E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Krt mitte ei loe kuskilt täpselt välja mis mõõduga need "pimedad" on mis sinna ette pean panema..
Ebays oleks nagu kolme sorti 22mm,32mm ja suisa 33mm käib läbi vahest.
Mootor siis vist M57D30O2
Vin KT92518
Kas üldse on põhjust muretseda asjade pärast? Saan aru,et see klappide olemus ja kujundus vähe muutunud E46 ajast?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... s&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;
Ebays oleks nagu kolme sorti 22mm,32mm ja suisa 33mm käib läbi vahest.
Mootor siis vist M57D30O2
Vin KT92518
Kas üldse on põhjust muretseda asjade pärast? Saan aru,et see klappide olemus ja kujundus vähe muutunud E46 ajast?
http://www.ebay.com/sch/i.html?_from=R4 ... s&_sacat=0" onclick="window.open(this.href);return false;
E91 330XD
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Muretsemiseks on põhjust küll. Küll aga nendel pimedatel pole erilist tolku.
Tublisti tehes, saab samahead pimedad kui aukudesse lühikesed poldid
sisse kruvida ja silikooniga õhukindlaks teha.
Tublisti tehes, saab samahead pimedad kui aukudesse lühikesed poldid
sisse kruvida ja silikooniga õhukindlaks teha.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- S1lv3r
- Huviline
- Postitusi: 3348
- Liitunud: 11.05.2008 11:44 22
- Peamine sõiduk: BMW F10 525d 160kw
- Asukoht: Laagri
E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
32mm käib sellel autol ja kasutaja leho käest saad pimedaklapid.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Maitse asi. Mulle meeldib seal näha orig. pöördklappe. 2006 pole veel nii vana, et mootoritööd ning selle parameetreid köndistada. Aga nagu ütlesin - maitse asi.
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Pöördklapid on tõesti natuke tore asi, aga et kindel olla, tuleks
veenduda, et need ei kuku sisse. Mis selle jaoks tegema peaks,
kas lahti võtma ja kruvid väga hea kruviliimiga kinni liimima
või kinni keevitama või uued osta, kes seda ütleks
veenduda, et need ei kuku sisse. Mis selle jaoks tegema peaks,
kas lahti võtma ja kruvid väga hea kruviliimiga kinni liimima
või kinni keevitama või uued osta, kes seda ütleks

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
No näe. Kui just võll pooleks ei lähe, ei lähe see klapp kuhugi.
Võiks muidugi proovida veel seda 638 asja diisli ja mootoriõli sees leotada,
et välistada lahtiligunemise teooriat.
Võiks muidugi proovida veel seda 638 asja diisli ja mootoriõli sees leotada,
et välistada lahtiligunemise teooriat.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Tänud vastuse eest.
Endal käis ka korra läbi mõte,et kruvid üle käia keermeliimiga,kuid ei olnud kindel kuidas selline kuum keskond mõjub asjale.
Aga nüüd vastus olemas,kuid klapid ikkagi veel inimlikus seisukorras,siis pigem teen väikse taastus protsessi asjadele
Viimasel võimalusel siis pimedatega sisselaske kallale.
Endal käis ka korra läbi mõte,et kruvid üle käia keermeliimiga,kuid ei olnud kindel kuidas selline kuum keskond mõjub asjale.
Aga nüüd vastus olemas,kuid klapid ikkagi veel inimlikus seisukorras,siis pigem teen väikse taastus protsessi asjadele

