e46 323ci automaatkäigukasti turbiin? VIDEO
Postitatud: 12.08.2011 00:29 54
Tere,
Selline küsimus - kas automaatkäigukasti turbiine saab diagnostida (vb on sellel teemal varem arutatud aga otsingust ei leidnud)? Pöörded veits jebivad kiirusel alates 60-90 km/h. Üks vend ütles, et turbiin ei lähe lukku vms...
Täna siis proovisin telefoniga teha kaks videot, et saaksite pilgu peale visata ja oma arvamust avaldada. VB peaks hoopis küünlad ära vahetama? Seda on plaanis teha küll (koos kambrikaane tihendiga). Pöörete kõikumisel on tunda, et kaob ka jõud. Samas kui lappi juurde annad pöörded tõusevad nii nagu peavad ja pill läheb samuti edasi.
P.S! Kui vaatate videosid, siis kommentaariks ütlen, et hoian ühtlaselt gaasipedaali all ja tahokal on märgata kõikumisi. Teisel videol panen sisse püsika, ja ka püsikaga veidi pöörded kõiguvad kuni 90 km/h sõidukiiruse juures.
Esimene video:
Teine video:
Palun siis teie kommentaare. P.S! Õli pole ka kastis muidugi 220 000 jooksul vahetatud. Filter olemas aga õli vaja osta. Millist õli tuleb panna? UM-is öeldi kohe, et see nii keeruline protseduur, et keegi peale neid hakkama sellega ei saa. Või kui isegi saavad, siis keeravad midagi p-sse. Ütlesid veel seda, et õli tuleb panna sisse teatud temperatuuril ja käigukasti alt, mitte pealt vms...
Jutt tundub loogiline olevad aga 200.- eur puhtalt töö eest maksta UM-i õlinäpule väga ei raatsiks. On pädevaid vendi soovitada, kes selle tööga hakkama saaks? Filter ja õli siis minu poolt.
Tänud vastajatele
Selline küsimus - kas automaatkäigukasti turbiine saab diagnostida (vb on sellel teemal varem arutatud aga otsingust ei leidnud)? Pöörded veits jebivad kiirusel alates 60-90 km/h. Üks vend ütles, et turbiin ei lähe lukku vms...
Täna siis proovisin telefoniga teha kaks videot, et saaksite pilgu peale visata ja oma arvamust avaldada. VB peaks hoopis küünlad ära vahetama? Seda on plaanis teha küll (koos kambrikaane tihendiga). Pöörete kõikumisel on tunda, et kaob ka jõud. Samas kui lappi juurde annad pöörded tõusevad nii nagu peavad ja pill läheb samuti edasi.
P.S! Kui vaatate videosid, siis kommentaariks ütlen, et hoian ühtlaselt gaasipedaali all ja tahokal on märgata kõikumisi. Teisel videol panen sisse püsika, ja ka püsikaga veidi pöörded kõiguvad kuni 90 km/h sõidukiiruse juures.
Esimene video:
Teine video:
Palun siis teie kommentaare. P.S! Õli pole ka kastis muidugi 220 000 jooksul vahetatud. Filter olemas aga õli vaja osta. Millist õli tuleb panna? UM-is öeldi kohe, et see nii keeruline protseduur, et keegi peale neid hakkama sellega ei saa. Või kui isegi saavad, siis keeravad midagi p-sse. Ütlesid veel seda, et õli tuleb panna sisse teatud temperatuuril ja käigukasti alt, mitte pealt vms...
Jutt tundub loogiline olevad aga 200.- eur puhtalt töö eest maksta UM-i õlinäpule väga ei raatsiks. On pädevaid vendi soovitada, kes selle tööga hakkama saaks? Filter ja õli siis minu poolt.
Tänud vastajatele