Seoses sooviga antud isend endale muretseda, tekkis paar küsimust. Nimelt:
1. Kas kõik E36 kerega 318is BMW-d kasutavad ühte ja sama (M44B18?) mootorit?
2. Kas see mootor on hammasrihma või ketiga?
3. Mis on selle mootori peamised erinevused võrreldes 318i M40B18-ga, peale kahe nukkvõlli?
4. Mis on selle mootori (tüüp)vead, millele tähelepanu pöörata?
Tänud ette kõigile vastajatele.
E36 318is mootor
natuke e36-st ja selle seeria mootoritest:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html
ja bmw mootoritest üldse:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html
http://www.unixnerd.demon.co.uk/bmw_e36.html
ja bmw mootoritest üldse:
http://www.unixnerd.demon.co.uk/enumber.html
Re: E36 318is mootor
Oleks üks korralik eksemplar ka kohe pakkuda.Hendrik kirjutas:Seoses sooviga antud isend endale muretseda.
GS
Vaata ka siia http://foorum.bmw-club.ee/viewtopic.php?t=16507 siit saad ka natuke infot 318 mootorite kohta 

-
- Huviline
- Postitusi: 358
- Liitunud: 03.01.2005 20:31 29
- Peamine sõiduk: MB W212 E500
- Asukoht: Pärnu
Tervist!
Olen ligi 10 kuud antud isendit omanud ja mootori kohta ei oska ühtegi laitvat sõna öelda.
Probleem, mis on ka siin foorumis mitu korda läbi vilksatanud, on tühikäigu pöörete kõikumine, kohe peale käivitumist. Aga enamjaolt on see mure "õhuregulaatori-tühikäigumootori" puhastamisega eemaldatud.
Kindlast jälgida külmalt käivitades, kas klapid teevad väheke häält. Probleem ei ole küll suur, aga võib pika aja peale murelapseks saada. Sest klappe on tal 16 ja remont on väheke kulukam kui 8 või 12 klapise mootori puhul.
Muidu tip-top masin-mootor ja kütusekulu paneb suunurgad ülesse liikuma (103 kW) 6-10L
Talvel linn 10,5L ja rohkem nagu korras mootoriga eriti ei pigista kui ikka liikluskultuuurist väheke lugu pead.
tervitades
Tomso
Olen ligi 10 kuud antud isendit omanud ja mootori kohta ei oska ühtegi laitvat sõna öelda.
Probleem, mis on ka siin foorumis mitu korda läbi vilksatanud, on tühikäigu pöörete kõikumine, kohe peale käivitumist. Aga enamjaolt on see mure "õhuregulaatori-tühikäigumootori" puhastamisega eemaldatud.
Kindlast jälgida külmalt käivitades, kas klapid teevad väheke häält. Probleem ei ole küll suur, aga võib pika aja peale murelapseks saada. Sest klappe on tal 16 ja remont on väheke kulukam kui 8 või 12 klapise mootori puhul.
Muidu tip-top masin-mootor ja kütusekulu paneb suunurgad ülesse liikuma (103 kW) 6-10L
Talvel linn 10,5L ja rohkem nagu korras mootoriga eriti ei pigista kui ikka liikluskultuuurist väheke lugu pead.
tervitades
Tomso