Viimasel võimalusel siis pimedatega sisselaske kallale.
E91 330XD
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Keermestad augud ära ja keermeliimiga poldid sisse.
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Küsimus, milliseid kruve te 2006 aasta M57-l keermeliimiga vms meetodil tuunite? See pigem vanemate pöördsiibrite variandi teema, kus "klapp" või nö liblikas kinnitus väikeste kruvidega võllile.
2006 aasta M57-l peaks olema uuendatud pöördklapid (lausa vist neljas uuendus neil pöördklappidel), mis tähendab, et pöördklapid on nö raami sees, tugevdatud võll (suurem diameeter) ja liblikad ise kinnituvad võllile neetidega, mitte kruvidega.
Sellel versioonil mootorisse sissekukkunud klapikeste oht suhteliselt väike võrreldes varasemate versioonidega.
Küll aga on endiselt probleemiks pöördsiibrite võllide O-ring tihendite kulumine, mistõttu tekib leke ja kollektor on väljastpoolt õline.
Ise ei näinud pointi hakata midagi tuunima ega uut kollektorit ostma (kuna pöördsiibreid eraldi ei müüda) ning eemaldasin pöördsiibrid just lekete põhjusel. Eemaldamisel kasutasin just neid suuremaid pimedaid, mis tehtud kollektoriga samast plastikust - tellisin Leedust Bimmertune'st.
Korralike pimedade eelis on kindlasti edasiste lekete puudumine, mille puhul ise mäkerdades (võllide eemaldamine koos liblikatega ja keermeliimiga poltide paigaldamine võlli pesasse) alati kindel olla ei saa, kui just igapäevaselt sellise tööga ei tegele.
2006 aasta M57-l peaks olema uuendatud pöördklapid (lausa vist neljas uuendus neil pöördklappidel), mis tähendab, et pöördklapid on nö raami sees, tugevdatud võll (suurem diameeter) ja liblikad ise kinnituvad võllile neetidega, mitte kruvidega.
Sellel versioonil mootorisse sissekukkunud klapikeste oht suhteliselt väike võrreldes varasemate versioonidega.
Küll aga on endiselt probleemiks pöördsiibrite võllide O-ring tihendite kulumine, mistõttu tekib leke ja kollektor on väljastpoolt õline.
Ise ei näinud pointi hakata midagi tuunima ega uut kollektorit ostma (kuna pöördsiibreid eraldi ei müüda) ning eemaldasin pöördsiibrid just lekete põhjusel. Eemaldamisel kasutasin just neid suuremaid pimedaid, mis tehtud kollektoriga samast plastikust - tellisin Leedust Bimmertune'st.
Korralike pimedade eelis on kindlasti edasiste lekete puudumine, mille puhul ise mäkerdades (võllide eemaldamine koos liblikatega ja keermeliimiga poltide paigaldamine võlli pesasse) alati kindel olla ei saa, kui just igapäevaselt sellise tööga ei tegele.
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Aga tihendite väljavahetamine ei ole võimalik? Kuskilt samas mõõdus kuumakindlad tihendid otsida?
E91 330XD
- eero
- Huviline
- Postitusi: 5634
- Liitunud: 05.06.2003 13:50 21
- Peamine sõiduk: F07 535i GT
- Telefon: 5256627
- Asukoht: Kadaka tee 187C Tallinn. Tel. 5256627, eero@autoint.ee
- Kontakt:
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Ausalt öeldes ka mõnevõrra hämmastab, et panna uus kollektor, et bmw jääks bmwks pole nagu mitte kellelegi üldse optiongi. Kohe käärid sisse on listis esimene must to do igaühel, kes diiselauto kätte omale saabttsys kirjutas:Maitse asi. Mulle meeldib seal näha orig. pöördklappe. 2006 pole veel nii vana, et mootoritööd ning selle parameetreid köndistada. Aga nagu ütlesin - maitse asi.

E34 540 - X5 E53 4,4 - E30 316i - R28 R1150R - E32 740 - E34 540 touring - E36 325i - E30 325ixa - Z3 1,9 M44 - F07 535i GT
-
- Huviline
- Postitusi: 142
- Liitunud: 23.08.2007 23:34 34
- Peamine sõiduk: 330Cd
- Asukoht: Harjumaa
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
E91 330D 2006 sisselaskekollektor on esinduses 636.68 eurot.
Pimedad pluss kõik tihendid sisselaske kollektorile 60 eurot.
Ma ei näe tormi esinduse suunas.
Pimedad pluss kõik tihendid sisselaske kollektorile 60 eurot.
Ma ei näe tormi esinduse suunas.
Viimati muutis Erki_E, 28.11.2014 06:14 29, muudetud 1 kord kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: E91 330D 2006 "Swirl Flaps"
Jah, see avaldub ka auto hinnas. Nii ongi turul BMW-d ja köndistatud BMW-d. See, kes maksab "köndistatud BMW" eest BMW hinda on ilmselgelt petta saanud. Maitse asi nagu ütlesin.