1. leht 1-st
m20b25 ja m50b25 mootori sisud
Postitatud: 24.10.2005 13:35 37
Postitas hollow
kas nendel mootoritel annab omavahel kolbe ja kepsusid vahetada?
kas neil on kolvikäik samapikk? kas kolvid on sama läbimõõduga? kas sõrbe augu kõrgus kolvisees on neil yhekõrgusel?
kysin sellepärast, et ei suuda leida yhtegi firmat kes pakuks sepiskolbe m50b25 motole... kui siis ainult eritellimusel... ja siis läheb aasi 3x kallim
m20b25 turbo kit kus kolvid ja kepsud kaasas saaks ~2000$ kätte
siis teine kysimus. S50B30 moto kolvi läbimõõt? kas neid annab istutada m50b25 moto sisse? soomlaste foorumist lugesin, et nendel mootoritel ainus erinevus pidigi olema enamvähem töömahus ja pihustites ja muus sellises nipetnäpet vidinates
Postitatud: 24.10.2005 14:16 22
Postitas priitv8
Postitatud: 24.10.2005 15:18 43
Postitas hollow
kumbki leht ei avane
Postitatud: 24.10.2005 16:13 52
Postitas priitv8
Jep, host on kuhugi kadunud...
Pead hiljem uuesti proovima. BTW kui ma need lingid postitasin, siis veel asi toimis.
Aga märgi endale see link üles:
http://www.e30.de/
siis vali vasakult menüüst "motoren" ja hakkab asi hargnema.
Postitatud: 24.10.2005 16:24 07
Postitas patrik
kysin sellepärast, et ei suuda leida yhtegi firmat kes pakuks sepiskolbe m50b25 motole...
alla tuhande taala
je pistons?
google otsing annab je pistonsi otsingusse pannes esimese vaste mis sobib.
http://www.racetep.com/jeimport.html
Postitatud: 24.10.2005 17:25 11
Postitas hollow
patrik kirjutas:kysin sellepärast, et ei suuda leida yhtegi firmat kes pakuks sepiskolbe m50b25 motole...
alla tuhande taala
je pistons?
google otsing annab je pistonsi otsingusse pannes esimese vaste mis sobib.
http://www.racetep.com/jeimport.html
seal m50 motot pole kuskil listis
Postitatud: 24.10.2005 19:54 53
Postitas meph
2000$ turbokiti kohta on kahtlane summa. Selle ühiku sisse küll kuidagi kõike vajaminevat ära ei mahuta. Korralik turbo on juba väga suur osa kogu sellest summast.
M50B25'le madalsurvekitid on juba kusagil 6000-8000$ kanti. Pluss nende kvaliteet/koospüsivus on ka selline kahtlane.
Postitatud: 24.10.2005 20:56 47
Postitas hollow
2000 oli m30 moto turbo kit
m50 pole leidnud sellist asja
Postitatud: 24.10.2005 22:36 42
Postitas patrik
seal m50 motot pole kuskil listis
loe jutt lõpuni seal
see et kirjas ei ole ei tähenda igakord et saada pole
(ja
see kui kirjas on ei tähenda alati et saadaval on)
Postitatud: 24.10.2005 23:04 55
Postitas meph
Siiamaani kõige pädevam bolt-on kit, mis ma leidnud olen:
http://activeautowerke.com/turbo/obd1s2/main.php
Kuid sellise hinna juures ikkagi ei ostaks bolt-on kit'i, vaid laseks kohalikel valmis asja teha. Tõenäoliselt laki tuningus, kuid jah... kogu selle mootori turbotamises ja asja igapäevasõidukina hoidmises on väga palju aga'sid sees.
Praegu ei taha veel väga nende aga'de peale mõelda, kuna niikuinii ei ole endal ressursse, et selle projektiga algust teha.
Postitatud: 25.10.2005 15:59 01
Postitas raimo_r
ülelaadimiseks on ka muid viise peale torujüri oma (st. turbo)
ise tehes on kompressor lihtsam, jääb ära väljalaske suur ümbertegemine.
http://activeautowerke.com/supercharger/e36325/main.php
http://www.dinanbmw.com/
igapäevasõidul peaks näiteks tsentrifugaalkompressori korral olema lisanduv jõud märgatavam, kuna algab väike lisandumine madalatel pööretel ja jätkub kuni piirajani. keskmise suurusega turbo ärkab tavaliselt siis ellu kui linnasõidul käiku tahaks vahetada.
kolb pole vist bmw puhul nii suureks probleemiks, pigem on kepsud need mis ülerõhu all ennem saba annavad
Postitatud: 25.10.2005 18:48 42
Postitas meph
Kompressoriga jah linnasõit popim, kuid samas saadav tippvõimsus on tunduvalt väiksem turbo omast. See siis tingitud faktist, et suur osa jõust läheb kompressori enda käiamiseks.
Postitatud: 25.10.2005 21:07 30
Postitas raimo_r
meph kirjutas:Kompressoriga jah linnasõit popim, kuid samas saadav tippvõimsus on tunduvalt väiksem turbo omast. See siis tingitud faktist, et suur osa jõust läheb kompressori enda käiamiseks.
suur osa
räägitakse 10-15%, maksimum 20%. kümme protsenti on m5xb25 puhul kuskil 20hj - mitte midagi meeletut. ega turbost saadav võimsuski päris "tasuta" pole. turbo võimsuspotensiaal on suurem aga kuna keegi saani veel OMC võidumõtteid ei oma siis pole meeltu lõppvõimsus kõige tähtsam.
http://www.tqhq.ee/img/boost3.gif