K: e36 TD mootori vahetus - PROBLEEM
- Timmy
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 02.07.2009 12:04 18
- Peamine sõiduk: BMW 325 TDS
- Asukoht: Tartu/Jõhvi
K: e36 TD mootori vahetus - PROBLEEM
Tevist,
Uuriks siis millele tuleks tähelepanu pöörata mootori vahetusel.92a 2.5td 85Kw mootori vahetaks siis 96a 2.5tds 105Kw vastu. Plaan on siis ringi visata mootor koos käigukasti, juhtmestiku ja ajuga. Oskab keegi äkki öelda millele ma tähelepanu võiks veel pöörata?
Ette tänades,
Timmy
Uuriks siis millele tuleks tähelepanu pöörata mootori vahetusel.92a 2.5td 85Kw mootori vahetaks siis 96a 2.5tds 105Kw vastu. Plaan on siis ringi visata mootor koos käigukasti, juhtmestiku ja ajuga. Oskab keegi äkki öelda millele ma tähelepanu võiks veel pöörata?
Ette tänades,
Timmy
Viimati muutis Timmy, 05.01.2014 18:28 16, muudetud 1 kord kokku.
- Timmy
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 02.07.2009 12:04 18
- Peamine sõiduk: BMW 325 TDS
- Asukoht: Tartu/Jõhvi
Re: K: e36 TD mootori vahetus
Nonii, mootor peal koos kõige juhtmestikuga. Proovisin tööle panna ainult ketrab käima ei lähe, avastasin,et kütet peale ei tule. Oskab keegi öelda mis probleem võib olla ?
Eelsüüteküünalde tuli jääb põlema ja mingisugune pihusit moodi tuluke ka jääb põlema.
Kas etteande pump tuleb ka ära vahetada ?
Eelsüüteküünalde tuli jääb põlema ja mingisugune pihusit moodi tuluke ka jääb põlema.
Kas etteande pump tuleb ka ära vahetada ?
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: K: e36 TD mootori vahetus
Kas süütelukud asjad vahetasid? 96 juba teise võtmega kus immo sees.
- Timmy
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 02.07.2009 12:04 18
- Peamine sõiduk: BMW 325 TDS
- Asukoht: Tartu/Jõhvi
Re: K: e36 TD mootori vahetus
Hm, see võib ka probleem olla millepärast kütet peale ei tule. Tuleval nädalal üritan selle ka ära vahetada.
Aga kardan, et selle vahetusega need tuled ära ei kustu. Kardan et mõni juhe tuleb juurde vedada.
Aga kardan, et selle vahetusega need tuled ära ei kustu. Kardan et mõni juhe tuleb juurde vedada.
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: K: e36 TD mootori vahetus
Nüüd hilja muidugi aga kui sa oleks pannud oma plokile tds turbo. paigaldanud cooleri süsteemi ja ära chippind oleks saand samuti palju lihtsamalt oma 105kw kätte.
Kõige lihtsam oleks juhe sappa panna. Isegi see lambine 50e töötas mu masina kallal jumala eduliselt
Kõige lihtsam oleks juhe sappa panna. Isegi see lambine 50e töötas mu masina kallal jumala eduliselt

- Timmy
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 02.07.2009 12:04 18
- Peamine sõiduk: BMW 325 TDS
- Asukoht: Tartu/Jõhvi
Re: K: e36 TD mootori vahetus
Jah, kui teisel mootoril ei oleks kett laiali lennanud, oleks vast lihtsamat teed läinud jep 
Sa mõtled diagnosti teha siis?

Sa mõtled diagnosti teha siis?
-
- Huviline
- Postitusi: 3726
- Liitunud: 19.02.2007 20:38 33
- Peamine sõiduk: Metroo
- Asukoht: Pärnu / Stockholm-Fittja
Re: K: e36 TD mootori vahetus
viewtopic.php?f=39&t=162096" onclick="window.open(this.href);return false;
Vb variant proovida esimese otsa tds aju mil pole veel tehasest immot peal. Või sul mingit järelpaigaldatud asjad . Lisaks süütelukuga sul vaja ka immorõngast ja selle aju.
Otsing aitab
Vb variant proovida esimese otsa tds aju mil pole veel tehasest immot peal. Või sul mingit järelpaigaldatud asjad . Lisaks süütelukuga sul vaja ka immorõngast ja selle aju.
Otsing aitab

- Timmy
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 02.07.2009 12:04 18
- Peamine sõiduk: BMW 325 TDS
- Asukoht: Tartu/Jõhvi
Re: K: e36 TD mootori vahetus
Iseenesest mul see rõngas, võti ja aju olemas. Samas igaksjuhuks peab massid ka üle vaatama.
Ei tea kas aju korpus peab ka massi saama?
Viimane link valgustas mind korralikult
, tänud
Ei tea kas aju korpus peab ka massi saama?
Viimane link valgustas mind korralikult

- Timmy
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 02.07.2009 12:04 18
- Peamine sõiduk: BMW 325 TDS
- Asukoht: Tartu/Jõhvi
Re: K: e36 TD mootori vahetus
Sai vahetatud nüüd immo aju koos rõngaga. Kuid probleem on ikkagi sama (auto ei käivitu ja armatuuris eelsüüteküünalde ja pihusti tuli jäävad põlema, kütet ka peale ei tule). Avastasin, et kui süüte sisse panen ja kui elektriistme nuppu lülitan, siis eelsüüteküünalde ja pihusti tuli lähevad eredamalt põlema, samaa el. iste ei tööta ka enam( ennem töötas).
Oskab keegi äkki aidata, mõistus täiesti otsas.
Oskab keegi äkki aidata, mõistus täiesti otsas.

Re: K: e36 TD mootori vahetus
kui küünalde ja pihusti tuli põlevad ja ära ei kustu,siis need näitavad et immo on peal..mul e36 1,8 disla ja sama laks...signal seda immo jubinat ei viibuta siis käima ei lähe ja need jäävadki põlema...teed jubinaga asja ära siis pihusti tuli kustub kohe ära ja küünalde tuli põletab küünlaid ja siis kustub...samuti on vito bussidel,kui immo peal siis jääbki tuli põlema ja ei käivitu...Timmy kirjutas:Sai vahetatud nüüd immo aju koos rõngaga. Kuid probleem on ikkagi sama (auto ei käivitu ja armatuuris eelsüüteküünalde ja pihusti tuli jäävad põlema, kütet ka peale ei tule). Avastasin, et kui süüte sisse panen ja kui elektriistme nuppu lülitan, siis eelsüüteküünalde ja pihusti tuli lähevad eredamalt põlema, samaa el. iste ei tööta ka enam( ennem töötas).
Oskab keegi äkki aidata, mõistus täiesti otsas.
Pontiac Firebird TransAm 93a.Chevy Van G20 5,7 93a.Bmw e36 320 Coupe 93a.
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: K: e36 TD mootori vahetus
kas ehitasid ise kogu immo juhtmestiku?Timmy kirjutas:Sai vahetatud nüüd immo aju koos rõngaga. Kuid probleem on ikkagi sama (auto ei käivitu ja armatuuris eelsüüteküünalde ja pihusti tuli jäävad põlema, kütet ka peale ei tule). Avastasin, et kui süüte sisse panen ja kui elektriistme nuppu lülitan, siis eelsüüteküünalde ja pihusti tuli lähevad eredamalt põlema, samaa el. iste ei tööta ka enam( ennem töötas).
Oskab keegi äkki aidata, mõistus täiesti otsas.
92a e36-l ei tohiks veel ews ploki valmidust olla!miskit siin jutus ei klapi,või jätad miskit mainimata.
vahetama pead immorõnga,võtme(võtmes on immo kivi),immoploki,immorõngast mineva väikese ploki.
Tegelikult pead vahetama ka süüteluku,kuna uus süütelukk ei istu vanale roolivardale.
Kas need kõik asjad on ikka küljes?kes elektritööd tegi?sai vastavalt skeemidele jne.?
kui kasutad mingi teise masina ews-i juppe,on see vaja pärast ka vastava programmiga tutvustada.
iseenesest on see kõik väike töö,kuid peab teadma mida teed!
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: K: e36 TD mootori vahetus - PROBLEEM
kas el. istmed on tehase lahendus?
kui on,siis vaata F40 kaitse üle.See ei ole iseenesest käivitamisega kuidagi seotud.selle toide tuleb põhimõtteliselt otse akult läbi kaitsme.ülejäänud süsteem on istme sees!
kui on,siis vaata F40 kaitse üle.See ei ole iseenesest käivitamisega kuidagi seotud.selle toide tuleb põhimõtteliselt otse akult läbi kaitsme.ülejäänud süsteem on istme sees!
- Timmy
- Huviline
- Postitusi: 44
- Liitunud: 02.07.2009 12:04 18
- Peamine sõiduk: BMW 325 TDS
- Asukoht: Tartu/Jõhvi
Re: K: e36 TD mootori vahetus - PROBLEEM
Probleem oli pluss juhtme karbis - kokku on seal 5 klemmi millest 2 on eraldi, nende kahe klemmi alla olid ühendatud el.sisu ja pump/küünlad jne. Eelmise mootori lahendusega olid kõik klemmid ühte ühendatud ühe poldiga, nüüd uue mootoriga sain sinna õige karbi ka, mis siis osutus probleemiks. Nüüd on kõik titi-miti, auto läks käima poolest pöördest.
Suured tänud nendele, kes võtsid vaevaks vastata !

Suured tänud nendele, kes võtsid vaevaks vastata !