E36, aku saab tühjaks - lekkevool
Postitatud: 27.10.2010 00:48 17
Lugu:
Autoks E36 316i. Mure nimelt selline, uus aku saab auto peal ca 2 nädalaga tühjaks, ja ei saa masinat käima. Viga pole akus, olen vahetanud, testinud proovinud. Täna võtsin kätte testri, ning ühendasin posti all oleva lingi järgi multimeetri. Ennäe imet, viskas koheselt 800 mA ekraanile. Mõtlesin, et seda on küll palju, kordasin mõõtmist, ikka sama tulem. Vahepeal jõudsin sõbraga veel veidi konsulteerida. Igaljuhul kui ma kaitsmete väljatõmbamiseks valmistusin, oli näit hoopis 190 mA - ikkagi tohutult palju. Hakkasin kaitsmeid välja tõmbama, ning kohe kui olin raadio kaitsme välja sikutanud, kukkus näit 100 mA peale. Alla selle enam ei saanud. Teise makiga testides sain 130 mA.
Huvi pärast sai sama moodi mõõdetud sõbra Audi Coupe lekkevoolu, milleks tuli 1,5 A, mida on kohe väga palju. Ei mõista mina, kuidas ta kunagi tee äärde pole autoga jäänud.
Minu järgnevad küsimused:
1) Palju peaks 18a auto lekkevool olema, mille elektrisüsteemi on igaüks teibiga parandanud?
2) Miks mu makk nii palju voolu väljalülitatuna tarbib. Ka 30 mA on minu meelest palju.
3) Minu kalkulatsioonide järgi, ei tohiks ma 190 mA lekkevooluga teepervele jääda vähemasti nädal mitte sõites. Mina jäin aga päev mitte sõites. Sellepärast leian, et probleem, miks autot käima ei saanud, tuleb sellest esimesest näidust, mida suutsin mõõta, aga mis müstiliselt ära kadus. Oskab keegi pakkuda/mõelda, kust taoline lekkevool võib tulla? Olen kergesti pääsevatest kohtadest juhtmed üle vaadanud ja kõik on isoleeritud.
PS. viga pole generaatoris, sest selle klemmidelt mõõtsin pinget, ning seda on nagu vaja.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=10442
Autoks E36 316i. Mure nimelt selline, uus aku saab auto peal ca 2 nädalaga tühjaks, ja ei saa masinat käima. Viga pole akus, olen vahetanud, testinud proovinud. Täna võtsin kätte testri, ning ühendasin posti all oleva lingi järgi multimeetri. Ennäe imet, viskas koheselt 800 mA ekraanile. Mõtlesin, et seda on küll palju, kordasin mõõtmist, ikka sama tulem. Vahepeal jõudsin sõbraga veel veidi konsulteerida. Igaljuhul kui ma kaitsmete väljatõmbamiseks valmistusin, oli näit hoopis 190 mA - ikkagi tohutult palju. Hakkasin kaitsmeid välja tõmbama, ning kohe kui olin raadio kaitsme välja sikutanud, kukkus näit 100 mA peale. Alla selle enam ei saanud. Teise makiga testides sain 130 mA.
Huvi pärast sai sama moodi mõõdetud sõbra Audi Coupe lekkevoolu, milleks tuli 1,5 A, mida on kohe väga palju. Ei mõista mina, kuidas ta kunagi tee äärde pole autoga jäänud.
Minu järgnevad küsimused:
1) Palju peaks 18a auto lekkevool olema, mille elektrisüsteemi on igaüks teibiga parandanud?
2) Miks mu makk nii palju voolu väljalülitatuna tarbib. Ka 30 mA on minu meelest palju.
3) Minu kalkulatsioonide järgi, ei tohiks ma 190 mA lekkevooluga teepervele jääda vähemasti nädal mitte sõites. Mina jäin aga päev mitte sõites. Sellepärast leian, et probleem, miks autot käima ei saanud, tuleb sellest esimesest näidust, mida suutsin mõõta, aga mis müstiliselt ära kadus. Oskab keegi pakkuda/mõelda, kust taoline lekkevool võib tulla? Olen kergesti pääsevatest kohtadest juhtmed üle vaadanud ja kõik on isoleeritud.
PS. viga pole generaatoris, sest selle klemmidelt mõõtsin pinget, ning seda on nagu vaja.
http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/tid=10442