E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Esisillas vahetatud kõik osad kuid endiselt tuleb vahepeal kuskil mingi kolks. Peamiselt siis kurvis või ka väiksemal hool näiteks ringiteel keerates.
Tosin kordi juba üle vaadatud ja enamus poldid kus ligi pääseb NM võtmega üle kontrollitud ja nüüd ideed otsas.
Mootoripadjad näevad enamvähem terved välja. Silla raam kuhu siis õõtsad kinnituvad tundub viisakas. Õõtsa sarniirid tihked. Õõtsa puks ilusti paigas ning sisu terve. Amordid uued ja padjad täiesti terved ja laager korras(paar päeva tagasi kontrollitud). Rooli välimised ja sisemised otsad uued. Stabika varras puhastatud, värvitud ja uute puksidega all, koos uute kontidega. (uute all mõtlen ka 2-3 kuud tagasi vahetatud detaile kuid viimase kuu jooksul tosin kordi kõik üle kontrollitud)
Tagasillas äsja vahetatud kõik ...17 ? puksi ehk välistaks tagasilla häälte probleemid(kostub ka muidugi eest)
Käigukasti all raami mõlemad padjad visuaalselt terved.
Ei tahaks väga viia kuhugi remonti, et seal kõik lahti lammutada ja viga otsida. Läheb ebareaalselt kalliks.
Tosin kordi juba üle vaadatud ja enamus poldid kus ligi pääseb NM võtmega üle kontrollitud ja nüüd ideed otsas.
Mootoripadjad näevad enamvähem terved välja. Silla raam kuhu siis õõtsad kinnituvad tundub viisakas. Õõtsa sarniirid tihked. Õõtsa puks ilusti paigas ning sisu terve. Amordid uued ja padjad täiesti terved ja laager korras(paar päeva tagasi kontrollitud). Rooli välimised ja sisemised otsad uued. Stabika varras puhastatud, värvitud ja uute puksidega all, koos uute kontidega. (uute all mõtlen ka 2-3 kuud tagasi vahetatud detaile kuid viimase kuu jooksul tosin kordi kõik üle kontrollitud)
Tagasillas äsja vahetatud kõik ...17 ? puksi ehk välistaks tagasilla häälte probleemid(kostub ka muidugi eest)
Käigukasti all raami mõlemad padjad visuaalselt terved.
Ei tahaks väga viia kuhugi remonti, et seal kõik lahti lammutada ja viga otsida. Läheb ebareaalselt kalliks.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Roolilatt ja roolisammas kipuvad ka kõvasti kolisema. Väga hästi on kuulda mittetöötava mootoriga rooli loksutades, kui kapott on lahti.
Teinekord läheb vähe leebemaks, kui paned rooli suts teise asendisse.
Teinekord läheb vähe leebemaks, kui paned rooli suts teise asendisse.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Proovisin ära ja kui aus olla siis kolises küll päris kõvasti.
Aga kas see saab kurvis niimoodi kolksuda, näiteks poole kurvi peal olles tuleb vahel kolks. Kas selleks ajaks ei peaks roolisamba lülid juba ühelepoole pingesse olema läinud? Samas palju variante enam olla ei saa.
Aga kas see saab kurvis niimoodi kolksuda, näiteks poole kurvi peal olles tuleb vahel kolks. Kas selleks ajaks ei peaks roolisamba lülid juba ühelepoole pingesse olema läinud? Samas palju variante enam olla ei saa.
- illukas316
- Huviline
- Postitusi: 797
- Liitunud: 13.11.2011 19:41 12
- Peamine sõiduk: E61 525xd
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Poole kurvi peal august läbi sõites või täitsa sileda tee peal?
Kui august, siis peale lati/samba nagu muud üle ei jää. Seda enam, et esisild on täitsa uus.
Kui sileda tee peal, siis ilmselt sul midagi nihkub või liigub ringi kapoti all. Mootoripatju võiks uuesti kontrollida. Vajadusel lausa tungiga karterist tõsta ja esirataste tagant sisse piiluda. Kundepoolset eriti nii näha ei ole, aga juhipoolne paistab ilusti kätte.
Kui august, siis peale lati/samba nagu muud üle ei jää. Seda enam, et esisild on täitsa uus.
