316i kubatuur 1,9 l
316i kubatuur 1,9 l
Mis põhjusel on 1999 aasta lõpupoole toodetud 316i kubatuur hoopis 1,9 l
Hiilin ühte säärast praegu ja hakkas huvitama - äkki kellelgi varemgi säärane anomaalia silma jäänud.
Hiilin ühte säärast praegu ja hakkas huvitama - äkki kellelgi varemgi säärane anomaalia silma jäänud.
tõesti, isegi sellise "mikromootoriga" uuem kolmene on vägagi asine sõiduriist.
on olnud võimalus proovida aastake poolteist tagasi uut (2001 või oli 2002) 316 Compacti.
väga hästi juhitav, piisava dünaamikaga, mugav, sportlik.
ma olen tähele pannud, et olgu mootor mis tahes, kuid sõidumugavuses on auto täpselt sama mis suurema mootoriga kolleeg...
nii et go for it:)
on olnud võimalus proovida aastake poolteist tagasi uut (2001 või oli 2002) 316 Compacti.
väga hästi juhitav, piisava dünaamikaga, mugav, sportlik.
ma olen tähele pannud, et olgu mootor mis tahes, kuid sõidumugavuses on auto täpselt sama mis suurema mootoriga kolleeg...
nii et go for it:)
GS
Võtsin Saksas nädalaks ajaks rendiautoks 2002 aasta 316. Jah tore auto oli linna vahet kulgeda, kuid suurtel kiirustel oli kiirendusvõime pea olematu. Seda küll, et kui korra hoo sisse said, siis sõitis justkui BMW.
Kokkuvõttes emotsioonid tagasihoidlikud. Selleks, et endale selline osta, peaks ta ikka jõle odav olema või kiviga pähe saama.
Kokkuvõttes emotsioonid tagasihoidlikud. Selleks, et endale selline osta, peaks ta ikka jõle odav olema või kiviga pähe saama.
[quote][i]Algselt postitas Martin_R[/i]
Võtsin Saksas nädalaks ajaks rendiautoks 2002 aasta 316. Jah tore auto oli linna vahet kulgeda, kuid suurtel kiirustel oli kiirendusvõime pea olematu. Seda küll, et kui korra hoo sisse said, siis sõitis justkui BMW.
[/quote]
..räägib mees, kes omab 750'i ja 325'te
Võtsin Saksas nädalaks ajaks rendiautoks 2002 aasta 316. Jah tore auto oli linna vahet kulgeda, kuid suurtel kiirustel oli kiirendusvõime pea olematu. Seda küll, et kui korra hoo sisse said, siis sõitis justkui BMW.
[/quote]
..räägib mees, kes omab 750'i ja 325'te

GS