e46 330d m57
e46 330d m57
Tere, probleem selline, et auto poob peale 3000 pööret(ei jõua minna). Arvuti näitab veakoodiks -3F01 manifold pressure sensor, kustuda ei lase. Peale anduri puhastamist läks minek veel halvemaks. Tegime ka EGRi pimedaks aga ei aidanud ka. Vaakumid tunduvad korras ja vahetasin osad ära mis olid läbi omadega. Jama tekkis siis kui eelsüüteküünlaid vahetasin(kolle nagu ei lekiks).
Re: e46 330d m57
Viga ju teada. Vaheta andur ära.
Milleks EGRi pimedaks teha?
Milleks EGRi pimedaks teha?
Re: e46 330d m57
Võtad kolde maha ja ongi kõik anduriga?Tauri_J kirjutas:Viga ju teada. Vaheta andur ära.
Milleks EGRi pimedaks teha?

Re: e46 330d m57
Loogiline oleks vaadata arvutiga reaalset rõhku mida andur näitab "live data" alt. Kui üldse kustutada ei lase koodi, siis peab seal mingi juhtmete või anduri probleem olema, mingid üle-või alarõhukoodid ei tule küll peale kustutamist kohe tagasi.
Re: e46 330d m57
Ei saa ligi nii palju, et live datat vaadata, delphi klooniga viskab ette, et unkown signature id. E39le saab ilusti ligi jällegi. Veakood oli -3F01 manifold pressure sensor
Re: e46 330d m57
Sai vahetatud kollektori rõhuandur, muutust pole.


Re: e46 330d m57
Ega ei unustanud kollektorit eemaldades pistikut lahti võtta, äkki juhe katki tõmmatud kuskilt?
Pistiku kummiluti all võiks ju vaadata igaks juhuks, või siis sebida elektriskeem ja juhtmed üle mõõta. See AUTOCOM on nagu on kahjuks, mingit lisainfot koodi juurde ei anna.
Pistiku kummiluti all võiks ju vaadata igaks juhuks, või siis sebida elektriskeem ja juhtmed üle mõõta. See AUTOCOM on nagu on kahjuks, mingit lisainfot koodi juurde ei anna.
Re: e46 330d m57
teet82 kirjutas:Ega ei unustanud kollektorit eemaldades pistikut lahti võtta, äkki juhe katki tõmmatud kuskilt?
Pistiku kummiluti all võiks ju vaadata igaks juhuks, või siis sebida elektriskeem ja juhtmed üle mõõta. See AUTOCOM on nagu on kahjuks, mingit lisainfot koodi juurde ei anna.

Oligi nii. Enda lollusest ei osanud vaadata.

Masin töötab
