318 hing kinni
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
318 hing kinni
Auto sõidab muidu hästi , aga kui vajutada üle 4000pöörde , siis võtab hinge kinni ja hakkab puterdama. Vahetan järgmise käigu , aga siis veel madalate pööretega natuke nagu puterdab ja siis hakkab jälle ilusti tööle.
Kas viga v6ib olla bensupumbas?
m40b18.
Kas viga v6ib olla bensupumbas?
m40b18.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: 318 hing kinni
Võimalik, et nukkvõll kulunud.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 318 hing kinni
No ei usu. Mul neid klõbiseva mootoriga isendeid ka olnud. Neil lihtsalt teatud pööretest kadus jõud ära , nüüd nagu bensu jääks vajaka.darkie kirjutas:Võimalik, et nukkvõll kulunud.
Ses m6ttes , et näiteks kohapeal piirajasse ei lähe , kuskil 4rpm hakkab lötutama ja siis m6ni sekund lötutab isegi tühikäigult gaasi andes.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
- darkie
- Huviline
- Postitusi: 4290
- Liitunud: 28.10.2006 14:48 26
- Peamine sõiduk: 750iL
- Asukoht: Kesk-Eesti
Re: 318 hing kinni
Siis võib-olla tõesti bensupump ei tee oma tööd nii hästi kui peaks.killer666 kirjutas:No ei usu. Mul neid klõbiseva mootoriga isendeid ka olnud. Neil lihtsalt teatud pööretest kadus jõud ära , nüüd nagu bensu jääks vajaka.darkie kirjutas:Võimalik, et nukkvõll kulunud.
Ses m6ttes , et näiteks kohapeal piirajasse ei lähe , kuskil 4rpm hakkab lötutama ja siis m6ni sekund lötutab isegi tühikäigult gaasi andes.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 318 hing kinni
Prooviks sai vahetatud paar vigat voolikut.
avastasin a , et õhulugejal on kaas lahti. seest tundus , et nendel radadel on valged kulumisjäljed sees. Timmisin vähe seda õhulugejat , et ta jookseks nende sissekulunud radade kõrvalt. Suurt kasu sellest ei olnud.
Katseks sain m40b16 õhulugeja. Õhulugeja toru ava läbim66t oli umbes 10 mm väiksem , seega pidin veel mingi kummi sinna vahele aretama.
Tulemuseks läks esimese vajutusega mootor kohe piirajasse , teisel vajutusel hakkas 4500 pöörde pealt plötutama. Kuid minek eriti sinna kuni 4500 pöördeni läks tunduvalt erksamaks ja sujuvamaks.
Kui vahetad 4300 pealt käigu , siis kiirendab edasi , kui vahetan 4500 pealt , siis nagu kaoks osa silindreid tagant ära ja hakkab plörinat tegema. äkki uputab üle.
avastasin a , et õhulugejal on kaas lahti. seest tundus , et nendel radadel on valged kulumisjäljed sees. Timmisin vähe seda õhulugejat , et ta jookseks nende sissekulunud radade kõrvalt. Suurt kasu sellest ei olnud.
Katseks sain m40b16 õhulugeja. Õhulugeja toru ava läbim66t oli umbes 10 mm väiksem , seega pidin veel mingi kummi sinna vahele aretama.
Tulemuseks läks esimese vajutusega mootor kohe piirajasse , teisel vajutusel hakkas 4500 pöörde pealt plötutama. Kuid minek eriti sinna kuni 4500 pöördeni läks tunduvalt erksamaks ja sujuvamaks.
Kui vahetad 4300 pealt käigu , siis kiirendab edasi , kui vahetan 4500 pealt , siis nagu kaoks osa silindreid tagant ära ja hakkab plörinat tegema. äkki uputab üle.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 318 hing kinni
mul enda 318ga sama jama kas said teada milles viga
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 318 hing kinni
Mootori tuli ei põle? Külma mootoriga töötab normaalselt või kohe katkub?
See väiksem õhukulumõõtja ei peagi seal normaalselt töötama; neid ei saa suva järgi asendada.
Üldiselt on arvuti külge vaja istutada, et mingit selgust saada.
Tõmba ÕL pistik lahti ja vaata, mis toimub. Kui läheb sooja mootoriga pöördesse siis võid õhulugeja rahule jätta ehk sellega ei ole suure tõenäosusega midagi viga ja esmane kahtlus langeb lambdale. Järgmine võimalik tõrkeallikas, mida kontrollida on süütepool aga nagu öeldud on enne detailide peale raha kulutamist ja vahetust siiski kasulik diagnostika teha.
See väiksem õhukulumõõtja ei peagi seal normaalselt töötama; neid ei saa suva järgi asendada.
Üldiselt on arvuti külge vaja istutada, et mingit selgust saada.
Tõmba ÕL pistik lahti ja vaata, mis toimub. Kui läheb sooja mootoriga pöördesse siis võid õhulugeja rahule jätta ehk sellega ei ole suure tõenäosusega midagi viga ja esmane kahtlus langeb lambdale. Järgmine võimalik tõrkeallikas, mida kontrollida on süütepool aga nagu öeldud on enne detailide peale raha kulutamist ja vahetust siiski kasulik diagnostika teha.
