e30 1,8 ei kyta sooja?
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
e30 1,8 ei kyta sooja?
jälle olen 318 omanik..
ning jälle on toas kylm,
kas siis 1,8 ei peagi soojaks minema v?
seier v6ib pange panna, aga on keskel ja katsusin ka trmostaati ja see mootori poolne ring oli ikka sitaks tuline(seega siis järeldan et seier funkab)
aga miks ei tule sooja sisse? natuke leiget 6hku tuleb, klaas aint 10-20 cm alt puhas , ylejäänud ududne...
kumba pidi peavad olema salongi radika voolikud:
valetpidi vist ei haknud vesi läbi jooksma...
hakka v mootorit vahetama....
ning jälle on toas kylm,
kas siis 1,8 ei peagi soojaks minema v?
seier v6ib pange panna, aga on keskel ja katsusin ka trmostaati ja see mootori poolne ring oli ikka sitaks tuline(seega siis järeldan et seier funkab)
aga miks ei tule sooja sisse? natuke leiget 6hku tuleb, klaas aint 10-20 cm alt puhas , ylejäänud ududne...
kumba pidi peavad olema salongi radika voolikud:
valetpidi vist ei haknud vesi läbi jooksma...
hakka v mootorit vahetama....
Kui sul ainult leigeks läheb, siis võib eeldada, et ringlus siiski toimub, aga on miski ummistus ehk.
Ma ise just lahendan oma autol sarnast jama, paljud ütlevad, et viga võib olla vigases termostaadis.
Ma ise just lahendan oma autol sarnast jama, paljud ütlevad, et viga võib olla vigases termostaadis.
http://www.matrix-salong.eu" onclick="window.open(this.href);return false;
ma kunagi ühel tuttaval keerasin ahju juurest (mootoriruumis) voolikud küljest ja keerasin tavalise vooliku külge. seepeale kraan lahti ja siis hakkas igasugu s***a lendama sealt
. peale seda kõik uuesti kokku ja auto oligi soe.

E34 520iT 09.06a.- 09.09a. E38 740 09.09a. - 08.10a. E36 323 08.10a. - 11.10a. E39 523 11.10a. - 03.11a. 2 korda a***, E34 520iT 08.11a. - 04.12a. Seat Toledo 04.12a. - 12.14a. Seat Leon 12.14a.
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
v6tsin selle salongi väljajooxu lahti (ennem vahetasin tosooli vee vastu)
ja kui mootori käim apanin , siis ainult vaevaliselt nirises väljajooks, siis hakkasin aga vett peale kallama , aga kuidagi väga vaevaliselt jookseb sealt ikkagi läbi..
äkki peaks millegagi seda radikat leotama -pesema..
igatahes tuleb nüüd kylkl sooja , aga saunaks ei kyta ikkagi....
Mis siis kui talv tuleb...
ja kui mootori käim apanin , siis ainult vaevaliselt nirises väljajooks, siis hakkasin aga vett peale kallama , aga kuidagi väga vaevaliselt jookseb sealt ikkagi läbi..
äkki peaks millegagi seda radikat leotama -pesema..
igatahes tuleb nüüd kylkl sooja , aga saunaks ei kyta ikkagi....
Mis siis kui talv tuleb...
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
ehee... nüüd on m*** majas nagu kummipuu
Kui juba -10 kraadi on siis sulatab ainult pool esiklaasi ära:(:(
ja millegiopärast tuleb keskelt sooja aint siis kui ylemine ja alumine on kinni pandud(nupust) muidu tuleb kylma....
soendusradika voolikut on m6lemad tulikuumad(seega ringlus toimib ja viga ei saa olla kraanis....
kogu see soenduse värk on ju armatuuri all:(:(:(:(
kuidas seda kätte saaks?
(mäletan et kui kunagi sai yks e30 juppideks lammutatud(kiiruga)
siis kui armatuur oli eeemaldatud, isegi sii s ei saanud kuidagi soendusradikat lihtsalt kätte ja me l6ime selle soenduse korpuse lihtsalt katki et radikas kätte saada...)
äkki on see klapp , mis sooja ja kylma 6hku regullib peetis,v6i siis äkki soenduse radika ribid umbes??
sest ylevalt ja alt tuleb palju n6rgem 6huvool kui keskelt...
andke n6u..
Kui juba -10 kraadi on siis sulatab ainult pool esiklaasi ära:(:(
ja millegiopärast tuleb keskelt sooja aint siis kui ylemine ja alumine on kinni pandud(nupust) muidu tuleb kylma....
soendusradika voolikut on m6lemad tulikuumad(seega ringlus toimib ja viga ei saa olla kraanis....
kogu see soenduse värk on ju armatuuri all:(:(:(:(
kuidas seda kätte saaks?
