1. leht 1-st
väike abipalve
Postitatud: 26.11.2007 21:58 02
Postitas E30ix
Kas kellegi omanduses on siin mõnda sportvedrustuse ja korras veermikuga E30 kerega masinat? Probleem selles et oma E30 ei tundu suurtematel kiirustel eriti kindla juhitavusega olema, samas sõbral oli aastaid tagasi samasugune auto ja minu mälu järgi oli tal vist sportvedrud või midagi (igatahes puksid olid tal kindlalt uued) ja see tundus küll 140-150km/h sõites nagu teekülge liimitud niipalju kui ma meenutada suudan...ise pole sellel põhjusel üle 130 proovida julgenud äkki kukub midagi alt ära
äkki oleks keegi kellel "nõuetele vastav" auto olemas valmis mind natuke sõidutama et saada selgeks kas viga on minu eksemplaris või milleski muus...
Postitatud: 26.11.2007 22:14 35
Postitas Roland325
Vaadake, et siis avalikel maanteedel ei proovi
Endal oli ka paar aastat tagasi sportvedrude ja amortidega e30 325 kupee. Puksid olid tavalised, mingeid erilisi tugevamaid ringrajale mõeldud pukse polnud ja no võisin ka 200 rahulikult ühe käega sõita. Polnud mingit probleemi, et hakkaks ujuma või kiskuma kuhugi ja kurve oli ikka väga hea suurtel kiirustel võtta, kohe tunduvalt parem, kui tavavedrustusega autoga. Kahjuks sõitu teha ei saa, kuna autot pole enam. (Siiamaani kirun, et ära müüsin

)
Postitatud: 26.11.2007 22:36 15
Postitas Ain
selleks ei ole vaja kihutada hetke libedusega 130'ga. Võtke mõistus pähe ja uurige inimeste käest suusõnaliselt, et mis seadistusi keegi kasutab. Kas käid ametlikel kiirendustel või milleks sul seda 130-160km/h sõitmist vaja on?
Mine enda masinaga töökotta ja vaheta vajalikud jubinad sillas ära. Isegi tehase seades ja korras sillaga võid sa sõita üle 200km/h selleks lubatud üritusel ja alal.
Postitatud: 27.11.2007 08:08 23
Postitas Tauri
lisaks siia juurde veel, et rehvid peavad ka korralikud olema (õige kiirusindeksiga ja lubatud mustriga)
Postitatud: 28.11.2007 19:22 12
Postitas E30ix
Ain kirjutas:selleks ei ole vaja kihutada hetke libedusega 130'ga. Võtke mõistus pähe ja uurige inimeste käest suusõnaliselt, et mis seadistusi keegi kasutab. Kas käid ametlikel kiirendustel või milleks sul seda 130-160km/h sõitmist vaja on?
Mine enda masinaga töökotta ja vaheta vajalikud jubinad sillas ära. Isegi tehase seades ja korras sillaga võid sa sõita üle 200km/h selleks lubatud üritusel ja alal.
Auto kasutuseesmärk on ringrada. Alla 80km/h sõitmiseks eelistan taksot, lihtsalt ei kannata ummikus passida kui ise roolis olen, uni tuleb peale. Töökojas sai autoga käidud ja väidetavalt pidi veermik korras olema.
Kui tahaks ametlikel kiirendustel käia siis peaks tulemusi vaadates kiirus üle 200 jääma et sinna üldse asja oleks.
Rehvid vahetasin just ära aga midagi olulist sellest ei muuutnud
Postitatud: 28.11.2007 23:07 44
Postitas Svenp
Amordid, puksimajandus, kokkujooks.
Postitatud: 29.11.2007 00:06 08
Postitas kaupo_s
Ain kirjutas:selleks ei ole vaja kihutada hetke libedusega 130'ga. Võtke mõistus pähe ja uurige inimeste käest suusõnaliselt, et mis seadistusi keegi kasutab. Kas käid ametlikel kiirendustel või milleks sul seda 130-160km/h sõitmist vaja on?
Mine enda masinaga töökotta ja vaheta vajalikud jubinad sillas ära. Isegi tehase seades ja korras sillaga võid sa sõita üle 200km/h selleks lubatud üritusel ja alal.
õige jutt. ärge kihutage

Postitatud: 05.12.2007 01:35 43
Postitas allan4
Ärge poisid jamage, silla stend ja veermiku kontroll maksab u. 500.- EEK. Ja saad kogu info auto veermiku kohta!!!
Postitatud: 05.12.2007 01:55 20
Postitas Ain
E30ix kirjutas:sai autoga käidud ja väidetavalt pidi veermik korras olema.
Kui tahaks ametlikel kiirendustel käia siis peaks tulemusi vaadates kiirus üle 200 jääma et sinna üldse asja oleks.
Rehvid vahetasin just ära aga midagi olulist sellest ei muuutnud
Vaheta töökoda ja lase uuesti üle vaadata
Mina enda endise e36 325 tehase seades ja tehniliselt korras isendiga sõitsin Tapal 211km/h 1miili peal ja ei olnud kül tunnet, et lendu tõuseks
Alusta näiteks amortide ja vedrude kontrollist.