E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Tere probleem siis käiguvahetusega, kui vajutan siduri alla ja panen esimese või tagumist käiku sisse siis alguses käib raskel nagu mingi nõks käib läbi , ning siis edasi teised käigud lähevad normaalselt sisse , kui lasen siduri uuesti ülesse ja vajutan alla siis jälle sama teema esimeste käikudega edasi läheb normaalselt.
Milles võib asi olla ?
aitäh kõigile kes viitsisd vastata .
veiko .
Milles võib asi olla ?
aitäh kõigile kes viitsisd vastata .
veiko .
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
ega siin ei olegi midagi aidata.
tüüpiline kulunud e36 kast.
mul samade probleemidega kaste läbi käinud üksjagu.
kui sul on väikse kettaga sidur,siis leiad kaste ka kasutatult.lihtsam vahetada,kui seda remontima hakata.
suure ketta( 240mm) puhul on kasti muidugi keerulisem leida.
tüüpiline kulunud e36 kast.
mul samade probleemidega kaste läbi käinud üksjagu.
kui sul on väikse kettaga sidur,siis leiad kaste ka kasutatult.lihtsam vahetada,kui seda remontima hakata.
suure ketta( 240mm) puhul on kasti muidugi keerulisem leida.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Kui hakkad hommikul käiku sisse panema külmalt, siis käib ragin läbi. Kui sidur täitsa põhjas, paned käigu sisse, siis auto liigub ~3cm. Kas asi võib olla siduris?
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Oskab keegi öelda midagi?
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Siduris ei tohiks asi olla, käigukast vast kulunud ja oma aja ära elanud, otsi uus kast, need ei maksa palju kasutatult, 50euriga võid siit foorumist kindlasti omale toimiva kasti leida, remontimine läheb kindlasti kallimaks. Kui kasti alt ära võtad, siis näed ka kohe, mis seisus sidur on.
Kiirus pole iial kedagi tapnud. Järsult seisma jäämine- see võib tappa
- jargo
- Huviline
- Postitusi: 6129
- Liitunud: 20.07.2007 11:43 01
- Peamine sõiduk: bmw 330ci
- Asukoht: Linnamäe tee 10,Keila
- Kontakt:
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
no sellise toimingu puhul on sidur ka hapu!veikuu kirjutas:Kui hakkad hommikul käiku sisse panema külmalt, siis käib ragin läbi. Kui sidur täitsa põhjas, paned käigu sisse, siis auto liigub ~3cm. Kas asi võib olla siduris?
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Okei aitäh, peab siis käigukasti maha võtma.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Ennem kui käigukasti vahetama hakkad .Proovi ikka enne õli ära vahetada ja sidur ära õhutada.. Külmaga on käigukasti õli nii paks ,et veab kaasa (tean kuna sõitsin e39-ga 2 talve nii) ja sidur ei lahuta kuna korralikult õhutamata.(et korralikult õhk kätte saada tuleb töösilinder eemaldada ja täiesti kokku suruda. muidu ei saagi õhku täiesti välja.)
olen isegi näinud leedust tulnud pille millel on seibid sidurikorvi vahele pandud kuna pole osatud õieti sidurit õhutada.
Nüüd siis nägin. et sul on vist mingi 325 stroker siis tahan öelda seda et m50 ja m52 siduriketastel on paksuse vahe.. kui m50 nele m52 sidur panna siis tekib ka sama anomaalia nagu sul kirjeldatud
olen isegi näinud leedust tulnud pille millel on seibid sidurikorvi vahele pandud kuna pole osatud õieti sidurit õhutada.
Nüüd siis nägin. et sul on vist mingi 325 stroker siis tahan öelda seda et m50 ja m52 siduriketastel on paksuse vahe.. kui m50 nele m52 sidur panna siis tekib ka sama anomaalia nagu sul kirjeldatud
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Tegemist sõbra autoga. Aga õhutada proovisin, tegin kuskil 3-4 korda läbi(pumpad, hoiad all, keerad nipli lahti ja kinni), kuid midagi ei muutunud. Eks võtan maha siis ja proovin nii õhutada.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Praeguseks vahetatud terve sidurikomplekt, mis tegi asja veel hullemaks, kuna käigud lähevad nüüd veel raskemalt. On õhutatud ka alumist töösilindrit, ei midagi kasu. A ja töökäigus lendas ka töösilinder laiali, kuna sai kogemata sidurit vajutatud kui töösilinder lahti ole tehtud käigukasti küljest.
Kas keegi oskab öelda, kas käigukast saab sellist asja põhjustada?
Kas keegi oskab öelda, kas käigukast saab sellist asja põhjustada?
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
õhutada tuleb nii. et surud töösilindri kokku keerad nipli lahti ja puhud õlianumast peale(tegelt peaks see olema vabaläbivooluga õhutus nii et pumbata pole sidurit vaja.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Ma proovsin traditsioonilist õhutamist(pumpad, hoiad peal, keerad lahti) ning ka reverse bleedingut, ehk siis keerad nipli lahti, surud alt õhuvaba vedelikku sisse(nt. vooliku ning süstlaga). Nii täitus anum vedelikuga kuid õhumulle ei tulnud.ooDDoo kirjutas:õhutada tuleb nii. et surud töösilindri kokku keerad nipli lahti ja puhud õlianumast peale(tegelt peaks see olema vabaläbivooluga õhutus nii et pumbata pole sidurit vaja.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Üks võmalus on ka muidugi väsinud laager väntvõlli ja käigukasti vahel.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Survelaager vahetatud, kui seda mõtlesid.
Tuli veel meelde, et käigud ei lähe sisse siis kui auto käib, kui mootor ei tööta käivad käigud väga hästi.
Tuli veel meelde, et käigud ei lähe sisse siis kui auto käib, kui mootor ei tööta käivad käigud väga hästi.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
veikuu kirjutas:Survelaager vahetatud, kui seda mõtlesid.
kindlasti mitte survelaager vaid ikka väntvõlli otsas olev laager
Tuli veel meelde, et käigud ei lähe sisse siis kui auto käib, kui mootor ei tööta käivad käigud väga hästi.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Ilmselt asi käigukastis ikkagi. Oskab keegi öelda, mis kastid lähevad m52b25 125kW mootorile. Siduri läbimõõt 228mm.
Kas m52b28 kast e46lt läheb? Hoovastik neil sama?
Kas m52b28 kast e46lt läheb? Hoovastik neil sama?
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Sai siis vahetatud käigukast. Ikka sama.
Märkasin ka, et kui kardaani küljes polnud ja käima panin, siis käisid käigud ilusti. Kui kardaan küljes, hakkasid jälle raskelt käima.
Oskab keegi midagi öelda?
Märkasin ka, et kui kardaani küljes polnud ja käima panin, siis käisid käigud ilusti. Kui kardaan küljes, hakkasid jälle raskelt käima.
Oskab keegi midagi öelda?
Viimati muutis veikuu, 13.01.2013 11:05 59, muudetud 1 kord kokku.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Kas vända otsas olevat laagrit vaatasid?
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Siduri õhutamine:
*Kontrollid, et piduriõli oleks normijagu või isegi rohkem sees!
*Keerad töösilindri õhutusnipli lahti!
*Ootad ja vaatad, kuni enam niplist õhumulle ei tule ..ainult õli tuleb ühtlase nirena.
*Keerad nipli kinni ja ongi õhutatud
Pärast kontrolli veel õlitaset anumas!
Mingit pumpamist, silindrieemaldamist ja muid vigureid ei ole tarvis teha ..see võib protsessi pikendada ja õhku silindrisse sisse tõmmata veelgi.
Õhutusnippel asub -silindri peal, ehk kõrgeimas punktis ja sellest saavad ju kõik aru, et õhk tõuseb ikka pinnale, ehk üles.
Ära suru kokku, ega pumpa seal midagi.. lase raskusjõul ja füüsikal rahulikult toimida sinu kasuks!
*Kontrollid, et piduriõli oleks normijagu või isegi rohkem sees!
