E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Tere! Mure siis selline et turbo kaob nagu vahel tagant ja kütusekulu nagu mängib, vahel on isegi mäest alla sõites maanteel 7-8 sajale. Mingi hetk püsikaga lastes 90ga, enne kiirendus momenti jättis nagu korra vahele, nüüdseks see probleem kadunud. Käisin diagnostikas, seal näitas turbo rõhu klapi vms viga, ära kustutades viga tagasi enam ei tulnud. samas näitas ka väljalaske filtri vms viga. Loodan et saate aidata, ei oska kuhugile pöörduda!
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
segane jutt, aga pakun et tahmafilter lootusetult umbes.
Kuna viimati põletas?
Kuna viimati põletas?
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Auto kuu aega alles olnud minu oma. Nagu ma aru olen saanud sis peaks mingi tule lööma armatuuris põlema kui põletab? Kui pika aja tagant peaks põletama? Millest ma aru peaks saama kui ei põleta?
Viimati muutis henryyyy, 12.04.2015 21:11 34, muudetud 1 kord kokku.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
soovitan kuskile pädevasse diagnostikasse minna.
siit saad lugeda täpsemalt
http://www.autoekspert.ee/tahmafilter
Kahjuks ei anna auto teada millal ta põletab.
siit saad lugeda täpsemalt
http://www.autoekspert.ee/tahmafilter
Kahjuks ei anna auto teada millal ta põletab.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Aga kuidagi peaks ta ikka teada andma kuna põletab, või ei?
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Aga see jällegi ei selgita seda miks vahel toimib ilusti ja vahel mitte. Siis kui filter umbes siis peaks koguaeg sama probleem olema?
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
jah, aga oletada on mõttetu.
Kes teab mis sul selle tahmafiltriga on...nt võibolla lihtsalt tühjaks tehtud, aga reaalselt välja programmeeritud ei olegi ja aju saab edasi veakoode.
ühesõnaga, sellist diagnostikut külastada on mõttetu kes loeb ainult veakoode ja probleemile lahendust anda ei suuda.
Muidugi võib probleemiks olla ka pihusti, EGR või mis iganes veel mida veakoodidega välja ei loe. Mootorit sa ka ei ole maininud...
Kes teab mis sul selle tahmafiltriga on...nt võibolla lihtsalt tühjaks tehtud, aga reaalselt välja programmeeritud ei olegi ja aju saab edasi veakoode.
ühesõnaga, sellist diagnostikut külastada on mõttetu kes loeb ainult veakoode ja probleemile lahendust anda ei suuda.
Muidugi võib probleemiks olla ka pihusti, EGR või mis iganes veel mida veakoodidega välja ei loe. Mootorit sa ka ei ole maininud...
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Aga oskad ehk öelda mõnda pädevat diagnostikut lõuna-Eestist?
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Muideks pole tempi kah üle 70 saanud veel, kas selles võib kütusekulu viga olla?
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Muideks on siis su oma viga, et kuu aega katkise autoga ringi sõidad ja sellega seoses see veel katkisemaks läheb.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Vaheta termostaat ära ja saad pea liitri alla küttekulu. Endal oli sama asi. Palju sul sellist keskmist küttekulu näitab üldse?
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
kui tempi üles ei saa siis pole lootustki, et põletamisprotseduur pihta hakkaks.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
8 kanti on keskmine.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
mootor on muidu 120 kw. Käisin tegin 30 km sõidu, soojendus maas, temp üle 75 ei läinud. Kas keegi on enal vaadanud muidu et temp peaks 90 olema? Kuulsin et 70 võibki diislil norm olla?
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Ma kuulsin, et mootorisse võib toiduõli ka valada.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Osta palun kaks uut kvaliteetset termostaati (mõlemad vaja vahetada), kohe nüüd, mitte varsti.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Selge, tänud!!
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Ja kuna jahutusvedelik tuleb niikuinii välja lasta, siis kalla tutikas sisse.
UM-ist saad kontsentraati ja tanklast saad destil vett 50:50.
Kui arvad, et jahutusvedelik peaks maksma vähem kui diisel, siis
rohelist ollust saab igas autopoes ka. Ära ainult vana sisse jäta.
Kui 90 lõpuks kätte saad, pead püsikaga pool tundi peatusteta sõitma maanteel.
UM-ist saad kontsentraati ja tanklast saad destil vett 50:50.
Kui arvad, et jahutusvedelik peaks maksma vähem kui diisel, siis
rohelist ollust saab igas autopoes ka. Ära ainult vana sisse jäta.
Kui 90 lõpuks kätte saad, pead püsikaga pool tundi peatusteta sõitma maanteel.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Okei teen asjad ära ja eks näis! tänud abi eest!
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Ma®tin kirjutas:Ma kuulsin, et mootorisse võib toiduõli ka valada.

Aga teemasse veel niipalju...et tõenäosus et ta iseseisvalt põletama hakkab on väga väike. Kuna terve igavik sõidetud poolsooja mootoriga ja väljalaskes vastusurve ülikõrge.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Passiivsest kuumusest jääb väheks? DPF üsna lähedal kollele 

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Termostaadid vahetatud, kütusekulu ikka maanteel 90ga sõites 6,2
- Raemees
- Huviline
- Postitusi: 747
- Liitunud: 07.09.2009 12:30 36
- Peamine sõiduk: Subaru Forester´15
- Asukoht: Rae v, Harjumaa
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Keegi tegija võiks siia panna infi mismoodi seda BC kalibreerida, oleks isegi huvitatud. Või mulle priva.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Kas nüüd, peale termostaatide vahetust, maanteel 90-ga sõites temp ka 90-sse läheb?henryyyy kirjutas:Termostaadid vahetatud, kütusekulu ikka maanteel 90ga sõites 6,2
(seda näed varjatud menüüs)
Põhimõtteliselt oleks aeg minna uuesti diagnosti. Seekord kui tahmafiltri viga ainukene,
oleks tarvis sundpõletust teha manuaalselt.
Seda muidugi peale seda kui on vähemalt pool tundi 90 kraadise mootoriga sõidetud ilma peatumata.
Veel parem oleks 110-e alas sõita.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
nüüd läheb ilusti 90 kraadini.
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Äkki seletaksid seda kalibreerimist?
-
- Huviline
- Postitusi: 4702
- Liitunud: 19.01.2003 20:29 39
- Asukoht: BMW diagnstika, Kuma tee 8, Peetri
- Kontakt:
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Mis vahe on tahmafiltri põletamisel kas sõita 70,80või110 kmh?
Ära saada mulle sõnumit, helista! Tel:5028520
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 2.0d turbo ja kütusekulu probleem.
Kontsentratsiooni osas vähem lendlevaid peenosakesi m2 kohta.