(mäletan et kui kunagi sai yks e30 juppideks lammutatud(kiiruga)
siis kui armatuur oli eeemaldatud, isegi sii s ei saanud kuidagi soendusradikat lihtsalt kätte ja me l6ime selle soenduse korpuse lihtsalt katki et radikas kätte saada...)
äkki on see klapp , mis sooja ja kylma 6hku regullib peetis,v6i siis äkki soenduse radika ribid umbes??
sest ylevalt ja alt tuleb palju n6rgem 6huvool kui keskelt...
andke n6u..
- KristjanSalu
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 30.10.2006 09:54 15
- Asukoht: Kehra
oskan vaid nii palju öelda et kui terostaat korras siis õhk sees süsteemis proovi õhutada termostaadi kõrvalt nippel maha ja vaata kas hakkab õhku välja ajama kui jah siis lase kõik välja.mul ka 1.8 tegin pea remondi ära ja peale seda ei läinud soojaks tükk aega siis hakkasin vaatama mis toimub ja voilaa nippel maha õhk välja ja temp. normis...... :)
sinka vonka minu bemm ei lonka
- KristjanSalu
- Huviline
- Postitusi: 184
- Liitunud: 30.10.2006 09:54 15
- Asukoht: Kehra
- killer666
- Huviline
- Postitusi: 1191
- Liitunud: 16.02.2006 09:19 53
- Peamine sõiduk: BMW 525tdsa t
- Asukoht: idavirumaa
86aasta 1,8 on selline termostaat , mis ei ole plokikaane sees, see on eraldi ja l6dvikiute kylles, naga vazil v6i mosselpaka66 kirjutas:termostaadi katte peal nippel selle keerad maha kuigi see ei pruugi hästi tulla ja lase õhk välja
edit:
jahutussysteem on kinnine: ei ole paisupaaki, ja l6dvikute asetus on selline, et sinna mootorisse ei saa 6hk sisse jääda lihtsalt
Salongi soojendusradika mõlemad torud on kuumad?
Kas õhku ennast ikka puhub salongi nii tugevalt kui peab?
Kas salongiventikaga pole keegi midagi aretanud, järsku on sellele minevad juhtmed tagurpidi?
Kas õhku ennast ikka puhub salongi nii tugevalt kui peab?
Kas salongiventikaga pole keegi midagi aretanud, järsku on sellele minevad juhtmed tagurpidi?
BMW 325i E30 2,7 Turbo & BMW X3 F25 xDrive20d & BMW E46 S54B32 + M SMG & BMW X7 G07 Pure Excellence
kui mul veel 1,8 oli siis see küttis ikka korralikult.
õhutamisega oli nii et ajasin tõusu peale nina püsti ja siis õhutasin! enne ei saand kogu õhku välja. samas salongi radikas võib ummistuda. eriti veel kui on kunagi pikalt veega sõidetud ja on tekkind korralik sade sisse (oksudeerub) kuna vesi ei oma määrivaid omadusi. ja siis kui on kasutatud mingeid radika lekke peatajaid !!
õhutamisega oli nii et ajasin tõusu peale nina püsti ja siis õhutasin! enne ei saand kogu õhku välja. samas salongi radikas võib ummistuda. eriti veel kui on kunagi pikalt veega sõidetud ja on tekkind korralik sade sisse (oksudeerub) kuna vesi ei oma määrivaid omadusi. ja siis kui on kasutatud mingeid radika lekke peatajaid !!
-
- Huviline
- Postitusi: 192
- Liitunud: 01.06.2005 18:18 14
- Peamine sõiduk: palju
- Telefon: 58696077
- Asukoht: Riia-TLN-Tartu-Põlva
Mul oli vanema e30 320-ega sama mure kuid minul lahenes asi sellega et soojendus radikal mootorist tulevate torude külge voolikut ja aia kastmis voolikust mitu korda vett läbi lastud mõlemat pidi , sealt tuli ikka päris s... välja kuigi et autol jahutus vedelik vahetatud ja lekke peatajaid ei ole kasutanud. Pärast küttis päris korralikkult salongi ülesse vahel isegi kartsin et sulatab midagi ülesse kuna väljuva õhu temperatuur küündis kuni 60 kraadini ja liiga palavaks läks 
325-l ootab see töö veel ees kuna ka sellel ei soojenda nii nagu peaks vaevalt leiget tuleb isegi kui põlva-tartu ots ära teha

325-l ootab see töö veel ees kuna ka sellel ei soojenda nii nagu peaks vaevalt leiget tuleb isegi kui põlva-tartu ots ära teha
