1. leht 1-st
320 vs 325
Postitatud: 16.06.2005 16:56 47
Postitas ReinZ
ehk siis pakub huvi nende mootorite põhilised erinevused, tüüpvead, kütusekulu jne...
sry kui see teema enne arutatud on otsingust ei leidnud päris sama teemat

Postitatud: 16.06.2005 17:12 09
Postitas Silwer
Mis tüüpi mootoritest jutt käib?
Postitatud: 16.06.2005 21:44 55
Postitas ReinZ
võiks pritsungiga mootoritest juttu olla

Postitatud: 17.06.2005 00:02 42
Postitas H_Margus
Postitatud: 17.06.2005 03:40 30
Postitas veigen
ehk võrreldakse siin e36 110kw ja 141 kw mootoreid???
Postitatud: 17.06.2005 05:19 45
Postitas meph
e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole

Ja antud teemat on foorumist päris palju arutatud. Soovitaks otsingut kasutada.
E30 ja E46 puhul ei oska seisukohta võtta, kuna ei ole neid kumbagi väga pruukinud.
Postitatud: 17.06.2005 09:29 16
Postitas Silwer
Igal juhul ei kannata 2,0 mingit võrdlust 2,5 mootoriga vähemalt võrreldes sama ajajärgu mootoreid - küttekulu on praktiliselt sama, hooldekulu samuti vahe on vaid selles, et üks pakub sõidurõõmu ja teine seda kohe mitte ei tee.
Ainuke 2,0 mida vast kannataks 2,5 mootoriga võrrelda oleks vast nn. Itaalia M3 pealt pärit (320IS), kuid ikkagi pakub see vaid suurt hobujõu numbrit aga vääne on oluliselt lahjem 2,5 mootori poolt pakutavast.
Postitatud: 17.06.2005 09:40 49
Postitas Alexeid
meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole
Päris nii ära ka ikka ütle

Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu

Postitatud: 17.06.2005 09:42 04
Postitas Aare
Minu vana tiptopp korras 520ga sai vanasti mitmeid kordi 525-tele tagatulesid näidatud Lihtsalt 325 ja 520-st suuremad autod on eestis sellise tüüprullmokkade käes, et 170 hj asemel on seal heal juhul 130 järgi
Postitatud: 17.06.2005 11:54 46
Postitas stevent
320i ja 325i kütusekülu on samad?
Kas 325i võtab ka 7 l sajale?(maanteel)
Postitatud: 17.06.2005 12:32 06
Postitas Relk
750 võitab ka maantel umbes nii palju. Kütusekulu maanteel pole vist üldse mõtet võrrelda. Linnas tuleb ikka vahe sisse ju
Või olen asjast avlesti aru saanud?
Postitatud: 17.06.2005 13:13 26
Postitas ReinZ
peaksin ütlema et ega ma ei tea bemaritest suurt midad, vend tahtis teada just nende mootorite vahesid, ta ise on merel ja ei saa praegu uurida niisiis aastate vahemik on vist mingi 90 algus kuni 95-96 vast
seda ka et oleksin väga tänulik kui keegi annaks lingi teemale kus seda juba arutatud on kui on, ise otsingust ei oska vist õigete otsisõnadega otsida......
Postitatud: 17.06.2005 14:11 09
Postitas Jarlo
loe läbi järgmine teema, seal on lahatud seda kütusekulu probleemi
http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php ... FCtusekulu
Postitatud: 17.06.2005 14:48 14
Postitas einar57
stevent kirjutas:320i ja 325i kütusekülu on samad?
Kas 325i võtab ka 7 l sajale?(maanteel)
võtab küll jah, vähemalt minu oma
Postitatud: 17.06.2005 19:43 40
Postitas Madis
320i ja 325i kütusekülu on samad?
Kas 325i võtab ka 7 l sajale?(maanteel)
Sai E30 325i-ga proovitud: 4 inimest autos, distantsi jooksul tuli ette mitu kolmanda käiguga möödasõitu (loe: suht peeneks), keskmine kiirus tuli 110 ringis ja kulu oli 8 l sajale. Linnas võtab 11.
Postitatud: 17.06.2005 20:33 19
Postitas meph
E36 mul linnas tavaliselt 12 liitri kanti sajale. Maanteel täpselt ei ole aru saanud, kuna mingi kamm on veel :p
Alexeid kirjutas:Päris nii ära ka ikka ütle. Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu
Ma ei arvagi, et alla 2.5l oleks kõik saast. Praegu käib võrdlus M50B20 ja M50B25 vahel. Mina arvan lihtsalt, et M50B20 on saast
Neljapütaste kohta ei ütle midagi halba, ka M43B16 rebis litraazhi kohta tarbitavalt