Re: 318 hing kinni
külmalt tõmme nata parem,lambdasid olen vahetand, viimse vahetusega läks paremaks küll, aga viga ikka alles, saab lasta 5000rpm ja käik vahetada, kui kõrgemale siis peale käiguvahetust hig kinni ja ei hakka ennem liikuma kui pöörded 3000rpm peale langevad. mis pöördepealt piiraja tuleb mul nagu puudu selline asi, 1kord teen nagu võnn ja siis puterdab
Re: 318 hing kinni
käimise pealt õhulugeja pistik lahti võtta siis jääb seisma, lahtise pistikuga läheb käima aga lainetab jubedalt
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: 318 hing kinni
Lambda ilmselt kutu. Vaja diagnostis kontrollida, mis ka mootori parameetrid.
Re: 318 hing kinni
1993a, 1,8ja 83kw
Re: 318 hing kinni
Vaheta bensiini filter ära!
Re: 318 hing kinni
Edusammud?
Re: 318 hing kinni
siiamaani lugu selline et auto töötab hästi, aga mida pole pole piirajat, kuni 6000rpm väga hea, aga seal kus piiraja umbes 6500 vist, läheb lolliks, hakkab puterdama, pärast lonkab nata ja siis õpib uuest käima
Re: 318 hing kinni
Lambda on vigane. Kui tahad kiiresti ja lihtsalt kontrollida võta lambda relee välja kaitsmete karbist. Lambda relee asub kaitsme karbis, kui juhi poolt küljest vaadates siis kõige ülemine parempoolne. Võta see relee korra välja ja siis kohe teada kas on asi lambdas või mitte.
Mina sain omal lambda vahetusega asja korda!
Mina sain omal lambda vahetusega asja korda!
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 318 hing kinni
Loll jutt, see relee laseb ainult lamda küttekehale pinget peale. Muutus võib tingitud olla märgunud lamda pistikust .
Minu omal oli siiski viga mootoris , sest mingiaeg lambist viskas morsid segi pärast.
Minu omal oli siiski viga mootoris , sest mingiaeg lambist viskas morsid segi pärast.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 318 hing kinni
vahepeal, olen asjaga tegelenud ja viga pole teada saanud, lambda küttekeha relee asub ja kaitsmekarbis, aga seda vaja ainult külma mootoriga korraks, kui mootor soe peaks töötama ka ilma selleta, lambda ei sobi ka igasugune, mark oli vist LSA6 kui ma ei eksi.
Re: 318 hing kinni
killer666 kirjutas:Loll jutt, see relee laseb ainult lamda küttekehale pinget peale. Muutus võib tingitud olla märgunud lamda pistikust .
Minu omal oli siiski viga mootoris , sest mingiaeg lambist viskas morsid segi pärast.
Palun räägi lähemalt mis morsid ta sul segi viskas kuhu ja millepärst, mul kahtlus et kaanes mõra sest õli kaob kuhugile vaikselt
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: 318 hing kinni
Vaata külma mootoriga õlivarda ja -korgi alla. Kui paistab majoneesine, siis jahutusvedelik ja õli segamini. (Kui teed palju lühikesi otsi ja mootorit kunagi soojaks ei sõida, siis on natuke möga on koguaeg korgi all.)
Teiseks vaata summuti poole pealt. Magus valge suits = jahutusvedelik põleb silindris. Sinine suits = õli.
Kui lekkekohti ei paista, siis väike õlikulu on normaalne. A'la liiter 1000km peale muidugi enam pole.
Teiseks vaata summuti poole pealt. Magus valge suits = jahutusvedelik põleb silindris. Sinine suits = õli.
Kui lekkekohti ei paista, siis väike õlikulu on normaalne. A'la liiter 1000km peale muidugi enam pole.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
Re: 318 hing kinni
Ma ei mäleta enam päris kuna aastad on möödas, aga lõpupoole hakkas lihtsalt rohkem ja rohkem jahutusvedelikku kaduma. Mingit auru, ega survet sees ei olnud. Lihtsalt mingihetk lambist viskas tempi põhja oligi koogelmoogel.
530>525>535>325e>318>320>528i>318>528>318>520>318>535>325>316>316>524>318>316>524>524>524>316>520it>318>524>525dsat>520>318>525tdst>316>525tds>528>525tdsa
Re: 318 hing kinni
jahutusvedelik, seisab sees ilusti, vardal ja korgiall ka kõik korras,sumpast ka nagu mingit õlikärssa ei tunne, aga kuskil 1l kaob küll 1000km peale õli, kuigi leke mootorist väljpoole on minimaalne
Re: 318 hing kinni
vahetasin mootori ja mootori kaabelduse ja toimib.
ainuke vahe mis näha oli arvutiga on lamda, nimelt lambda näit on kõrgem uuel mootoril, sama anduriga voltides
ainuke vahe mis näha oli arvutiga on lamda, nimelt lambda näit on kõrgem uuel mootoril, sama anduriga voltides