*Keerad töösilindri õhutusnipli lahti!
*Ootad ja vaatad, kuni enam niplist õhumulle ei tule ..ainult õli tuleb ühtlase nirena.
*Keerad nipli kinni ja ongi õhutatud
Pärast kontrolli veel õlitaset anumas!
Mingit pumpamist, silindrieemaldamist ja muid vigureid ei ole tarvis teha ..see võib protsessi pikendada ja õhku silindrisse sisse tõmmata veelgi.
Õhutusnippel asub -silindri peal, ehk kõrgeimas punktis ja sellest saavad ju kõik aru, et õhk tõuseb ikka pinnale, ehk üles.
Ära suru kokku, ega pumpa seal midagi.. lase raskusjõul ja füüsikal rahulikult toimida sinu kasuks!
tel. 53 43 76 44
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Kas asi võib olla muidu töösilindris? See ikka rohkem kui ühe korra laiali lennanud.( Sidurit vajutatud, kui töösilinder maas
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Kui mansett on korralik ja õli välja ei pressi, siis ei ole temaga miskit juhtunud, kuid mansetivahetus, ehk uus mansett ei tee liiga nii-või-naa.
Tee korralik õhutamine ära ja siis vaata edasi.
Mulle tundub, et kasti võtsite küll ilmaasjata maha ning sidur kah ilmaasjata vahetatud.
Tee korralik õhutamine ära ja saad asja tööle.
Survelaager ei ole küll sul süüdlane.. kui laager läbi, siis ta hakkab lihtsalt karjuma sidurit vajutades, aga lahutab ikka samamoodi.
Laager väntvõlli otsas tsentreerib sidurivõlli ja väntvõlli - siduri toimimises/lahutamises liiga suurt rolli (kui üldse) see ei mängi !
Kui auto liigub kohalt mõne sm jagu, käiku sisselülitades, siis on ju ilmselge, et sidur ei lahuta ..kastiprobleem see ei saa kuidagi olla!
Tee korralik õhutamine ära ja siis vaata edasi.
Mulle tundub, et kasti võtsite küll ilmaasjata maha ning sidur kah ilmaasjata vahetatud.
Tee korralik õhutamine ära ja saad asja tööle.
Survelaager ei ole küll sul süüdlane.. kui laager läbi, siis ta hakkab lihtsalt karjuma sidurit vajutades, aga lahutab ikka samamoodi.
Laager väntvõlli otsas tsentreerib sidurivõlli ja väntvõlli - siduri toimimises/lahutamises liiga suurt rolli (kui üldse) see ei mängi !
Kui auto liigub kohalt mõne sm jagu, käiku sisselülitades, siis on ju ilmselge, et sidur ei lahuta ..kastiprobleem see ei saa kuidagi olla!
tel. 53 43 76 44
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
kas see "nõks" mis läbi käib on ikka puhas ragin või käigukang lihtsalt läheb raskelt sisse?
Mul oli analoogne viga, mul lihtsalt läksid 1k ja tagurpidi k. raskelt sisse. nagu pidi rohkem jõudu kasutama. AGA käigukast ise ei ragisenud(mõtlen nagu vanadel vene masinatel) Ja tuli välja et KÄIGUKANGI all olev puks oli kulunud (mitte käigukast ise)ning sellega jäi käik nagu 1k ja 3k vahele ehk siis käigukangi ja varda vahel oli selline lõtk mis põhjustas 1. k. ja tagurpidi k. ebakorrektse sisse mineku.
Ehk siis see punase ringiga ümbritsetud connection

Mul oli analoogne viga, mul lihtsalt läksid 1k ja tagurpidi k. raskelt sisse. nagu pidi rohkem jõudu kasutama. AGA käigukast ise ei ragisenud(mõtlen nagu vanadel vene masinatel) Ja tuli välja et KÄIGUKANGI all olev puks oli kulunud (mitte käigukast ise)ning sellega jäi käik nagu 1k ja 3k vahele ehk siis käigukangi ja varda vahel oli selline lõtk mis põhjustas 1. k. ja tagurpidi k. ebakorrektse sisse mineku.