Kui sileda tee peal, siis ilmselt sul midagi nihkub või liigub ringi kapoti all. Mootoripatju võiks uuesti kontrollida. Vajadusel lausa tungiga karterist tõsta ja esirataste tagant sisse piiluda. Kundepoolset eriti nii näha ei ole, aga juhipoolne paistab ilusti kätte.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Võiks öelda, et sileda tee peal. Oletame, et sõidan 30 km/h ja keeran paremale sis umbes poole pöörde peal käib jälle kolks. Tegelikult väga vahet pole kas paremale või vasakule keerates. Täitsa sileda tee peal ja suhteliselt väikse hoo peal ka- see jälle jätaks mootori padjad mängust välja, sest mootor ju niisama ka seal ei karga?
Eelnev omanik ütles, et mootoripadjad uued - see siis oli nüüdseks ca 1 ja tsut aastat tagasi.
Lisaks see kolksuv heli kostub rohkem nagu kõrvalistuja poolt. Ja üldiselt rohkem mingeid helisi ei tule kuskilt.
Otse teravast servast üle sõites kolksu ei käi.
Õõtsad ja esisilla raami olen heebliga üritanud kangutada kuid tundusid ok.
Väike mõte tuli, et peaks esisillas igale poldile/mutrile valge markeriga ringid ümber tegema. Proovisõitu ja sis vaatama uuesti kas kuskilt midagi liikunud.
Aga uskumatu tundub selle e46 esisild.
Eelnev omanik ütles, et mootoripadjad uued - see siis oli nüüdseks ca 1 ja tsut aastat tagasi.
Lisaks see kolksuv heli kostub rohkem nagu kõrvalistuja poolt. Ja üldiselt rohkem mingeid helisi ei tule kuskilt.
Otse teravast servast üle sõites kolksu ei käi.
Õõtsad ja esisilla raami olen heebliga üritanud kangutada kuid tundusid ok.
Väike mõte tuli, et peaks esisillas igale poldile/mutrile valge markeriga ringid ümber tegema. Proovisõitu ja sis vaatama uuesti kas kuskilt midagi liikunud.
Aga uskumatu tundub selle e46 esisild.
- Chris_P
- Huviline
- Postitusi: 2090
- Liitunud: 14.11.2010 11:56 20
- Peamine sõiduk: BMW E46 328iT
- Asukoht: Estland, Tallinn
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Mul tegi sarnast asja kui õõtsa puksikronsa oli natuke lahti. Oli täiesti tutikas asi koos poltidega ja uued poldid millegi pärast ei ulatunud lõpuni.
My car looks happy. Used to look happier.
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
E36 316i Compact - E46 328i Touring Aerodynamics Package
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Nädal tagasi keerasin suured puksid lahti ja panin kokku tagasi. Istuvad ilusti paigas ja mõlema poole poldid 60 Nm kinni.
Sisemised mutrid 90 Nm ja välimised 65 Nm.
Sisemised mutrid 90 Nm ja välimised 65 Nm.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
kas stabikavarras pukside koha pealt kulunud ei ole?
vanemate autode puhul tavaline, olen näinud kuidas stabikavarda peale on turvavööjupp keritud, et stabikapuksid jääksid tihkelt.
vanemate autode puhul tavaline, olen näinud kuidas stabikavarda peale on turvavööjupp keritud, et stabikapuksid jääksid tihkelt.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Kui nüüd õigesti mäletan siis oli veidi kulunud ikka.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Seda asja on kõige lihtsam hinnata kui kondid on lahti võetud. Varras peab tihe olema pukside vahel, ei tohi ise alla vajuda oma raskuse all.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Kui kondid lahti ei tohiks varras ka kulunud puksidega alla vajuda. Varras ju vaid ca kilone.
Aga ei vajunud ka siis alla kui ratas õhku sai ning ei vajunud ka siis alla kui konti tagasi pannes pika latiga varrast alla poole kangutada sai.
Täiesti müstika. Ei oskagi enam kuhugi nagu vaadata või katsuda.
Aga ei vajunud ka siis alla kui ratas õhku sai ning ei vajunud ka siis alla kui konti tagasi pannes pika latiga varrast alla poole kangutada sai.
Täiesti müstika. Ei oskagi enam kuhugi nagu vaadata või katsuda.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Mõlemad kondid peavad lahti olema võetud ikka või peavad mõlemad rattad korraga õhus olema, siis ei pea küll midagi painutama seal kangiga tagasi panemiseks. Kui mõlemad otsad on lahti ja varda pööramiseks pukside peal peab jõudu rakendama, siis peaks ok olema see asi.
Re: E46 Esisillas kostub kolksu kuigi uued osad.
Problem solved!
Kõrvalistuja poolse mootoripadja ülemine mutter oli lahti.
Kõrvalistuja poolse mootoripadja ülemine mutter oli lahti.