Kusjuures olen endapuhul märganud, et kui BMW roolis olen, siis ületan kiirust vahel kogemata +20 linnas sirge peal ja maanteel kuskil +20-30. Lihtsalt sõidan tunde järgi ja kui seierit vaatan, siis võtan veidi vähemaks. Kui mõne teise auto roolis, siis liiklen linnas max +10 ja maanteel sõidan üldse enamvähem kiirusepiirangu lähedal, lükkan cruise peale ja põksun omaette ja mõtlen mõtteid

. Bmw-ga nagu kiirusetaju veidi teine ja nagu jääks jalgu. Ülejäänud reegleid täidan ilusti, näitan suunda ja värki.
Hoopis teine teema on tsikli seljas. Seal ikka saab vahel piitsa anda, mitte koguaeg, aga kui nt mõne auto taha passima jään, siis võimalusel tuleb ikka täiega tahokas põhja saada

no ja siis on tublisti üle 100 sees. Lihtsalt nii hea on..

Eelmine ratas on supermoto, too oli täiesti huligaani ratas. Kui ummik ette tekkis ja autodest mööda ei pääsend, siis mööda haljasala või kõnniteed (jalakäiaid teedel polnd) edasi kiirust eriti ei ületanud tollega, aga kui bikega sõita, siis on lood vastupidised.