vesi l2ks keema,jooksis ka v2lja.mis juhtus radikaga? aidake
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Aga kuidas saab kõige paremini kontorllida kas termosidu korras v mitte?AARE530 kirjutas:Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Külmalt käib vabalt ringi ja soojastpeast on jäigem vedu järgi?ühesõnaga kui sooja mootoriga õnnestub vent peatada siis sidur täitsa otsas?
- AARE540
- Huviline - moderaator
- Postitusi: 11707
- Liitunud: 31.01.2004 21:43 11
- Peamine sõiduk: Scania 500R '24 Mercedes-Benz E350 '15 BMW 540i'94
- Telefon: 53311120
- Asukoht: Pärnu
- Kontakt:
Jep, kui ikka on nii, et saad juba lausa käega venti kinni hoida ja mingit takistust sooja mootoriga ei tunne, no siis pole küll enam teha midagi
Selle termosiduri tööpõhimõte ongi selles, et siduri sees olev õli reguleerib vastavalt mootori temperatuurile siduri jäikust. Mis seal sees on, seda ma küll täpselt ei oska öelda kahjuks. Kui uut sidurit vaja peaks olema, siis Eero pakkus väga hea hinnaga uut termosidurit 


- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Tead ma täna kohe huvipärast proovisin kätega peatamist ja oh üllatus vabalt saan seisu jätta ja no vägaväga vaevu hakkab tasapisi uuesti keerlema,vahest ei taha üldse hakata peale käega seiskamist,lükkan näppudega uuesti hoo sisse!AARE530 kirjutas:Jep, kui ikka on nii, et saad juba lausa käega venti kinni hoida ja mingit takistust sooja mootoriga ei tunne, no siis pole küll enam teha midagiSelle termosiduri tööpõhimõte ongi selles, et siduri sees olev õli reguleerib vastavalt mootori temperatuurile siduri jäikust. Mis seal sees on, seda ma küll täpselt ei oska öelda kahjuks. Kui uut sidurit vaja peaks olema, siis Eero pakkus väga hea hinnaga uut termosidurit

- Alari.
- Huviline
- Postitusi: 3007
- Liitunud: 14.02.2004 19:21 21
- Peamine sõiduk: Bmw e38 730d
- Telefon: 5181397
- Asukoht: Lääne Virumaa Tapa
- Kontakt:
Vähemalt käisin kontrollis ja ventdi sidur korras,agaaa paisupaagis heitegaasi lõhnad seesfreddy21 kirjutas:Aga kuidas saab kõige paremini kontorllida kas termosidu korras v mitte?AARE530 kirjutas:Ega seda, kas plokikaas viga sai või mitte, ei saa enne teada, kui radikas küljes ja süsteem ära õhutatud. Tunnused- segiläinud õli ja jahutusvedelik, mullid paisupaagis mootori töötamise ajal, surve.
A see tiivik- noh, kindlasti ei tohi tal olla lõtku ja töösooja mootoriga ei tohiks ta vabalt ringi käia. Rahvas räägib, et töötava mootoriga pidavat saama testida näiteks rullikeeratud ajalehega- kui suudad sellega vendika kinni peatada, siis on vendi sidur otsas.
Külmalt käib vabalt ringi ja soojastpeast on jäigem vedu järgi?ühesõnaga kui sooja mootoriga õnnestub vent peatada siis sidur täitsa otsas?


Minul on asi praegu siis seal maal, et liimisin radika ajutiseks lahenduseks kinni, dest. vee sisse, õhutasin ära ja kõik tundub ilusti korras olevat. Mingit erilist rõhu tekkimist ma küll ei märganud - kuumalt muidugi oli vähesel määral. Termosidur tundub küll läbi olevat, sooja mootoriga pidasin ventika näppudega kinni 

CITROEN C5 2005