Elektriautorubriik
- toivoku
- Huviline
- Postitusi: 12044
- Liitunud: 04.02.2003 23:56 20
- Peamine sõiduk: 524td
- Asukoht: Tallinn
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
8ndal seerial on juba ammu ju selline turvavöö lahendus.
524td, 750il , e12 520(m52b28), e21 315(m10turbo), E30 325i coupe, e39 530d, audi allroadc5 , e36 2,5 cabrio :) Kui midagi vaja siis 58344541
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik

Istme seest pead üldiselt ju paistavad. Pole vast silmapete? Tagumiste osas ebaselge muidugi.
Re: Elektriautorubriik
Tootmisesse jõudnud i3-l on B piilar ukse raamposti näol vägagi olemas. Seal piilaris paikneb ka turvavöö:


Kuskilt lugesin, et kaaluti turvavöö paigutamist ka istme seljatoe külge, aga kuna tegemist väikse autoga, siis otsustati teha istmed õhemad, et anda reisijatele ruumi juurde.


Kuskilt lugesin, et kaaluti turvavöö paigutamist ka istme seljatoe külge, aga kuna tegemist väikse autoga, siis otsustati teha istmed õhemad, et anda reisijatele ruumi juurde.
Re: Elektriautorubriik
Kuskilt lugesin, et kaaluti turvavöö paigutamist ka istme seljatoe külge, aga kuna tegemist väikse autoga, siis otsustati teha istmed õhemad, et anda reisijatele ruumi juurde.
E93l on ju samuti turvavöö istme küljes
Ja nüüd vaadake Poldi istmeid. On need siis paksud võiNoo, selline mõnus paks iste on juba teine tera.
Sinna võib juba korraliku konstruktsiooni sisse ehitada, kuid sellist
mittevajalikku kaalu tuleb kindlasti vältida.

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Polt või õlu. http://news.drom.ru/Nissan-Pivo-NV350-C ... 18072.html
Iga concept "hulluse" peale ei pea eksole kohe kriitikamagasini tühjaks tõristama. Kuskilt need ideed ikkagi tulevad ja kuhugi ka liiguvad. See õlu (Pivo) on ka suht-koht valmis linnajupats ja kattub ilmselt oluliselt poldi sihtgrupiga, kellel 2-3 istmest piisab.
http://www.web2carz.com/autos/everythin ... e59188a24c
Iga concept "hulluse" peale ei pea eksole kohe kriitikamagasini tühjaks tõristama. Kuskilt need ideed ikkagi tulevad ja kuhugi ka liiguvad. See õlu (Pivo) on ka suht-koht valmis linnajupats ja kattub ilmselt oluliselt poldi sihtgrupiga, kellel 2-3 istmest piisab.
http://www.web2carz.com/autos/everythin ... e59188a24c
Re: Elektriautorubriik
Ei no, nimed saavad neil elektromobiilidel küll seksikad olema!
Äge!


Äge!
Re: Elektriautorubriik
2016 a tõotab põnev tulla. Nissan avaldas samuti rohkem andmeid oma uuest elektromobiilist. Ka i3LCI on november 2016 välja tulemas. Tesla 3 sünnib ikka täiesti uude maailma ja turusituatsiooni. Et seal domineerida, peab ikka millegi tõeliselt odava või röögatuga välja tulema.
http://dailykanban.com/2015/01/today-he ... leaf-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;
TSLA käis peale Poldi uudist 184 peal ära. Nüüd on taas kosunud. Huvitav mis järgmine nädal toimuma saab kui Nissani uudis levima hakkab. Spekulantidel on kõvasti rabelemist ilmselt.
Kunagi levinud akude pärast tootmise piirangu müüt on igatahes tänaseks põrmustatud.
http://dailykanban.com/2015/01/today-he ... leaf-2016/" onclick="window.open(this.href);return false;
TSLA käis peale Poldi uudist 184 peal ära. Nüüd on taas kosunud. Huvitav mis järgmine nädal toimuma saab kui Nissani uudis levima hakkab. Spekulantidel on kõvasti rabelemist ilmselt.
Kunagi levinud akude pärast tootmise piirangu müüt on igatahes tänaseks põrmustatud.
Re: Elektriautorubriik
Kust selline info? Minuteada on Gigafactory ainukene tehas, mis on praegu ehitusesMuhv kirjutas: Kunagi levinud akude pärast tootmise piirangu müüt on igatahes tänaseks põrmustatud.

