E46 Turbo geomeetria
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 28.06.2009 13:37 40
E46 Turbo geomeetria
Kas keegi oskab aidata sellise probleemiga.
Autoks on e46 330d 135kw. Turbo geomeetria ei liigu. Õigemini geomeetria on puhastatud ja liigub ilusti ja vabalt aga kui auto käima panna siis geomeetria juhtimist ei toimu. Üle on kontrollitud vaakum ja juhtsolenoid ning nende viga ei ole.
Sai proovitud teise auto pealt turbot (kannatada saanud avarii tõttu) kuid siis toimis geomeetria juhtimine.
Autoks on e46 330d 135kw. Turbo geomeetria ei liigu. Õigemini geomeetria on puhastatud ja liigub ilusti ja vabalt aga kui auto käima panna siis geomeetria juhtimist ei toimu. Üle on kontrollitud vaakum ja juhtsolenoid ning nende viga ei ole.
Sai proovitud teise auto pealt turbot (kannatada saanud avarii tõttu) kuid siis toimis geomeetria juhtimine.
Re: E46 Turbo geomeetria
Kui vaakum on olemas voolikus ja geomeetria käega liigutades liigub vabalt, siis loogiliselt võiks viga olla vaakumaktuaatoris turbo küljes, membraan sees katki.
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 28.06.2009 13:37 40
Re: E46 Turbo geomeetria
Nii aktuaator kui solenoid said teise töötava auto pealt võetud ning proovitud.
Minu solenoidi panin ka teise auto külge kus toimetas nii kuis peab.
Minu solenoidi panin ka teise auto külge kus toimetas nii kuis peab.
- Martin_U
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
- Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
- Asukoht: Tartumaa
Re: E46 Turbo geomeetria
No siis on ilmselt vaakum puudu.
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 28.06.2009 13:37 40
Re: E46 Turbo geomeetria
Aga kuhu see vaakum kaob?
Imelik ongi see, et kui aktuaatori hoova geomeetria küljest lahti ühendasin siis toimis.
Ning teise vigase turboga samuti toimis.
Imelik ongi see, et kui aktuaatori hoova geomeetria küljest lahti ühendasin siis toimis.
Ning teise vigase turboga samuti toimis.
Re: E46 Turbo geomeetria
Vaakum on nõrgaks jäänud, kui lahti ühendades toimis.
Buumer Auto / 56826000
Re: E46 Turbo geomeetria
Leke võib olla kus iganes vaakumsüsteemis, näiteks teisel pool mootorit sisselaske all. Alustuseks võiks ju lihtsalt sõrmega katsudes võrrelda vaakumit korras ja katkise auto puhul, turbo külge minevast voolikust.tibumunarull kirjutas:Aga kuhu see vaakum kaob?
Kui geomeetria liigub normaalselt, siis pole vaja erilist jõudu selle liigutamiseks, pigem kulub jõud aktuaatori sees oleva vedru pressimiseks. Ei tohiks olla vahet, kas see on geomeetria külge ühendatud või mitte, võib-olla see geomeetria siis ikkagi ei liigu nii vabalt.Volum kirjutas:Vaakum on nõrgaks jäänud, kui lahti ühendades toimis.
- Martin_U
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
- Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
- Asukoht: Tartumaa
Re: E46 Turbo geomeetria
Geomeetria üldiselt liigub jah kergelt. Kui varda küljest võtsid kas siis geomeetriat said liigutada niisama? Tasuks Samuti käija ka kõik vaakumid üle. Isegi kui mootoripadja vaakum vigane siis ei toimi ka muud asjad korralikult.
-
- Huviline
- Postitusi: 85
- Liitunud: 28.06.2009 13:37 40
Re: E46 Turbo geomeetria
Turbo sai lahti võetud ning geomeetria puhastatud. Hoob liigub vabalt.
nüüd ei ole kontrollinud sisselaske all olevaid voolikuid aga vahetatud said eelmine aasta kõik vaakumvoolikud uute vastu.
Aga imelik on ju ikkagi see, et kui panin teise vigase turbo külge siis toimis vaakumi juhtimine nii nagu peab.
nüüd ei ole kontrollinud sisselaske all olevaid voolikuid aga vahetatud said eelmine aasta kõik vaakumvoolikud uute vastu.
Aga imelik on ju ikkagi see, et kui panin teise vigase turbo külge siis toimis vaakumi juhtimine nii nagu peab.
- Martin_U
- Huviline
- Postitusi: 639
- Liitunud: 26.03.2011 20:29 49
- Peamine sõiduk: Bmw 535d '06
- Asukoht: Tartumaa
Re: E46 Turbo geomeetria
No kui kokku pandud turboga saab geomeetriat liigutada ilusti siis on siiski kusgil vaakumileke või vaakumpump ei suuda lihtsalt enam piisavalt vaakumit tekitada, kui lekkeid kusgil ei esine.