Ehk siis see punase ringiga ümbritsetud connection

Viimati muutis pikkpold, 13.01.2013 15:31 10, muudetud 2 korda kokku.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Külmalt tagurpidi hakkan ajama, siis käib ikka ragin läbi. Tavaliselt läheb läheb lihtsalt raskelt sisse. Õhtul proovin teist hoovastikku ja töösilindrit ka.pikkpold kirjutas:kas see "nõks" mis läbi käib on ikka puhas ragin või käigukang lihtsalt läheb raskelt sisse?
Mul oli analoogne viga, mul lihtsalt läksid 1k ja tagurpidi k. raskelt sisse. nagu pidi rohkem jõudu kasutama. AGA käigukast ise ei ragisenud(mõtlen nagu vanadel vene masinatel) Ja tuli välja et KÄIGUKANGI all olev puks oli kulunud (mitte käigukast ise)ning sellega jäi käik nagu 1k ja 3k vahele ehk siis käigukangi ja varda vahel oli selline lõtk mis põhjustas 1. k. ja tagurpidi k. korrektse sisse mineku.
- pikkpold
- Huviline
- Postitusi: 339
- Liitunud: 10.05.2012 19:18 12
- Peamine sõiduk: BMW 740i
- Asukoht: soome/võrumaa
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
aga proovi nii, et alguses kui käivitad auto, pane 3k sisse siis võta käik välja ja proovid siis 1k või tagurpidi käiku.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Sai käidud veel täna töökojas, kus vaadati veel üle. Ei oska keegi midagi öelda, töösilindris ei saa olla, kuna pedaal võtab normaalselt ja sidur võtab keskelt. Võib-olla asi selles laagris, mida juba siin kord öeldi, mida ise kõige vähem kahtlustasin. Hoovastikus vist ei saa olla see tingitud, et auto liigub käiku sisse pannes?
Leidsin, et kellelgi veel kunagi sarnane probleem olnud, et auto liigub kui käiku sisse paned. Kahjuks pole kirjas, kuidas asi lahenes.. viewtopic.php?f=38&t=31858&p=447211#p447211" onclick="window.open(this.href);return false;
Leidsin, et kellelgi veel kunagi sarnane probleem olnud, et auto liigub kui käiku sisse paned. Kahjuks pole kirjas, kuidas asi lahenes.. viewtopic.php?f=38&t=31858&p=447211#p447211" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Nii. Nüüdseks siis vahetatud hooratas, juhtlaager, käigukast, siduri komplekt, alumine töösilinder. Asi pole ikka korras. Kui vajutad siduri alla, ootad natuke siis läheb käik ilusti sisse. Kui sidur üleval, siis kuulda ka et midagi nagu liigub. Vajutad siduri alla, siis kuskil 2-3sekundi jooksul kaob ära.
Oskab keegi veel midagi öelda?
Oskab keegi veel midagi öelda?
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Tühikäigupöörded on 600-700. Kui paned käihu sisse kohe kii sidur all, siis käib väike kolks taga difftis. Eile õhtul oli ka imelik hääl kui vabakäigul siduri üles lasid. Selline nagu midagi käiks ringi. Hommikuks oli kadunud. Peale koike seda jama on asi hetkel paremaks läinudKuno_T kirjutas:Sidurikettal on inerts ja kirjelduse järgi on auto täiesti korras. Võimalik, et mootori tühikäigupöörded on liiga kõrged, kuid siis tuleb "viga" otsida sealt poolt.
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Vahetatud juhtlaager tahtis võibolla vähe sisse käimist.
Oskan suhelda e31-e92 mudelitega
Re: E36 323 M52b25 aidake tuvastada .
Praeguseks 15km sõitnud, pole muutunud. Töökojast öeldi ka et ehk tahavad asjad sissesõitmist. Öeldi et proovi kuival asfaldil sidurit libistada. Ei tea kui hea mõte on sidurit meelega rikkuda..ooDDoo kirjutas:Vahetatud juhtlaager tahtis võibolla vähe sisse käimist.