Kui me räägime kümnetest tuhandetest autodest, siis jah, mingeid piiranguid ei ole.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
IMHO on gigatehas omaette äriplaan, millel ei pruugi autodega seos nii tugev olla kui seda arvatakse. Täna pole kuulda olnud, et ükski EVde arendaja (peale Tesla) oleks kurtnud akude raske kättesaadavuse üle. Tulevad need väga erinevatest firmadest ja millised on viimaste arenguplaanid, me valdavalt ei tea.
Minu pakkumine on, et gigatehas leiab suures osas oma rakenduse ameerika vooluprobleemide lahendamisel - tippude silujana tehastes jne. Ilmselt jõuab mõni aku ka autodesse. Eks elu näita.
Minu pakkumine on, et gigatehas leiab suures osas oma rakenduse ameerika vooluprobleemide lahendamisel - tippude silujana tehastes jne. Ilmselt jõuab mõni aku ka autodesse. Eks elu näita.
Re: Elektriautorubriik
Loomulikult on see plaan omaette, kuid rahapada jääb ikkagi ühe katuse alla.
Kui kusagil mingi "konkurent" üritab ennast särama panna, siis seda oleks kohe TSLA börsil näha
Vaata uuesti seda pilti (ja vaata paremal olevat legendi ka):

isegi see suur punane tulp ei ole piisav, et jõuda 1% EV-de tootmise tasemele,
mis arendamisest me üldse räägime
Ma pole siiani kuulnud ühestkist teisest Li-Ion BEV-de arendajast, pigem pisikesed aretamistööd.Täna pole kuulda olnud, et ükski EVde arendaja (peale Tesla) oleks kurtnud akude raske kättesaadavuse üle.
Ma ka ei tea. Ei saagi teada asjadest, mida pole olemas.Tulevad need väga erinevatest firmadest ja millised on viimaste arenguplaanid, me valdavalt ei tea.
Kui kusagil mingi "konkurent" üritab ennast särama panna, siis seda oleks kohe TSLA börsil näha

Vaata uuesti seda pilti (ja vaata paremal olevat legendi ka):

isegi see suur punane tulp ei ole piisav, et jõuda 1% EV-de tootmise tasemele,
mis arendamisest me üldse räägime

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
Vahepeal leidsin internetiavarustest Tesla Model S-i varjatud menüüst ilusa vaate:

Parempoolsed pildid võivad olla värskema tarkvaraga (aku tolerantsid teised).
Tehnilist taipu on siiski vaja, aga lühiselgitus:
üleval: jahutusvedeliku radiaator (parempoolsel pildil aktiveeritud).
veidi alla: konditsioneeri radiaator, koos ventilaatoritega, kõigil vendid väljas.
Vasakul: ümberlülituv klapp paraleelne/jada - jahutusringid võivad olla ka koos,
mille tulemusena soe vesi satub akut soojendama.
Paremal: HVAC kast on siis kliima ahju sisene osa. Tesla jahutab kondiga, soojendab
elektrilise elemendiga (nagu ka mitmed uuemad BMW-d ilma Webastota).
Chiller - vahejahuti, mis peaks siis kliima gaasiga jahutama jahutusvedelikku
(kõigil kolmel pildil väljalülitatud), mille kõige tähtsam ülesanne on aku jahutamine.
Kuna jahutada saab mitte ainult salongi on õues ekstra jahutusvõimsus olemas.
Väidetavalt salongisoojendi on 6kW-ne ja akusoojendi on samuti 6kW-ne.
Kui lülitada Teslal range-mode sisse, siis akusoojendi lülitatakse välja ja salongi
soojendamist piiratakse 3kW-ga. Jõuajami sooja muidugi kasutatakse siiski akule.
Kui üks veepumpadest tuksi läheb, siis tundub, et teine saab jadaühenduse puhul autot
ilusti elus hoida. Ei pea ka kliimasüsteem terve olema, kuna jahutussärgis oma radikas.
Võrreldes palju lihtsama Leafi süsteemiga (ise aretasin, netis joonisena ei leidnud):

Veepumpa kasutatakse alati sõidu ajal ning ka siis kui toimub laadimine sooja ilmaga.
Jahedama ilmaga laadijale siis piisab passiivsest jahutusest.
Pistikust eelsoojendades soojuspumba ei kasutata.
Jäise salongiga sõitu alustades elektriline soojendi tuleb alati appi. Paari minuti möödudes
hakkab see hääbuma ja kui soojuspumba kilovattidest piisab lülitub sootuks välja.
Minuteada BMW i3-el on olemas ühendus aku ja konditsioneerisüsteemi vahel.
Skeemi siiani veel pole leidnud.

