1. leht 1-st
E46 termostaadi asukoht 2004a 2.0d 85kw ?
Postitatud: 05.11.2010 19:10 54
Postitas Raemees
Moto siis 2.0 85kw diisel
Probleem selles, et temp seier ei soovi kuidagi keskel püsida ning kipub langema sinna veerandi poole. praegu pole veel külm kah, seega arvatavasti termostaat tuleks vahetada.
Kas kuskilt leiaks joonise või kellelgi olemas kust oleks näha probleemne termostat mis vahetada tuleb?
Re: E46 termostaadi asukoht 2004a 2.0d 85kw ?
Postitatud: 05.11.2010 19:55 44
Postitas bumer_kurt
Raemees kirjutas:Moto siis 2.0 85kw diisel
Probleem selles, et temp seier ei soovi kuidagi keskel püsida ning kipub langema sinna veerandi poole. praegu pole veel külm kah, seega arvatavasti termostaat tuleks vahetada.
Kas kuskilt leiaks joonise või kellelgi olemas kust oleks näha probleemne termostat mis vahetada tuleb?
http://www.realoem.com/bmw/diagrams/x/z/224.png
nr 4 sealt
Re: E46 termostaadi asukoht 2004a 2.0d 85kw ?
Postitatud: 05.11.2010 20:14 30
Postitas Raemees
Kuidagi ei saa jooniselt aru kas vahetus lihtne või raske, kindlasti keegi foorumikaaslastest vahetanud ning teab midagi ehk kirjutada...
Ilmselt tuleks see termostaat vahetada koos NR.5 tihendiga?
Re: E46 termostaadi asukoht 2004a 2.0d 85kw ?
Postitatud: 05.11.2010 20:20 31
Postitas eero
Eelmisel lingil on natuke bensiinimootori pilt. Aga pole viga.
See on tiba õigem M47N diisli pilt.
Selle kopsiku sees (koos) on termostaat, mis veepumba küljes on.

Re: E46 termostaadi asukoht 2004a 2.0d 85kw ?
Postitatud: 05.11.2010 20:58 19
Postitas Raemees
Selge, eks vaatan, keeran siis selle NR8 juures asuva kopsiku maha termostaadi kontrolliks.(see mis NR.5 tihendi peale kinnitub)
Kas selline M47N diiselmootor vajab mingit erilist jahutusvedeliku õhutamist samuti kui kõik kokku pandud või tuleb õhk ise pikkamööda jahutusvedeliku torude süsteemi seest välja?
Re: E46 termostaadi asukoht 2004a 2.0d 85kw ?
Postitatud: 07.11.2010 15:24 34
Postitas Razta
Mul selle termostaadi vahetus ei teinud suurt midagi.
http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=50
detail nr.8 vahetus aga likvideeris probleemi. Seda veel kergem vahetada, oli vist odavam ka. Ma alustaks selle vahetamisest või kontrollimisest.
Kui mu venna autol see vahetati siis töökojas võeti see esimesena maha, töömes puhus mingist otsast sinna sisse, õhk tuli vabalt läbi seega tema jutu järgi pidi peetis olema. Teist termostaati ei näpitud üldse ja probleem kadus.