BMW rebis Mercedesest ette
Postitatud: 08.04.2005 16:04 43
Äripäev 8.aprill 2005 Börsiuudised
Bayerische Motoren Werke automüük saavutas esimeses kvartalis rekordilise taseme. Esimest korda rohkem kui kümnendi vältel edestati peamist konkurenti Mercedest.
BMW mudelite müük hüppas 7,8% võrra 240 000 sõidukini. Mercedese müük jällegi kukkus 9% võrra 226 000 ühikuni. Ka kogu BMW Grupi müük koos selliste markidega nagu Mini ja Rolls-Royce edestas Mercedes Car Groupi läbimüüki, mida pidid toetama Smart ja Maybach.
Märtsis ütles BMW juht Helmut Panke, et uued mudelid, nagu 6. seeria kupee ja X3 väikemaastur aitavad sel aastal jõuda rekordilise läbimüügini. Konkurent Mercedes teeb suuri kulutusi, et tõsta autode kvaliteeti ja töötada ümber kahjumit tootev väikeauto Smart.
Olulisem on ka BMW suur kasumlikkus võrreldes Mercedesega. Kui Mercedese kasumimarginaal ehk kasumi protsent käibest oli eelmisel aastal 3,2, siis BMW-l oli see 8,4%. Schattner andis BMW-le osta soovituse, Mercedese reitingu langetas ta vähenda peale.
DaimlerChrysleri aktsia jõudis oma kõigi aegade kõrgemale tasemele 1999. aastal. Sellest ajast on aktsia langenud 2/3 võrra. BMW aktsia on selle aja jooksul kolmandiku võrra kosunud. Mercedes ei ole enam ikoon, ütles DWS Investeeringute fondijuht Klaus Kaldemorgen kolmapäeval DaimlerChrysleri aktsionäride üldkoosolekul.
Bayerische Motoren Werke automüük saavutas esimeses kvartalis rekordilise taseme. Esimest korda rohkem kui kümnendi vältel edestati peamist konkurenti Mercedest.
BMW mudelite müük hüppas 7,8% võrra 240 000 sõidukini. Mercedese müük jällegi kukkus 9% võrra 226 000 ühikuni. Ka kogu BMW Grupi müük koos selliste markidega nagu Mini ja Rolls-Royce edestas Mercedes Car Groupi läbimüüki, mida pidid toetama Smart ja Maybach.
Märtsis ütles BMW juht Helmut Panke, et uued mudelid, nagu 6. seeria kupee ja X3 väikemaastur aitavad sel aastal jõuda rekordilise läbimüügini. Konkurent Mercedes teeb suuri kulutusi, et tõsta autode kvaliteeti ja töötada ümber kahjumit tootev väikeauto Smart.
Olulisem on ka BMW suur kasumlikkus võrreldes Mercedesega. Kui Mercedese kasumimarginaal ehk kasumi protsent käibest oli eelmisel aastal 3,2, siis BMW-l oli see 8,4%. Schattner andis BMW-le osta soovituse, Mercedese reitingu langetas ta vähenda peale.
DaimlerChrysleri aktsia jõudis oma kõigi aegade kõrgemale tasemele 1999. aastal. Sellest ajast on aktsia langenud 2/3 võrra. BMW aktsia on selle aja jooksul kolmandiku võrra kosunud. Mercedes ei ole enam ikoon, ütles DWS Investeeringute fondijuht Klaus Kaldemorgen kolmapäeval DaimlerChrysleri aktsionäride üldkoosolekul.