Parempoolsed pildid võivad olla värskema tarkvaraga (aku tolerantsid teised).
Tehnilist taipu on siiski vaja, aga lühiselgitus:
üleval: jahutusvedeliku radiaator (parempoolsel pildil aktiveeritud).
veidi alla: konditsioneeri radiaator, koos ventilaatoritega, kõigil vendid väljas.
Vasakul: ümberlülituv klapp paraleelne/jada - jahutusringid võivad olla ka koos,
mille tulemusena soe vesi satub akut soojendama.
Paremal: HVAC kast on siis kliima ahju sisene osa. Tesla jahutab kondiga, soojendab
elektrilise elemendiga (nagu ka mitmed uuemad BMW-d ilma Webastota).
Chiller - vahejahuti, mis peaks siis kliima gaasiga jahutama jahutusvedelikku
(kõigil kolmel pildil väljalülitatud), mille kõige tähtsam ülesanne on aku jahutamine.
Kuna jahutada saab mitte ainult salongi on õues ekstra jahutusvõimsus olemas.
Väidetavalt salongisoojendi on 6kW-ne ja akusoojendi on samuti 6kW-ne.
Kui lülitada Teslal range-mode sisse, siis akusoojendi lülitatakse välja ja salongi
soojendamist piiratakse 3kW-ga. Jõuajami sooja muidugi kasutatakse siiski akule.
Kui üks veepumpadest tuksi läheb, siis tundub, et teine saab jadaühenduse puhul autot
ilusti elus hoida. Ei pea ka kliimasüsteem terve olema, kuna jahutussärgis oma radikas.
Võrreldes palju lihtsama Leafi süsteemiga (ise aretasin, netis joonisena ei leidnud):

Veepumpa kasutatakse alati sõidu ajal ning ka siis kui toimub laadimine sooja ilmaga.
Jahedama ilmaga laadijale siis piisab passiivsest jahutusest.
Pistikust eelsoojendades soojuspumba ei kasutata.
Jäise salongiga sõitu alustades elektriline soojendi tuleb alati appi. Paari minuti möödudes
hakkab see hääbuma ja kui soojuspumba kilovattidest piisab lülitub sootuks välja.
Minuteada BMW i3-el on olemas ühendus aku ja konditsioneerisüsteemi vahel.
Skeemi siiani veel pole leidnud.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
http://www.sakala.ajaleht.ee/3080789/el ... ab-raugema" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Elektriautorubriik
Ärme võta tõsiselt keskmiste naiste tehnilisi teadmisi sõiduautodest.
Meil isegi kõrgharidusega mehed ei saa aru, et 16kWh aku ei ketra
ei suvel ega talvel 100km standardse sõidustiiliga mööda maanteed
edasi. Olgu aku 4a vana või uus.
Milline loll tahaks oma tööandjalt autot, millega ei saa sõita kuhu hing
ihaldab, kuidas hing ihaldab. Loomulikult tahaks universaalkerega
Superbi automaatkasti ja 3,6L bensiinimootori, parkimisandurite,
püsikiirusehoidjaga, nelikveoline. Kes on süüdi, et tööandja annab
midagi halvemat. Loomulikult tuleb isegi veidi kehva tulemuse puhul
hakata võimalikult palju sousti ajama, et saaks lõpuks Superbi kätte
"Isegi mina" hakkaks vinguma mõne "veidi" parema elektriauto poole.
Kes tahab arvutusi teha, siis tavalise** elektriauto puhul on vaja talverehvidel
100km läbimiseks 90km/h maanteekiirusega 17kWh effektiivset mahtu.
Kui õues on -3C siis soojuspumbaga elektriauto tahab 18kWh*,
ilma soojuspumbata elektriauto tahab 20kWh*.
*Tingimusel, et salongi köetakse normaalselt
**BMW i3 annab parema tulemuse keskmistest kitsamate rehvidega, Tesla
annab suurtematel kiirustel parema tulemuse eeskujuliku õhutakistusteguriga.
Meil isegi kõrgharidusega mehed ei saa aru, et 16kWh aku ei ketra
ei suvel ega talvel 100km standardse sõidustiiliga mööda maanteed
edasi. Olgu aku 4a vana või uus.
Milline loll tahaks oma tööandjalt autot, millega ei saa sõita kuhu hing
ihaldab, kuidas hing ihaldab. Loomulikult tahaks universaalkerega
Superbi automaatkasti ja 3,6L bensiinimootori, parkimisandurite,
püsikiirusehoidjaga, nelikveoline. Kes on süüdi, et tööandja annab
midagi halvemat. Loomulikult tuleb isegi veidi kehva tulemuse puhul
hakata võimalikult palju sousti ajama, et saaks lõpuks Superbi kätte

