
Kõigepealt, nö. "tavalise" inimesena sinna rohkem ei läheks, vähemalt laupäevasel päeval. Rahvast on väga palju, normaalselt pilte teha ei saa ja on väga palav - kõik inimesed ju hingavad, ja lisaks on väga palju valgustust, mis kiirgab soojust. Ühesõnaga, oleks väga hea pääseda sinna pressi sissepääsuga 2 päeva enne avalikku avamist. Lisaks välismaalasena samuti ei pääsenud näiteks BMW Lounge'isse ja Porsche stendile - sinna pääses ainult kutsete alusel.
Nüüd autodest. Väga meeldis uus MINI - esimene mulje on see, et auto on palju kvaliteetsem - uksed sulgevad väga hea häälega, sportistmed on nüüd palju mugavamad - nagu BMW autodes, sees on paremad materjalid. Mootorid on samad, mis BMW-lgi ja paagiluuk on nüüdseks "õigel" poolel e. paremal. Kuid uus MINI Clubman Concept on minu meelest kole, eriti tagatuled.
BMW stendil oli väga palju rahvast, aga mõned pildid on õnnestunud siiski teha.
Uus 2. seeria, M-paketiga, minu meelest, on väga sümpaatne. Estorilblau on lihtsalt über. Istuda sees kahjuks ei tohtinud.
Esmalt näidati ka uue 435i xDrive Gran Coupe, rahvast selle ümber oli niivõrd palju, et ei viitsinud lähemale astuda. Midagi erilist küll seal polnud - M-pakett, Carbonschwarz...
Palju ägedam oli uus 428i Cabrio Individual - Tanzanitblau värv, Opalweiss nahksisu ning valget värvi salongiliistud:
Üldiselt, kõik seeriatootmises olevad BMW-d olid Individualvärvide- ja sisuga. Kahjuks häid pilte ei saanud teha just inimesterohkuse tõttu.
6. seeria Gran Coupe Sakhir Orange, nahksisu Opalweiss Sakhir Orange õmblustega:
6. Cabrio Fozen Bronze Metallic:
Sai nähtud ja istutud ka uutes M3-s ja M4-s.
Genfis oli X3'LCI esmaesitlus, kõige suuremaks uuenduseks on uus 2-liitriline diisel 140kW võimsusega. Mootor on 4-silindriline, mistõttu kapoti all on vägagi palju vaba ruumi. Ei ole harjunud sellist pilti BMW kapoti all näha. Palju huvitavam oli Alpina stend, kus näidati facelift XD3 Biturbo.
See pilt tähendab just seda, et pre-facelift autosid on tehtud siis ainult 184 tükki, mis on suht vähe. Nii et kasutatud XD3 Biturbo tuleb olema haruldus. Sellele autole on saadaval individuaalselt alcantarast salongiliistud:
Kahjuks ainult, et XD3-le pole võimalik tellida Alpinablau ega Alpinagrün värvi - see on tingitud sellest, et neid toodetakse samal konveieril Spartanburgis, kus toodetakse ka tavalised X3-d, seega värvivalik on sama. Vähemalt nii on seletanud Alpina esindaja.
Sai ka lähemalt nähtud uue 4. seeria cabriot:
Nüüd inspiratsioon sai otsa. Teiste tootjate huvitavamatest autodest räägin ja jagan pilte hiljem.