E46 mootorivahetus.
E46 mootorivahetus.
Tere.
Autoks on E46 318 105KW 4silindrit ja sooviks sellele panna 320 110KW 6 silindriga mootori.
Kas see on nö lihtslat teostatav, ilma suuremat ümberehitust tegemata.
Tänan ette, asjatundjate inimeste arvamuste eest!
Autoks on E46 318 105KW 4silindrit ja sooviks sellele panna 320 110KW 6 silindriga mootori.
Kas see on nö lihtslat teostatav, ilma suuremat ümberehitust tegemata.
Tänan ette, asjatundjate inimeste arvamuste eest!
- enrico-
- Huviline
- Postitusi: 2484
- Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
- Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
- Kontakt:
Re: E46 mootorivahetus.
Ei tohiks midagi hullu olla. Ise olen koos sõbraga 2-l e36-l mootorit vahetanud. Kui mootor tuleb sul samasuguse auto pealt, siis ei ole probleeme.NILS kirjutas:Tere.
Autoks on E46 318 105KW 4silindrit ja sooviks sellele panna 320 110KW 6 silindriga mootori.
Kas see on nö lihtslat teostatav, ilma suuremat ümberehitust tegemata.
Tänan ette, asjatundjate inimeste arvamuste eest!
Aga kui vahetada, siis juba suurelt. Ise paneksin 2.5 mootori sinna asemele.
Muidu koos mootoriga on sul vaja ära vahetada summuti jooks, aju, käigukast, spido ja vb radikas, stabikas, gardaan. Hea oleks ka vahetada ära esimesed amordid. Õhuvõtu osa peab ka uue mootori pealt tulema (õhufiltri kopsik, õhulugeja jms.). Ülejäänud peaks sama jääma.

Ise mootorit vahetades olen kohe asemele pannud ka uued puksid ja sisse kallanud uued õlid.
Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
Re: E46 mootorivahetus.
Arvatavalt ka tagadiffer (koos poolassidega). 

Ära osta omale kunagi esimest BMW-d, sest see ei jää viimaseks...!
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
E34 524td ATM, E39 525tds ATM, E53 3,0td ATM
- enrico-
- Huviline
- Postitusi: 2484
- Liitunud: 28.01.2010 23:46 08
- Asukoht: Tallinn Telefon: 58150468 enrico.tamm@gmail.com
- Kontakt:
Re: E46 mootorivahetus.
Kuna auto omanikul nii väike võimsuse muutus plaanis, siis mina jätaks selle tema asemel tegemata. Endal oli e36 318is ja peale sai tõstetud 2.5 141kw ning difriga ei juhtunud midagi. Veidi vale ülekande tõttu läks lihtsalt paremini edasi kui teised 325-ed.vaikeboa kirjutas:Arvatavalt ka tagadiffer (koos poolassidega).