Postitatud: 17.06.2005 23:09 54
Postitas ReinZ
suured tänud abistajatele

Postitatud: 19.06.2005 22:35 55
Postitas MairoG
Alexeid kirjutas:meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole
Päris nii ära ka ikka ütle

Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu

Mina olen sinuga täiest nõus, sest kuna alati ei pea oleam 2.5 aisade vahel (mul on 1.8 ja olen sellega väga rahul ökonoomne)
Postitatud: 19.06.2005 22:36 55
Postitas MairoG
Alexeid kirjutas:meph kirjutas:e36 puhul võib 2.0 mootoriga lutsu visata... hea sulpsatuse peaks tegema. Muud temaga eriti teha ei ole
Päris nii ära ka ikka ütle

Ei saa aru inimestest kes arvavad, et alla 2.5 on kõik saast. OK on tore tõmmet nautida jne. Enamus inimesi käivad tööl ning sõidavad rahulikult ning ei kasuta kogu oma mootori jõudu ära. Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu

Mina olen sinuga täiest nõus, sest kuna alati ei pea oleam 2.5 aisade vahel (mul on 1.8 ja olen sellega väga rahul ökonoomne)
Postitatud: 19.06.2005 22:55 22
Postitas tr22nsmees
Alexeid kirjutas:Ütle % oma sõidetud ajast kui kasutad tõmmet täielikult ära ehk piinad mootorit vahemalt kuni 5000. Pakun, et linna liikluses suht vähe. Eriti arvestades meie pensu hindade kiiret tõusu

Valmistaks pettumuse... vähemalt poolte fooride alt käib esimene põhja & olenevalt mootorist & autost 25 kuni 50% fooride alt ka teine
Maanteel alustan möödasõitu 3'nda käiguga
520i & 525i peal on nii 24V kui 12V arvestuses vahe tuntav.
Pmst arvesta sellega, et mida väiksem mootor, seda rohkem sa seda tühjaks annad & seda suurem on ka kütusekulu.
Rohkem tühjaks andmist = rohkem remonti
Eks sa tee ise järeldus, kas tasub 2-liitrist võtta.
Postitatud: 20.06.2005 15:16 53
Postitas Alexeid
tr22nsmees kirjutas:Valmistaks pettumuse... vähemalt poolte fooride alt käib esimene põhja & olenevalt mootorist & autost 25 kuni 50% fooride alt ka teine
Päris mõnus oleks kui kõik nii sõidaksid
Siis vist hummikuid ei oleks

Postitatud: 22.06.2005 14:43 39
Postitas dantee
Maitse asi, ütles muki, kui limpsis kiisu si..a! Ühele tütar, teisele ema aga 2,5 sega põllul atra ei vea?! Esmalt tuleks selgeks teha, kuhu ja kus selle autoga sõitma hakatakse ja kas sõiduoskus alt ei vea, kui kw'sid palju? Kanaadalasel pole ju mõtet 141 kw või mis?
Vastupidavad motod mõlemad!
Postitatud: 26.06.2005 18:39 32
Postitas Siim_K
kui mõtted 320-el e36'l, siis soovitaks pigem 318i(S) alates 94aasta....kui 4 silindrit pole Sinu arust BMW, siis pigem 325i... millega saab juba ka madalatel (nii 1700-2000rpm) sõita(loe kulgeda), mis mootorit ja kütet säästab! Samas ka tühikäigul loksumine (logistamine) ei ole hea...
ok, rohkem tarka ei pane;)
Siim rahul 2.5-sega, võrreldes lahjematega....
ja alati võiks tsipa rohkem olla
