1. leht 1-st

Kuidas elavad Eesti parimad M30 tuuningprojektid

Postitatud: 22.10.2006 23:04 25
Postitas Aare
Leidsin auto24 foorumist sellised surematud tarkused. Hirnu nii, et tilk püksis :lol:

http://www.auto24.ee/foorum/foorum.php/ ... /tid=89031

et kuidas 1000 hobust äkilisemaks
asi selles, et turbo on hetkel liiga suur ja kui lapatsi maha lööd siis läheb jupp aega (päike jõuab looja minna) enne kui loom täielikult pöördesse läheb ja lendu tõuseb niiet must tahma jutt taga (rikas segu).

kuigi düno peal meelitasime vaikselt 1024 bhp kätte ei saa seda jõudu maanteel kuidagi rakendada - asi läheb ikka väga aeglaselt pöördesse.

blokk on BMW vana hea kuulikindel M30 ja lahenduseks mõtlesime panna teise väiksema turbo juurde, et lääg oleks väiksem. aga sealt edasi tekkis mõte et mis oleks kui panna igale silindrile eraldi turbo.

kas seda on võimatu teha, kas seda on kusagil tehtud? M30-le turbo peale teemat on terve internet täis. aga multiturbost pole juttugi.

Re: Kuidas elavad Eesti parimad M30 tuuningprojektid

Postitatud: 22.10.2006 23:56 24
Postitas toivoku
tundub,et asi on vägagi tõsine :D multiturbo, ehk siis multifunktsionaalne turbo, keedab kohvi peseb pesu tõmbab tolmu ära :D

Re: Kuidas elavad Eesti parimad M30 tuuningprojektid

Postitatud: 23.10.2006 10:39 21
Postitas siim_s
tulinejutt (registreerimata) 09:07 täna
Re: et kuidas 1000 hobust äkilisemaks
ok selge. siit pole asjalikku vastust oodata. enamik vist mingit paberi peal turbo joonistajad
Mina joonistaks, arvutaks ja mõtleks küll väga põhjalikult enne kui sellist asja küsima hakkaks :D

Postitatud: 23.10.2006 13:07 59
Postitas raimo_r
"there is no such thing as a big turbo, there are only various rpm ranges" :cool: