sigaelmar kirjutas:ändi kirjutas:mafeikin17 kirjutas:
Kui ma saksast naisele auto tooks siis ma küll plank velgedega autot ei tooks

Mis veljetüüp iganes see "plank velg" ei ole, kas sa jätad korraliku auto ostmata, kui veljed jamad? Kui oled Saksas ära käinud, tee autost kindlasti teema ja näita, mis maasika sa ära tõid. Olles ka paar korda elus Saksa trehvanud, julgen väita, et kui tahad tõesti väikese läbisõiduga ja hoitud masinat, siis maksad sa selle eest tunduvalt rohkem, kui auto24 ülemise otsa pillide eest. Ja muidugi üks asi on kodus arvuti taga plaane teha, natuke keerulisem on asi teoks teha. Õnn kaasa igatahes.
Täpselt nii. Korralikud autod maksavad Saksamaal rohkem kui Eestis.
co-sign.
Eriti korralikud luksusjapsid, mis ei lagune (Lexus LS400 ,Lexus SC300/400 (kui JP toodud), Lexus GS300)
Honda Legend 91-95 KA8 kupee, 91a auto eest võib julgelt 5000€ küsida, kui sul autol on mootor korras, jahutussüsteem korras viimse pulgani, kõik el. lisad töötavad (nendega plegi probleemi kunagi, probleem on jahutussüsteemiga, mis on väga nadi ja väga lihtsalt mootori ka ära cook'ib st. plokikaaned siis, ei muud rohkemat :p) autol endal on peal 4x el aknad, soft-close doors, el. turvavööd (istud autosse sisse, siis söödab need sulle ette sest nad muidu suht peidus su õla taga),acura-legend.com kaudu saab JPst tellida sellise 3. piduritule, et pidurdad, siis tuleb kiri LEGEND, kustub ja siis tuleb tähthaaval uuesti. igast lahedad sellised lisad noh, millest Saksa autod võivad unistada, kui sa hakkad tegelt ka uurima mida 80ndatel-90ndatel pandi autodele külge.
Keegi sellisest autost nagu Nissan President teab üldse? Kahtlen. Vladivostoki venelased kindlasti teavad ja sõidavad mõnuga 40-60tkm kasutatud president'idega ringi. Toyota Aristo (Lexus GS300) on Vladivostokis nii tavaline nagu meil mingi saksa pann, ainuke vahe on see, et see Lexus kestab sellel kuumaastikul, mis seal on ja läheb käima ka veel korralikult alati. Lexus LS400 (Toyota Celsior) on populaarsuselt teine, kuna GS300 on R6 mootor 156kw a Celsior on V8 4.0 aga veelgi vastupidavam, kuna see oli esimene auto mis tehti usa turu jaoks Lexus märgi all ja ta pidi olema teistest parim ja vastupidavaim. ja seda kõik 90ndate car & driver ja muud kõikvõimalikud testid ka kinnitavad. kliendi rahulolus oli Lexus alati miilides ees teistest. Saksa autot omada on tõeline lõbu, kallis lõbu - maksad ennast segaseks ja vastu saad selle, et on tagaveoline (mida sa tänapäeva liikluses teed selle vahega, mis telg veab. Lexus LS400 Toyota Celsior on muide tagaveoline 4.0 V8 niiet BMW 7, MB-S jne igati teeb silmad ette vastupidavuselt, samuti juhi mugavuselt. Enamus teist pole kumbagi LS400'ga sõitnud ja oskate vaid laita aga proovige ühte ja muudate oma meelt 100% juhi mugavuse ja juhi HUIAMISE koha pealt st. ta ei RÖÖVI sind nii metsikult nagu vene miilits

Aga no maailm keerleb ühte pidi ja kui tahad, et sind vaadatakse, kui "lahedat pätti(aga mitte päris pätti kes varastamise eest vanglas on olnud või selline üldine naarik on) - no nendele see on hääästi märg unistus ja nad ostavad KOHE sellise kui aint üle 60euri taskus oleks et 6tsk osta et üks päev üle elada

" ja "tumedat meest" ja "oi see mees teeb tegusi, turrrrrvameeees...." siis muidugi W140, E38 või nüüd need uued 7sed mille salongis üle 10min olla ei saa ilma oksekotita (IMHO) või S-Klass mille salong on väga tore ja kena kõik, aga vigu on isegi 2005 aasta autodel ja roostetavad ka need (VIIMASE aasta autod). Seda ei oska kommenteerida, kuidas 2006- Sklass on või 7. Usun et ikka mängitakse ainult preštiizile, sest Jaapanis Yakuzal näiteks PEAB olema S-klassi mersu ja KINDLASTI vasaku rooliga ehk siis vastupidiselt nende liiklusele - sa näitad, et see on VIP auto ja seda koheldakse vastavalt. Mees ise istub tagaistmel otseloomulikult, aga ega juht ka kusagilt teenindusest võetud pole, lihtsalt järjekordne järjekorras, et konkreetsesse klanni pääseda ja kui sa bossi autojuht oled no siis enam väga kaugemale ronida pole, kui et bossi suuvoodriks saad, sealt edasi ja selleks ajaks pead sa muidugi üle terve keha tätoveeritud olema st. tätoveerimine käib kogu aeg iga nädal KINDLASTI, mõnikord 5 päeva nädalas. nii palju on teha lihtsalt ja kõik peab olema perfektne sest see jääb terveks eluks. a see on teine teema juba ja sorri offftopiku eest. Mina igatahes tean usaldusväärsest jutust vene inimestega idast ja OMA SILMAGA NÄHTUST et Jaapani autod ON ilusad ja nad ON tõesti 30-80tkm läbisõitnud, kui nad sadamas laevalt maha tulevad. Jaapanlasele pole ühtegi hullemat häbi, kui temast, kui valetajast või liigkasuvõtjast räägitakse või arvatakse ja sõna liigub jaapanis omasuguste vahel kiiremini kui ükskõik mis tulekahju. Niiet ILUS on vaadata Vladivostokis neid uusi autosid kõik mis kohe müügis on seal sadama kõrval suurel-suurel platsil, ma olen ise nagunii 80-90ndate JP autode fänn, kuna tagavedu-esivedu mind ei huvita ja tagavedu on piisavalt paljudel JP autodel nagunii olemas (Silvia, Skyline), mind huvitab pigem see mugavus ja salong ja konsool, ju ma olen siis mingi kooli raamatukoguhoidja vms krteitea, aga mulle ausalt meeldivad need ja lisada juurde see, et ma saan ausa diili st võin Vladivostokis kütet sisse panna ja hommikuti -25C läheb tööle, kui just stock aku peal pole 94a (mis üldiselt on muidugi

) siis aku ruttu vahetada ja kõik. Ja see kuidas veermikud peavad on ma uskumatu. Oli peres Nissan Maxima '99 10a ja selle aja jooksul ei pidanud veel ÜHTEGI õõtsa vahetama, samuti mitte amorte ja seda KÜMME AASTAT EESTI TEEDEL 95% TALLINNAS sõit kuigi jah peamiselt Nõmmelt Kesklinna niiet mingit erilist kuumaastikku see auto ei näinud aga ikkagi no igalpool on auke ja ega ta ainult ühte otsa nagu marsa ka ei sõitnud. Müües oli läbisõit 214.000km ja saime peaaegu 90.000 krooni. Käisime hooldamas AINULT Fakto Autos Lasnamäel (sinna sõit oligi autole üks jubedamaid kogemusi ja tagasi sõit - mööda Peterburi teed

) aga tee peale jätmist ma ei hakka mainimagi (muidugi ei juhtunud), mitte kordagi ka ei juhtunud seda, et -31C lähed õue ja ei lähe tööle (läks - alati, lihtsalt hoidsin alati aknapesuvedelikku valades aastat meeles millal aku viimati vahetati (panin valge kleepsu alati selle sinise aknapesukorgi külge ja vildikaga kirjutasin, lisaks akul oli ka muidugi see aasta aga ta oli teises kohas niiet mugavam vaadata). Õli ei neelanud mitte grammigi 10tkm vahetuste vahel, isegi peale 150 tuhandet jne. Ainult sõida ja sõida. Sai autosse väga hea SQ süsteem ka sisse pandud ja müüdes välja võetud, pole siiani leidnud autot kuhu see uuesti sisse võika minna. Nakamichi CD-500, DLS Nobelium 8.2" komponentkõlarid, DLS Nobelium 10" subwoofer, Nakamichi PA-4100 ja DLS CA12 supakale võimuks. Supakas paigaldati suusaluugi kaudu, mis autoga õnneks kaasa anti

, nii, et täpselt jäi kenasti välja vaatama allalastud käetoe vahelt. Oi oi mitmeid tunde ma olen lihtsalt autos istunud kuskil mere ääres, või metsas, või lihtsalt põllu kaugususse vaadates ja seda heli nautinud erinevate CD'de pealt (kas siis orig. CD või FLAC otse plaadile, mina vahet teha ei suuda sellel, kui olen kõrvuti orig. Laseringi plaati just kuulanud ja 5min hiljem ise FLAC tiritud/keevitatud tooriku peal muusikat. Ju siis on nii hea. minu jaoks

Uskumatu, et üle 3 aasta ja saab mais 4 aastat, ple juba korraliku heliga autos sõitnud.. OT'd on siin räigelt, aga teisalt, kui PEAKS lugema seda siin foorumis keegi, kes on VEEL kahevahel, proovi KINDLASTI, mõlemad variandid läbi, Saksa ja Jaapani autod, ja mõlema auto VÕRDSED mugavusklassid, mitte Nissan Micra ja Audi A8. (Micra võidaks kuna tal on nii vähe asju mis katki saavad minna aga tagumikutunde tõttu ostad A8 + kujutad ette, et RAUDSELT pole matsu pannud auto ja kui ma nüüd tartu mtnl 160km'ga rekkale otsa panen sis vähemalt ää ei sure... jee rait...alles oli mingi komöödia kus auto pooleks läks irv mingi ehtne läti-leedu poiste töö ja mingi liiga uljaks uue autoga. Kui on liiga laialivalguv ja OT, siis võib alati kõrgem isik ära kustutada ebavajaliku. Lexus LS400'ga jne võrdlemise võiks siiski jätta, see on igati aus
JMHO