Tere.
Autoks on '94 E30 318i.
Esimene mure selline: nimelt näitavad tuled väga vähe ette, tundub, nagu oleksid ehk kõige madalamale reguleeritud. Jama aga selles, et see regulaator ei tee midagi, kui nuppu keerata, siis käib lihtsalt vabalt ja midagi ei muutu. Võtsin ta korra lahti ka, aga ei saanud ausalt öeldes midagi aru sealt seest, et mida näppida võiks/peaks. Tegin paar pilti ka, mis on küll üsna halvad (kiiruga tegin praegu), aga ehk saab miskit aru, vähemalt regulaatori tüübist äkki.
http://www.plasticwhore.com/bmw/tuled.jpg
http://www.plasticwhore.com/bmw/tuled2.jpg
http://www.plasticwhore.com/bmw/tuled3.jpg
Oskab ehk keegi aidata, kuidas asja taas tööle saaks?
Teine jant on see, et kui proovida aknale vett pritsida, siis laseb ühe sortsu ja kõik. kui uuesti kangi tirida, siis enam vedelikku ei tule, kojamehed käivad küll. Kunagi hiljem jälle proovides laseb jälle ühe väikse suraka vedelikku ning jälle sama asi, et midagi ei tule.
Tervitades,
Jarmo.
E30 mure tulede kõrgusregulaatoriga ja aknapesumootoriga.
-
- Huviline
- Postitusi: 27
- Liitunud: 24.10.2004 17:26 48
- Peamine sõiduk: BMW 316 Compact
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Nii, inimene on ikka laisk. Enne kui midagi vaadata viitsib, kukub juba kirema.
Ühesõnaga, kapoti all (klaasi pool) voolikuterägast kuskilt tuleb läbi vedelikku, kuskilt sealt siis järelikult ei jõua edasi enam.
Aga see tuledekõrguse reguleerimine.....
Mootorid peaksid olema need "kopsikud" tulede taga? Kui need, siis on olemas. Aga seal lüliti pool juba on asi kahtlane - kas ta peakski niimoodi vabalt ringi keerama? Või peaksid seal ikka olema olenevalt kõrgusastmest mingid "nõksud" kuulda keerates?
Ühesõnaga, kapoti all (klaasi pool) voolikuterägast kuskilt tuleb läbi vedelikku, kuskilt sealt siis järelikult ei jõua edasi enam.
Aga see tuledekõrguse reguleerimine.....
Mootorid peaksid olema need "kopsikud" tulede taga? Kui need, siis on olemas. Aga seal lüliti pool juba on asi kahtlane - kas ta peakski niimoodi vabalt ringi keerama? Või peaksid seal ikka olema olenevalt kõrgusastmest mingid "nõksud" kuulda keerates?
chopper kirjutas:Nii, inimene on ikka laisk. Enne kui midagi vaadata viitsib, kukub juba kirema.
Ühesõnaga, kapoti all (klaasi pool) voolikuterägast kuskilt tuleb läbi vedelikku, kuskilt sealt siis järelikult ei jõua edasi enam.
Aga see tuledekõrguse reguleerimine.....
Mootorid peaksid olema need "kopsikud" tulede taga? Kui need, siis on olemas. Aga seal lüliti pool juba on asi kahtlane - kas ta peakski niimoodi vabalt ringi keerama? Või peaksid seal ikka olema olenevalt kõrgusastmest mingid "nõksud" kuulda keerates?
Ehee !!! Mul sama jama ainult tagaklaasipesuriga. Arvasin, et pihusti umbes vmt. Aga pärast vaatan : see "auk", kus tungraud,apteek jne. asuvad,vett täis peaaegu. Voolik lahti krt.
Aga mis tulede korrektorisse puutub, siis minu "Bõmmil" käib see lüliti küll täiesti vabalt , ilma mingite "nõksakateta". Ainult selle vahega, et mul tulede valgusvihk ka ikka liigub.

Sõida ise ja lase teistel sõita. Ning pidage meeles: Pidurid on kiiruse surm......
---------------------------------------------
---------------------------------------------