Telefon: 58150468
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
E-mail: enrico.tamm@gmail.com
Re: E46 mootorivahetus.
N42 mootori asemele panna M52 mootor... Ideeliselt on see võimalik, kui sul doonor kõrvalt võtta ja kõik jupid olemas. Teisel juhul läheb asi keerulisemaks. Kuna mootorid on väga erineva ehitusega ( N42 omab Valvetronicut ) ja generatsioonid on muutunud, siis täiesti surmkindlalt vajavad vahetust kogu juhtmestik, koos aju, immobilaiserisüsteemi ja k*rat teab veel mis elektroonikaga. Järgmiseks tahab muutmist saada ka käigukast ja kardaan. Diferentsiaal võib vast paika jääda, kuna ülekande arvud ei ole väga erinevad.
Lisaks võivad probleeme tekitada kliima kompressori kinnitused ja samuti roolivõimu pump. Takistusi tuleb sellise vahetusega ette üsna palju aga sobiva doonori puhul peaks võimalik olema. Aru ma ainult ei saa, milleks sellist vahetust vaja teha on. Kas olemasolev mootor lõhkus end ära ja nüüd ei leia asendust?
Lisaks võivad probleeme tekitada kliima kompressori kinnitused ja samuti roolivõimu pump. Takistusi tuleb sellise vahetusega ette üsna palju aga sobiva doonori puhul peaks võimalik olema. Aru ma ainult ei saa, milleks sellist vahetust vaja teha on. Kas olemasolev mootor lõhkus end ära ja nüüd ei leia asendust?
Re: E46 mootorivahetus.
Kõigepealt tänud nõuannete eest.
Mootorivahetus on tulnud teemaks siiski praktilistel, mitte emotsionaalsetel kaalutlustel, nimelt vana mootor pani saba. Erinevate pädevate mehhaanikutega nõu pidades on ilmnenud tõsiasi, et antud mootori remontimine läheks oluliselt kallimaks, kui mootorivahetus. Ilmselgelt oleks "äge" panna asemele nt. 330 mootor, aga prioriteet on siiski korralikult toimiv sõiduvahend.
Mootorivahetus on tulnud teemaks siiski praktilistel, mitte emotsionaalsetel kaalutlustel, nimelt vana mootor pani saba. Erinevate pädevate mehhaanikutega nõu pidades on ilmnenud tõsiasi, et antud mootori remontimine läheks oluliselt kallimaks, kui mootorivahetus. Ilmselgelt oleks "äge" panna asemele nt. 330 mootor, aga prioriteet on siiski korralikult toimiv sõiduvahend.
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: E46 mootorivahetus.
sisi organiseeri uus n42 mootorNILS kirjutas:Kõigepealt tänud nõuannete eest.
Mootorivahetus on tulnud teemaks siiski praktilistel, mitte emotsionaalsetel kaalutlustel, nimelt vana mootor pani saba. Erinevate pädevate mehhaanikutega nõu pidades on ilmnenud tõsiasi, et antud mootori remontimine läheks oluliselt kallimaks, kui mootorivahetus. Ilmselgelt oleks "äge" panna asemele nt. 330 mootor, aga prioriteet on siiski korralikult toimiv sõiduvahend.

524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 2548
- Liitunud: 05.09.2007 21:54 36
- Peamine sõiduk: Alltrack
- Asukoht: Tallinn
Re: E46 mootorivahetus.
Jah,
järjekordne näide N42 kehvast töökindlusest. Neid ikka väga lademetes ei vedele.M43 vana ketiga mootor ning neid juba vedeleb, kuid ega see peale töökindluse ja väikeste ülalpidamiskulude midagi muud ei paku ka.
Just eile vaatasin oma auto juhendit ning sealseid kütusekulusid. M54 320, 325 ning 330 vahe oli väga väike, seega kui plaanis juba raha matta, tasuks inglismaalt terve 330 doonoriks tuua. Lihtne ja odav see ehitus kindlasti ei ole.
Ma soovitaks siiski otsida uus n42 ja lootma jääda, et jääb kestma. Kindlasti odavaim variant.
järjekordne näide N42 kehvast töökindlusest. Neid ikka väga lademetes ei vedele.M43 vana ketiga mootor ning neid juba vedeleb, kuid ega see peale töökindluse ja väikeste ülalpidamiskulude midagi muud ei paku ka.
Just eile vaatasin oma auto juhendit ning sealseid kütusekulusid. M54 320, 325 ning 330 vahe oli väga väike, seega kui plaanis juba raha matta, tasuks inglismaalt terve 330 doonoriks tuua. Lihtne ja odav see ehitus kindlasti ei ole.
Ma soovitaks siiski otsida uus n42 ja lootma jääda, et jääb kestma. Kindlasti odavaim variant.
Re: E46 mootorivahetus.
Olemasoleva asendamine N42-ga tundub tõesti kõige valutum protsess:)
MartenL kirjutas:Jah,
järjekordne näide N42 kehvast töökindlusest. Neid ikka väga lademetes ei vedele.M43 vana ketiga mootor ning neid juba vedeleb, kuid ega see peale töökindluse ja väikeste ülalpidamiskulude midagi muud ei paku ka.
Just eile vaatasin oma auto juhendit ning sealseid kütusekulusid. M54 320, 325 ning 330 vahe oli väga väike, seega kui plaanis juba raha matta, tasuks inglismaalt terve 330 doonoriks tuua. Lihtne ja odav see ehitus kindlasti ei ole.
Ma soovitaks siiski otsida uus n42 ja lootma jääda, et jääb kestma. Kindlasti odavaim variant.