"Isegi mina" hakkaks vinguma mõne "veidi" parema elektriauto poole.
Kes tahab arvutusi teha, siis tavalise** elektriauto puhul on vaja talverehvidel
100km läbimiseks 90km/h maanteekiirusega 17kWh effektiivset mahtu.
Kui õues on -3C siis soojuspumbaga elektriauto tahab 18kWh*,
ilma soojuspumbata elektriauto tahab 20kWh*.
*Tingimusel, et salongi köetakse normaalselt
**BMW i3 annab parema tulemuse keskmistest kitsamate rehvidega, Tesla
annab suurtematel kiirustel parema tulemuse eeskujuliku õhutakistusteguriga.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Re: Elektriautorubriik
Wow! Tundub, et USA rahatrükk ja pumpamine kodumaistesse tehastesse, mis toimus mõni aasta tagasi (siis kui meil reformarid rääkisid, et laenu võtta ei tohi) hakkab oma esimesi vilju kandma.
Polt saab reaalsuseks:
http://www.latimes.com/business/autos/l ... story.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Polt saab reaalsuseks:
http://www.latimes.com/business/autos/l ... story.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Elektriautorubriik
"Bolts could be rolling to dealers in 2017."
Could or Should? See ju tähendab et vaja veel minimaalselt 2½ aastat oodata
"$30,000 after government incentives"
"meaning the actual sticker price of the car is likely closer to $40,000"
"It's critical," Kelly said. "To be first is very important for us."
WTF
Leafid ja e-Golfid ja i3-ed vuravad juba tuhandetes ringi, mis esimesed
Ei kindlasti on tore, et keegi veel paneb rattad veerema, kuid enamik eeldavad,
et nii i3 kui ka Leaf saavad uuendatud.
Fantaseerida, et Opel teeb BMW-le pähe on natuke põikpäine.
Lisaks poldil on kiirlaadimiseks null. Umbes sama jama nagu Eestis kui pole japsi auto.
Could or Should? See ju tähendab et vaja veel minimaalselt 2½ aastat oodata

"$30,000 after government incentives"
"meaning the actual sticker price of the car is likely closer to $40,000"
"It's critical," Kelly said. "To be first is very important for us."
WTF


Ei kindlasti on tore, et keegi veel paneb rattad veerema, kuid enamik eeldavad,
et nii i3 kui ka Leaf saavad uuendatud.
Fantaseerida, et Opel teeb BMW-le pähe on natuke põikpäine.
Lisaks poldil on kiirlaadimiseks null. Umbes sama jama nagu Eestis kui pole japsi auto.
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
http://tallinncity.postimees.ee/3092937 ... itusvahuga" onclick="window.open(this.href);return false;
Veel üks põhjus miks Tesla osta
Veel üks põhjus miks Tesla osta

Re: Elektriautorubriik
Nüüd on maailm hukas!
Pühaduseteotus või uus ajastu?
Top Gear'i poisid panevad M3 ja i8 joonele.
http://www.dailymotion.com/video/x2h9uzy_bmw1_auto" onclick="window.open(this.href);return false;
Pühaduseteotus või uus ajastu?
Top Gear'i poisid panevad M3 ja i8 joonele.
http://www.dailymotion.com/video/x2h9uzy_bmw1_auto" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Elektriautorubriik
Lõpuks! Saksamaal on labidad maas: akutehas tuleb!
http://cleantechnica.com/2015/02/19/ger ... y-factory/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja nüüd kui detailidesse süveneme, siis võimsuseks 5GWh aastas (Tesla Gigafactory 35GWh).
Mõlemad peaksid tootmises hoo sisse saama üheaegselt, selle dekaadi lõpuks.
Ainult et sakslastel jätkub 50 000-ks Teslaks aastas. Kui teha siis mingi väiksema akuga
arvutus, siis heal juhul 100 000 autot. Sellest ei jätku isegi kahele autotootjale Saksamaal.
Nii et panus on suht peldik
Aga loodame, et see ei ole ainukene tehas mis sel aastal stardi saab.
http://cleantechnica.com/2015/02/19/ger ... y-factory/" onclick="window.open(this.href);return false;
Ja nüüd kui detailidesse süveneme, siis võimsuseks 5GWh aastas (Tesla Gigafactory 35GWh).
Mõlemad peaksid tootmises hoo sisse saama üheaegselt, selle dekaadi lõpuks.
Ainult et sakslastel jätkub 50 000-ks Teslaks aastas. Kui teha siis mingi väiksema akuga
arvutus, siis heal juhul 100 000 autot. Sellest ei jätku isegi kahele autotootjale Saksamaal.
Nii et panus on suht peldik

Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Jah. Eestisse tuleb ehitada. Realistlikum, kui emissiooni vahenditega sild põdrlandijaga vm.
Re: Elektriautorubriik
Ei ole. LG oma peaks ka juba töös olema.arnis kirjutas: Aga loodame, et see ei ole ainukene tehas mis sel aastal stardi saab.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
LG pidevalt laiendab; seal näha ka nende alates 2013 müügikäive.
http://evobsession.com/top-ev-battery-m ... es-report/
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_el ... ufacturers
http://evobsession.com/top-ev-battery-m ... es-report/
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_el ... ufacturers
- Henri.
- Klubiliige - admin
- Postitusi: 12078
- Liitunud: 03.03.2008 18:24 02
- Peamine sõiduk: 328 kuut
- Asukoht: Tln/kesklinn
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
707HP Hellcati owner tegi instrueeriva video sellest, millega Dodge Challenger/Charger Hellcati omanikel võidu ei tasu sõita:
youtube
youtube
Do not race any electric vehicles. The problem is these things have basically infinite torque at zero rpm
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Täitsa usutav, et aastal 2020 on õunal rattad ja rool. http://www.theverge.com/2015/2/19/80728 ... in/7836892
Re: Elektriautorubriik
Tesla on näidanud ulmeliselt ebanormaalset ettevõtte laienemist tootmise poolest.ttsys kirjutas:Täitsa usutav, et aastal 2020 on õunal rattad ja rool. http://www.theverge.com/2015/2/19/80728 ... in/7836892
Ja siiski läks neil ala 10 aastat, et jõuda ülipisikestesse numbritesse.
Täitsa usutav on see, et õun saab hakkama prototüübiga, kuid sadu autosid nad sel dekaadil ei tee.
Kui nad enda nime alt hakkavad seda tegema, siis minuarust kaubamärk saab liigse lahjenduse

See on samastatav sellega, kui BMW hakkaks 2020 kõlareid tootma: "neil on ju kogemused olemas vms".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Ma ka arutlesin ja mõtlesin mitte just ammu analoogselt. Nüüd pidevalt näen reaalsust, et paljud tooted on industrialiseerimise faasis sisuliselt idee-loome protsessis/faasis. Võrreldes mõne toote elufaasiga, kus varem saavutati tehnoloogia vormitud valmidus 6 kuuga, on täna selle toote üleüldine elukaar surmani.
Õuna seltskond on ikka parajalt "hullud". 1 akude tootja just kurtis, et kaotavad õunale phd arendustöötajaid. Kui õun tahab siis on proto neil juba aasta lõpus, sest see on elustiil, mida arhitektuurina laotakse. Aga jälgime mängu.
Õuna seltskond on ikka parajalt "hullud". 1 akude tootja just kurtis, et kaotavad õunale phd arendustöötajaid. Kui õun tahab siis on proto neil juba aasta lõpus, sest see on elustiil, mida arhitektuurina laotakse. Aga jälgime mängu.
Re: Elektriautorubriik
Veidi näritud õunafirma on öelnud, et füüsiliselt ise nad ei pruugi autosid tootma hakata. Selleks on vastavat teenust pakuvad ettevõtted. Üks siin kõrval Soomes kruvib teatavasti Porshesid ja Mersusid kokku.
-
- Huviline
- Postitusi: 5711
- Liitunud: 20.07.2011 17:24 45
- Asukoht: Tallinn, Tel:51905398
- Kontakt:
Re: Elektriautorubriik
Just. Õun ei tooda ise midagi ja kõik käib läbi EMS teenuse pakkujate. Üldse ei üllatuks, kui Foxconn aastal 2020 "sim kaardiga rattaid ja roole pakendab". Võite nutta või naerda aga just nii ma seda juba ette kujutan. 

