidavusest?

Tänan.

Re: E90 roolivõimu rike

Postitatud: 10.03.2013 17:06 51
Postitas prelude20
Ummistus kuskil. Enda autol pressis välja kui õhk oli sees. Metalli puru pole hea sest see käib ka läbi lati.

Re: E90 roolivõimu rike

Postitatud: 11.03.2013 21:03 00
Postitas Michaelu
Aga kas keegi seda väidet oskab kommenteerida, et võimendi õli kuumus on mootori pööretega kuidagi seotud ja kõrgetel mootoripööretel rooli aktiivne keeramine võib tuua peatselt tagajärjeks roolivõimendi rikke...

Re: E90 roolivõimu rike

Postitatud: 11.03.2013 21:57 39
Postitas prelude20
No siis raja masinad jne oleks pidevalt laiali :D . Kus seda õli välja ajab? Mis värvi õli sees on? Lihtsalt tundub ,et kuskil mingi klapp kinni. Kõrgetel pööretel pump teeb kiirema ringluse kui süsteem jõuab läbi lasta ning siis pressib välja õlipotist. Kui lööb õli välja siis rikub nii latti kui ja pump mis jäävad kuivale. Sealt tuleb mehhaniline kulumine hõõrdumisest ja ka metalli laastud. Vii kuhugi korraliku töökotta kus lastakse vana õli välja, pestakse süsteem läbi, kui on siis ka uus filter roolivõimu õlipotti ( osadel vahetus koos õlipotiga) , õhutatakse ja pannakse õlitase normi.
Igastahes normaalne see pole ja e90 võib edukalt driftiga ka 6000 pöördega rool risti ilma ,et vedelikud välja lendaks.