325i 94a cupee 6silinder aut.
325i 94a cupee 6silinder aut.
kes oskab väljapakkuda kust pääseb vesi salongi ventilatsiooni, nimelt pesulates lööb jalgade vent. avadest suht korraliku koguse vett sisse, vihm pole probleemiks. Head arvamused oodatud kuna see jama käib suht pinda. Teine asi on mootori temperatuur, kohapeal läheb ilusti soojaks, natuke sõita ja nõelake kukub poole pealt umbes veerandi peale, varem püsis ilusti paigal.
- Kris K
- Huviline
- Postitusi: 166
- Liitunud: 14.03.2010 12:55 34
- Peamine sõiduk: E90 318iA '06
- Asukoht: Tallinn, Pirita
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
Temperatuuri kohapealt siis probleemiks termostaat, mis aja vahetada.heix24 kirjutas:kes oskab väljapakkuda kust pääseb vesi salongi ventilatsiooni, nimelt pesulates lööb jalgade vent. avadest suht korraliku koguse vett sisse, vihm pole probleemiks. Head arvamused oodatud kuna see jama käib suht pinda. Teine asi on mootori temperatuur, kohapeal läheb ilusti soojaks, natuke sõita ja nõelake kukub poole pealt umbes veerandi peale, varem püsis ilusti paigal.
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
ok, veel selline küs kuhu on salongi õhufilter peidetud
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
Teiste siinsete teemade kokkuvõtteks ütleks et on küll juba 16 a vana auto aga ikka hea sõita ja heas korras. Omanik olnud juba 4 aastat ja ainukesed kuluartilkid siiani olnud tänu eesti auklikele teedele.
Kuna masin madal tekib mõningates kohtades probleeme, isegi paaris tallinna parkimismajas raskusi üle lamava kitse saada ilma koksu saamist põhja alla.
Kütusekulu jääb u 9, kusjuures enamus sõitu linnas ja gaasipedaali meeldib parajalt muljuda. Arvestades 6 silindrilist mootorit ja aut. kasti arvan et pagana õkonoomne, seda oli ka kogu selle raske talve ja seda just tänu mootori jõule, pole vaja nõrka asja piinata millega kulu tõuseb.
Mingeid erilisi tüüpvigu pole ka välja tulnud, kuna pole olnud midagi suurt vahetada, täiesti tavalised asjad mis igal masinal.
Kuna masin madal tekib mõningates kohtades probleeme, isegi paaris tallinna parkimismajas raskusi üle lamava kitse saada ilma koksu saamist põhja alla.
Kütusekulu jääb u 9, kusjuures enamus sõitu linnas ja gaasipedaali meeldib parajalt muljuda. Arvestades 6 silindrilist mootorit ja aut. kasti arvan et pagana õkonoomne, seda oli ka kogu selle raske talve ja seda just tänu mootori jõule, pole vaja nõrka asja piinata millega kulu tõuseb.
Mingeid erilisi tüüpvigu pole ka välja tulnud, kuna pole olnud midagi suurt vahetada, täiesti tavalised asjad mis igal masinal.
- Kris K
- Huviline
- Postitusi: 166
- Liitunud: 14.03.2010 12:55 34
- Peamine sõiduk: E90 318iA '06
- Asukoht: Tallinn, Pirita
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
Salongi õhufilter peaks asuma kindalaeka taga sul. Õpetusheix24 kirjutas:ok, veel selline küs kuhu on salongi õhufilter peidetud
Tee teema kausta: Lugejate autod. Hetkel natukene vales kohas see juttheix24 kirjutas:Teiste siinsete teemade kokkuvõtteks ütleks et on küll juba 16 a vana auto aga ikka hea sõita ja heas korras. Omanik olnud juba 4 aastat ja ainukesed kuluartilkid siiani olnud tänu eesti auklikele teedele.
Kuna masin madal tekib mõningates kohtades probleeme, isegi paaris tallinna parkimismajas raskusi üle lamava kitse saada ilma koksu saamist põhja alla.
Kütusekulu jääb u 9, kusjuures enamus sõitu linnas ja gaasipedaali meeldib parajalt muljuda. Arvestades 6 silindrilist mootorit ja aut. kasti arvan et pagana õkonoomne, seda oli ka kogu selle raske talve ja seda just tänu mootori jõule, pole vaja nõrka asja piinata millega kulu tõuseb.
Mingeid erilisi tüüpvigu pole ka välja tulnud, kuna pole olnud midagi suurt vahetada, täiesti tavalised asjad mis igal masinal.

Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
325 automaat -keskmine 9l ja enamasti linn...ära pane pahaks,aga mina SEDA EI USU!
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
See et mõnede meeste masinad rämpsud ja palju joovad ei tähenda absoluutselt et kõik sellised on.... Usud v mitte, mul sellest suht poogen, jagasin lihtsalt nati kogegumisi, masin 2006 suvi saksast tutavate käest ostetud. tean ajalugu ja kogemused masinaga pikad.
See selleks, info küsimuste kohta ikka oodatud....
See selleks, info küsimuste kohta ikka oodatud....
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
olgu...igaüks jääb oma seisukoha juurde
mul endal samuti selle veega probleem...juhi poolne mati alune läheb aeg-ajalt märjaks.põhi on terve,punnid ilusasti omal kohal...vee äravoolu kanaleid olen samuti peenikese traadiga sorkinud,ukse alt ei tule ja ongi mõistus otsas
hakkaks kuskilt otsast lammutama ,aga millisest?


Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
Tere
Salongiventilaatori kamber võib ka vett täis olla kuna seal äravoolu torud lähevad tihti umbe. Selle vea korral ka varsti aju hakkab vees ujuma... näiteks
Salongiventilaatori kamber võib ka vett täis olla kuna seal äravoolu torud lähevad tihti umbe. Selle vea korral ka varsti aju hakkab vees ujuma... näiteks

Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
kuidas sinna ligi pääseb? mis eest tuleb võtta?
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
ehk sobib selline õpetus.... http://www.bimmerforums.co.uk/forum/f3/ ... ns-t32501/
Bmw 328 e36 1995 M-pakett
Re: 325i 94a cupee 6silinder aut.
aitüma...hakkan tööga pihta 