Re: Elektriautorubriik
Mind paneb iga kord imestama kui Mario Kadastik Teslat tutvustades toob alati ühe olulisima eelisena välja "imelise" võimaluse auto distantsilt soojenema panna. (Vt hiljutine ÄP video näiteks).
Sama võimalus on olemas ka mu muldvanal, bensuneelajast BMW-l. Kuidagi ei suuda sellest erutuda.
Ka jutt sisepõlemismootoriga autode häirivast vibratsioonist saab tulla vaid inimeselt, kelle eelmiseks autoks oli mitsu evo
Sama võimalus on olemas ka mu muldvanal, bensuneelajast BMW-l. Kuidagi ei suuda sellest erutuda.
Ka jutt sisepõlemismootoriga autode häirivast vibratsioonist saab tulla vaid inimeselt, kelle eelmiseks autoks oli mitsu evo

- oo7
- Huviline
- Postitusi: 4507
- Liitunud: 29.12.2008 14:28 16
- Peamine sõiduk: BMW 330Ci
- Asukoht: Tallinn
Re: Elektriautorubriik
Korras R6 ja eriti V12 käivad täiesti vibratsiooni vabalt. Jah kui starterit anda siis on midagi tunda et läheb käima
Sain proovida uut manuaalkastiga R4 diisel F30-t. Sellel oli tõesti näiteks käigukangist tunda kerget vibratsiooni.
Sain proovida uut manuaalkastiga R4 diisel F30-t. Sellel oli tõesti näiteks käigukangist tunda kerget vibratsiooni.
Re: Elektriautorubriik
Jah, on olemas telestardi Webasto funktsionaalsus ja puldid
võtavad kilomeetri vabalt. Aga, see on lisavarustus ja
tõttöelda mitte kõige enamvalitud ja teiseks, kuna praegu
on veel õues külm, siis ei ole õige aeg rääkida sellest, et:
"ma istun peale iga tööpäeva lõppu jahedasse autosse".
Seoses vibratsiooniga. See on ja jääb alati subjektiivseks.
Kes on kasvõi kümmetuhat elektriga läbi sõitnud ja SIIS
läheb tagasi sisepõlemismootori peale, see on eriti tundlik
nendele vibratsioonidele. Kes on aga R4 taga istunud ja siis
istub R6 taha, siis jah, tundub, et asi on ideaalne.
V12 ei ole tänapäeval mootor, mis on reaalsuses konkureeriv.
AGA, BMW R6 bensiini olen peale kümneid tuhandeid tundnud
küll. Piisavalt hea, et võiks öelda, "tõmbab viigi välja küll".
BMW R6 on praktiliselt erand. Selliseid jalaga segada ei ole.
Kuid kokkuvõttes viiki ikkagi välja ei tõmba. Käiguvahetused
ja mineku hilinemine on tugevalt häirivad (kui tulla elektriautolt
tagasi mõne korras automaatkastiga bensuka peale). Jällegi
kui tulla 3L diisli pealt, siis bensukal mingit hilinemist "ju ei ole".
võtavad kilomeetri vabalt. Aga, see on lisavarustus ja
tõttöelda mitte kõige enamvalitud ja teiseks, kuna praegu
on veel õues külm, siis ei ole õige aeg rääkida sellest, et:
"ma istun peale iga tööpäeva lõppu jahedasse autosse".
Seoses vibratsiooniga. See on ja jääb alati subjektiivseks.
Kes on kasvõi kümmetuhat elektriga läbi sõitnud ja SIIS
läheb tagasi sisepõlemismootori peale, see on eriti tundlik
nendele vibratsioonidele. Kes on aga R4 taga istunud ja siis
istub R6 taha, siis jah, tundub, et asi on ideaalne.
V12 ei ole tänapäeval mootor, mis on reaalsuses konkureeriv.
AGA, BMW R6 bensiini olen peale kümneid tuhandeid tundnud
küll. Piisavalt hea, et võiks öelda, "tõmbab viigi välja küll".
BMW R6 on praktiliselt erand. Selliseid jalaga segada ei ole.
Kuid kokkuvõttes viiki ikkagi välja ei tõmba. Käiguvahetused
ja mineku hilinemine on tugevalt häirivad (kui tulla elektriautolt
tagasi mõne korras automaatkastiga bensuka peale). Jällegi
kui tulla 3L diisli pealt, siis bensukal mingit hilinemist "ju ei ole".
Teen kodudes elektriasju korda. 36€/h. Anna murest märku. www.motovool.ee
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!
Oled huvitatud elektriautodest ja tahad enda panuse anda? PS Oskad või tahad osata RS485, Modbus? PS!